Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צוק אוטומטי לסולקס 43


jlavi2002
שימו לב! השרשור הזה בן 7289 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב!

לאניתן להשיג "ערכת -שיפוץ" לרכבים הנ"ל!!

החלקים היחידים שמוחלפים בשפוץ צוק אוטמטי לרכבים הנ"ל הם:

TNצוק+בית לTN ודיאפרגמות וכל זה מוחלף לפי הצורך בלבד.

אין צורך וטעם להחליפם סתם בגלל עלותם הכספית הגבוהה!

בברכה צביקה קרבורטורים נתניה

09-8332213-עבודה

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע פיזו XU 1900 עם קרבורטור סוקס Z1.

בבוקר נדלק מייד אבל נוטה להכבות עם לא נותנים גאז ומעלים טורים.

לחיצה אגרסיבת על הגז- מעלה ענני עשן חום\שחור

אם מנסים לנסוע יכבה מייד (פתיחת קרבורטור מראה הצפה..)

כל הסיפור רק בהתנעת בוקר ראשונה- אח"כ שיגעון

הבחנתי בתופעה לפניכ3 חדשים. הלכתי למכון קרבורטורים פרקו וניקו קרבורטור

אבל התופעה רק מחמירה..

להערכתי הבעייה בצוק האוטומתי.. הוא בר כיוון?

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברוב המקרים ניתן לכוון את הצוק האוטמטי

הכל תלוי כמו שכתבתי בהודעתי הקודמת בתקינות דיאפרגמות הצוק

ובתקינות TN צוק.

המלצה חזור למכון קרבורטורים שבו ביצעת את השיפוץ לאחרונה

ועמוד על זכותך לקבל קרבורטור בעל צוק אוטמטי מתפקד

ואפילו אם יש לההחליף TN ודיאפרגמות לצוק על חשבונך

ועלות העבודה על חשבון המכון!

בברכה

צביקה קרבורטורים נתניה :mad:

 

 

נ.ב הבעיה אכן בצוק האוטמטי אבל זה בעייה של בעל המכוןלא שלך!

אם הוא לא מסוגל לסדר שיחזיר לך את כספך וגש למכון אחר

שיבטיח מראש סידור הצוק!! בהצלחה צביקה.

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בימים האחרונים חם וגם האוטו מותנע בשעה 10 בבוקר.

אין בעיות התנעה... וניתן להתחיל לנסוע כמעט מייד.

הבוקר פרקתי את יחידת הווקום... במבט עין הדיאפרגמה נראית בסדר.

אבל עדיין הבעיה של ענן עשן שחור /חום בזמן לחיצה אגרסיבית קיימות.

(מכון קרבורטורים שעברתי ליידו עם אפניים אמר שאין קשר לצוק...)

לפני שאני חוזר למכון קרבורטורים שלא פתר את הבעייה, מחפש יעוץ

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב! בהמשך לתשובתי הקודמת אני חוזר שוב:

חזור אל מכון הקרבורטורים שבו ביצעת את השיפוץ האחרון

והשאר את הרכב בלילה אצלו, ותן לו לבדוק את פתיחת הצוק האוטמטי

באם הוא לא יצליח גש למכון קרבורטורים אחר..

אבל ללא אופנים תגיע למכון קרבורטורים מוקדם בבוקר

עם הפתיחה והשאר את הרכב להתקרר כדי שאפשר

יהיה לעקוב אחרי מהלך פתיחת הצוק!!

עד כאן בנושא הצוק האוטמטי.

בברכה צביקה קרבורטורים נתניה

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בשעתו במכון קרבורטורים. כלומר ראיתי עשן ומייד הלכתי למומחה...המתנתי שעתיים שלמתי כסף אבל הבעייה לא נפתרה....

אני פונה לפורום בבקשת עזרה ומפנים אותי בחזרה לאותו מקום או למכון

קרבורטורים אחר...

אני בהחלט מאוכזב.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האפשרות האחרונה שנותרה לך,חוץ מלדלג ממכון קרבורטורים אחד למשנהו,היא לפרק את יחדת הצ'וק האוטומטי,כדי לדעת שמשם נובעת הבעייה.הפירוק פשוט,ואם תתיקל בהמשך התופעה,אז לפחות תדע לאן לגשת,לפני שמחליפים לך את כל הקרבורטור בשיטת "מצליח".חלקי הצ'וק האוטומטי לא זולים,כך שאל תקנה כלום אם אתה לא בטוח,חבל על הכסף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחן פרחי עם כל הרצון הטוב לא ניתן לעזור לידידנו אשר מאוכזב ממכון קרבורטור

מסוים נמנע מלהשקיע שוב אצל קרבורטוריסט מקצועי אחר..

ואתה שולח אותו לפרק מכלול יקר וחשוב

בקרבורטור בעייתי במיוחד..זה כמו ששלחת אותו לחפש מחט בערמת שחת.

ואני לא ציני בכלל..

הרי אם הוא היה מסוגל לפתור את הבעייה בעצמו הוא לא היה זקוק

לחברי הפורום, ובוודאי לא למכון קרבורטורים!!

מנסיוני אני יכול להעיד על עשרות לקוחות שביקשו הצעת מחיר ממני

והלכו לטפל אצל מתחרה שליבנתניה.. שילמו כפול היו מאוכזבים

מהעבודה חזרו אליו עשרות פעמים עד שהתיאשו.

חזרו אלי שילמו שוב אך יצאו מרוצים ..עם חיוך על השפתים!

ודי לחכימא ברמיזה..

בברכה

צביקה קרבורטור

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הייתי אצל צביקה (עדיין) אבל אני יכול להעיד שבודדים הם האנשים בארץ שיודעים לכוון את הקרב' הזה כהלכה.

 

יש לי את אותה הבעייה , אחרי 3 שיפוצים במקומות שונים - הבעייה נפתרת כביכול במקום ,אבל מופיעה אחרי יום שוב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שדבריי לא הובנו כהלכה.הסיבה היחידה שבגללה ייעצתי לו לפרק את מכלל הצ'וק האוטומטי,היא על מנת לשלול בעייה במקום אחר.ברור שבהתכתבות ווירטואלית אין הרבה סיכוי שהוא יצליח לתקן את הקרבורטור,אבל לפחות שיידע בדיוק איפה הבעייה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית- תודה לחן פרחי על הניסיון.

שנית- באינטרנת המרחק ללונדון ולסידני (במונחי דקות) זהה למרחק לנתניה.

כך שאני ממשיך את הטיפול ההתכתבותי בנושא עם פורומי פיזו בערים המנויות.

אגב כפי שזה נראה כרגע זו .... טוב לא חשוב.

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחן פרחי עם כל הרצון הטוב לא ניתן לעזור לידידנו אשר מאוכזב ממכון קרבורטור

מסוים נמנע מלהשקיע שוב אצל קרבורטוריסט מקצועי אחר..

ואתה שולח אותו לפרק מכלול יקר וחשוב

בקרבורטור בעייתי במיוחד..זה כמו ששלחת אותו לחפש מחט בערמת שחת.

ואני לא ציני בכלל..

הרי אם הוא היה מסוגל לפתור את הבעייה בעצמו הוא לא היה זקוק

לחברי הפורום, ובוודאי לא למכון קרבורטורים!

ו מי שמצפה שאיזה שהוא פורום בארץ האו בעולם יצליח לפתור כל בעייה

ברכב יתאכזב לצערי..לא ניתן בצורה ווירטאולית בעזרת עכבר

מחשב לפתור בעייה בקרבורטור לצערי.

אך ברוב המקרים היעוץ וההכוונה עוזרים מאד!

תמשיכו להעזר בחברי הפורום!

בברכה צביקה קרבורטור

.

צביקה קרבורטורים נתניה

054-4861318

עבודה-09-8332213

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאתה צודק שאין אפשרות לפתור בעיות קרבורטור באמצעות עכבר ומקלדת,סך הכל ייעצתי לו מניסיון אישי שלי,בפיג'ו 405 1.9 שהיה לה אותו מאייד,שכמה בעלי מקצוע לא הצליחו לפתור את אותה בעייה בדיוק.פירקתי את יחדת הצ'וק,קניתי כזאת מרפי מכל-חלק,הרכבתי אותו,ומאז הקרבורטור היה פיקס.באותה הזדמנות פירקתי אותו וניקיתי אותו,3 שנים נסענו בו בלי שום בעייה.כמובן שלאדם שאין ניסיון עדיף לא לגעת בקרבורטור לבד,אבל זה די מתסכל לשלם מאות שקלים לבעלי מקצוע שכלל לא פתרו את הבעייה!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מישהו יכול לתת לי בבקשה הסבר קטן על הדבר הזה, ותפקידו ברכב?

תודה.

בסדנא, עובד....

הידעת:

אם תשפוך טיפת אלכוהול על עקרב, הוא ישתגע ויעקוץ את עצמו למוות!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7289 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...