Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה לייבא תיבה?? תקנה כאן בארץ זה יצא לך יותר זול

 

ודבר שני זו תיבה מסוג באנד-פאס, תבדוק אם זה הסוג של התיבה שאתה רוצה

מה מתאים לך SQ או SPL? תחליט

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

אז ככה אני רוצה שילוב של SPL ן-SQ אם נטיה לSPL (במילים אחרות שירעיד לי תלב ותאוטו אבל שיהי באס יפה ואיכותי עד כמה שאפשר)

בכשר לקניה בחול אני יכול להביא תתיבא במקסימום 80-100 שקל שבארץ תיבה הכי פשוטה עולה 200

אז תגידו לי אם התיבה מתאימה לי ואם היא טובה בכלליות

פורסם

בסדר עזבו לבנות תגידו לי אם התיבה הזאת מתאימה

וגם אם לא אני יכול לקנות מארה"ב תיבה אחרת כי פשוט זה זול רצח לקנות שם ואני עוד מאט נוסע לשם

פורסם

לך תביא כזו תיבה לארץ, אתה יודע כמה היא שוקלת?

 

לדעתי עדיף לך תיבה עם פורט, תעשה חיפוש בפורום ותמצא כל מיני ת'רדים על שיקולים לבניית תיבה ל SPL.

כמובן שתסתכל על הנתונים של הסאב הזה ותבדוק מה טווח הנפחים לסאב.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

לא יודע בדיוק אבל מה שאני כן יודע שבהרבה יותר יקר אני מעריך 300-400

אבל אולי תגידו לי כבר אם היא מתאימה לסאב שצינתי(KICKER CVR 12) למעלה בבקשה!!!!

×
×
  • תוכן חדש...