Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מחפש עכשיו רכב ראשון בשבילי.

יש לציין שאני תיכוניסט, ככה שאין לי תקציב מיותר לבזבז על הוצאות מוסך ודלק.

לאחר חיפוש ובדיקה מקיפה באינטרנט, הגעתי לפורד פיאסטה שלפי התגובות נחשבת לרכב אמין, זול ואיכותי.

 

מצאתי ביד-2 אחת יחסית שמורה שנת 98 מנוע 1.25 16V עם 130K ק"מ לאחר החלפת משאבת מים, רצועת מנוע חיצוני, משולשים קדמיים, מחזיר שמן ומנועי חלונות קדמיים (לפי הצהרת המוכרת). הרכב תוצרת גרמניה. המחיר שהיא מבקשת - 5000 ש"ח.

 

הדברים היחידים שמעניינים אותי כרגע ברכב הם אמינות וצריכת דלק נמוכה עד כמה שניתן.

מה אתם יכולים לאמר על המנוע - שמעתי שה- 8V 1.3 נחשב למנוע מאוד אמין וחסכוני וה- 16V - פחות. עד כמה קריטי הדבר?

 

מחשיד אותי דבר אחד, שכול ההחלפות שפורטו למעלה בוצעו עקב תאונה חזיתית - האם זה הגיוני?

 

האוטו באמת ניראה במצב שמור והקלומטראז' נמוך מאוד ביחס להצעות אחרות מיד 2.

 

כמה יעלה לי ליישר קו לאוטו הזה לאחר קנייה?

תנו בבקשה כמה טיפים מה ליבדוק כדי לא להידפק עם הקנייה של הרכב - זה רכב ראשון שלי.

מה דעתכם בכללי על העיסקה - כדאית?

פורסם

אחלה רכב, אמין ונותן תמורה מעולה לכסף, אל תיפול בפח של רכב עם תאונה יכול להיות שיש לו עיקום בשילדה, אל תקנה בלי בדיקה ככה תחסוך לעצמך הרבה הוצאות.

פורסם

אם הכוונה במנוע 1.3 זה לYOUTH אז היה לי את הרכב

המנוע אמין מאוד

אבל הרכב הוא מיושן - בלי הגה כוח ומזגן (לא מקורי)

פורסם

הוא מתכוון לדיינמיק ושם יש מזגן והגה כח

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
אם הכוונה במנוע 1.3 זה לYOUTH אז היה לי את הרכב

המנוע אמין מאוד

אבל הרכב הוא מיושן - בלי הגה כוח ומזגן (לא מקורי)

 

הרכב המדובר הוא DYNAMIC 1.25 16V - איך המנוע הזה? טוב או שיעשה בעיות וכדאי לחפש עם 8V 1.3 ?

אני רואה שלהרבה מכם כאן יש או היה פורד פיאסטה.

מישהו יכול אוליי לספר על הרכב - איך הוא בכללי מבחינת נוחות, ביצועים (זריזות בעיר), צריכת דלק, תקלות ומחלות ידועות?

 

תעזרו לי בבקשה, זה רכב ראשון שאני קונה.

תודה מראש.

פורסם

ה1.25 מנוע יותר מודרני

80 כ"ס לעומת 60 ( כשהיו חדשים )

 

לא יודע לגבי צריכת הדלק של ה 1.25, אבל בטח יותר טוב מה 1.3 שזה בממוצע 1-12.

 

אמין, הגה מעולה, מזגן מצויין, אוהב חלקי אלקטרוניקה מקוריים ( לא יקר משמעותית )

 

"מחלה" ידועה זה הטורים שעולים כשלוחצים על המצמד - לא בעייה רצינית ולא בעייה לסדר.

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם
ה1.25 מנוע יותר מודרני

80 כ"ס לעומת 60 ( כשהיו חדשים )

 

לא יודע לגבי צריכת הדלק של ה 1.25, אבל בטח יותר טוב מה 1.3 שזה בממוצע 1-12.

 

אמין, הגה מעולה, מזגן מצויין, אוהב חלקי אלקטרוניקה מקוריים ( לא יקר משמעותית )

 

"מחלה" ידועה זה הטורים שעולים כשלוחצים על המצמד - לא בעייה רצינית ולא בעייה לסדר.

 

 

יניב

 

ומה בדבר חלקי חילוף לרכב - ניתן עוד להשיג במוסכים ובפירוקיות או שזה כבר סיפור מהסרטים להשיג חלקים לאוטו הנ"ל?

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי

 

היתה לי פיאסטה YOUTH

שנת 97

אך קניתי אותה כשהייתה בת ארבע ונסעתי איתה עוד 4 שנים

סה"כ קניתי בתשעים אלף ק"מ ומכרתי במאה שישים.

אפס תקלות פרט לטרמוסטט שהייתי מפרק בקיץ ומרכיב בחורף

המזגן לא היה חזק בעליות ופרט לכך צריכת דלק 1-12 עד 1-14

 

ממליץ לקנות אם הרכב נראה שמור. בשנתונים כאלו יהיה לך יותר קל למצוא חלפים לפונטו ומאתיים וחמש-שש

אך לטעמי הפיאסטה הרבה יותר אמינה ובזמנו גם היתה זולה יותר מהמתחרות

 

בהצלחה

פורסם

האמת שזה רכב מצויין, יש אותו לאחי באותו שנתון עם 180K

האמינות תלויה באיך נוהגים ברכב צריך לשמור עליו כי בכל זאת זה לא רכב חדש.

תקח אותו לבדיקה אל תסתכן.

×
×
  • תוכן חדש...