Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה שם לב שזה לא אותו מכשיר, נכון?

אתה יכול חלוק עליי כמה שאתה רוצה, אבל העובדות מראות אחרת.

אני מסתובב עם DOK קבוע ברכב, עם 500 שירים ולוקח לו 15-20 שניות לקרוא אותו.

לעומת זאת דייויד (ReZo) עם איזה 1000 שירים על אייפון 4 חיבר אותו וזה התחיל לנגן תוך כמה שניות בודדות.

 

משהו נדפק אצל האלפיין האלה אני אומר לך!!!

ומה שאתה מתאר שאתה מדפדף בין שירים בFOLDER ולוקח לו איזה חצי שניה להגיב, זה קורה רק עם USB אצלי.

ולפעמים, כן, זה איטי בצורה כואבת! שאני מת לשמוע איזה שיר ואני צריך להילחם עם הגלגל שעה כדי להגיע לתיקייה!

כמה שאני אוהב את האלפיין הזה ואני מרוצה מהסאונד שלו ובשבילי יש לו בדיוק מספיק פיצ'רים, זה משהו שאני לא יכול לסלוח להם עליו! :cry:

 

פשוט לא נראה לי שההבדל בטכנולוגיה בין המכשירים הוא כזה גדול.

אל תיקח כל תגובה קשה מידי לא באתי בכוונה רעה:wink:

פורסם

ממש לא לוקח קשה מידי.

ההפך, אני מקנא בך שאצלך הUSB עובד טוב יותר עם DOK מאשר עם אייפון. :)

כי אצלי זה הפוך וזה ממש מעצבן.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

אני אמליץ לך על אלפיין 123UB הכולל 3 יציאות מגבר קרוס אובר מובנה וUSB ודיסק כמובן ועל איכות רדיו אין מה לדבר ובתקציב שלך

פורסם

איכות סאונד טובה לא קשורה בהכרח ל DAC

1 ביט אלא לרמת הבניה של המכשיר,ה- alpine 7998 שהיה ספינת הדגל של אלפיין עד לפני כמה שנים

מגיע עם DAC 1 ביט ,אז הוא לא טוב.?

 

בנוגע ל -123 מכשיר טוב ,אבל הוא מגיע עם USB מקדימה

והדרישה היא ל-USB מאחור.

פורסם

שכחתי את זה לגמרי :wink:

ודווקא בחנתי את המכשיר הזה לא מזמן

כך אתה יכול להשאיר DOK קבוע מאחור ועוד DOK מקדימה שניתן לרענן בו שירים

אך הוא עדיין נופל מול ה-117 כי אין בו TC והוא מגיע עם אקולייזר דיי פשוט

בכול אופן זה מכשיר ממש נחמד.

×
×
  • תוכן חדש...