Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5367 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

הרכב המדובר דייהטסו שרייד 93 אוטומט

מזה כמה חודשים נעלמים מים מהרדיאטור, לא ממיכל העיבוי, בכל פעם פתחתי את פקק מילוי השמן וחיפשתי "טחינה" אך הפקק היה נקי בכל פעם .

 

לאחרונה הוחלף רדיאטור ,תרמוסטט,וכל צינורות מים מלבד משאבת מים כל מערכת המים חדשה.

 

שלשום הנעתי את האוטו בבוקר, הכל היה תקין ויצאתי לדרכי לאחר 20 דק' עצרתי לקנות משהו(כיביתי את הרכב)

באתי להניע שוב בכדי להמשיך את נסיעתי והרכב סרב להניע ,היה מן רעש דפיקה/פיצוץ קל (קשה לתאר במילים).

הרכב הניע רק שלחצתי על הגז, הסתכלתי במראה האמצעית וראיתי מסך עשן לבן.

 

כיום הרכב מניע, מס' שניות בודדות יש כמות קטנה של עשן לבן והרכב טיפה מגמגם ,לאחר מכן אין עשן.

 

אין טחינה בפקק ולא חסרים מים

 

ראש מנוע / או אולי רינגים?

 

תודה,

מאור

גם ישן כמו תינוק לא אומר שהבנאדם ישן עם טיטול ועשה בו צרכים.

פורסם

לא מחייב לראות "טחינה" שנוצרת כתוצאה של מגע שמן עם מים, יש מצב שהאטם ראש נפרץ לכיוון הבוכנות והמנוע מאדה מים

בהחלט יכול להיווצר גם מצב של נעילה הידרוסטטית כאשר המים ימלאו את חלל הצילינדר ולא יאפשרו תנועה חופשית של הבוכנה(קרה לי בשרייד הקודמת שלי).

כבר לא:sad: HONDA SILVERWING INTERSTATE 82

HARLEY DAVIDSON 1000 1982 :-)

פורסם

מאור שלום רב !

כמו שמאך 1 כתב לפני, בסבירות גבוהה, שמי קירור בכמות גדולה יחסית, מחלחלים לצילנדר ועם ההתנעה, מתאידים(הופכים לקיטור) ונפלטים מצינור הפליטה בצורת עשן לבן וסמיך.

אין מנוס מפירוק ראש מנוע, החלפת אטם ראש מלוי ראש וישור והחלפת גומיות שסתומים.

כן מומלץ לבדוק ולהחליף משאבת מים ורצועת טיימינג , מותחנים ומחזירי שמן, בהזדמנות חגיגית זו.

המשך הנסיעה במצב זה עלול לגרום לנזק בלתי הפיך, ואף לנעילה הדרוסטטית.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מאור שלום רב !

אין מנוס מפירוק ראש מנוע, החלפת אטם ראש מלוי ראש וישור והחלפת גומיות שסתומים.

כן מומלץ לבדוק ולהחליף משאבת מים ורצועת טיימינג , מותחנים ומחזירי שמן, בהזדמנות חגיגית זו.

צביקה

 

נראה לי שאתה מתכוון שאין מנוס משליחת הרכב לפירוק, במחיר הברזל.

פורסם

דוקטור סובארו שלום רב !

אתה לא הבנת אותי כלל !

מהיכרותך איתי, אתה בוודאי מודע לכך שאני האחרון שאמליץ לגרוט רכב מהסיבות של אטם ראש, או כל סיבה אחרת.

באם אתה רומז שהעלות של שיפוץ ראש המנוע היא לא כלכלית, אני גם לא מסכים איתך.

אין מחיר לאהבה לרכב !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...