Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב סקודה יטי דיזל - 292000 ק"מ וזהו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתקשה להבין מדוע אנשים נתפסים דווקא לקטע של לוחיות רישוי.

 

- לוחית רישוי היא פריט שדי פשוט להחליט אם הוא תקין או לא.

- המחיר אחיד בכל מקום.

- שולי הרווח לא גדולים.

 

כן התעצבנתי שבאחת ממכוניות האספנות שלי התעקשו על זה שהצמיג הרזרבי חייב להיות במידה זהה לשאר (למיטב ידיעתי לא נכון)

ועל עוד כל מיני זוטות שבסוךף ירדו מהם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני לא נתפס על לוחית רישוי זה דוגמא רק מהטסט האחרון, היו בעבר מקרים אחרים עם רכבים אחרים ואני שוב אומר שהם לא מתעסקים בזוטות, אולי מזרקנות, אולי מעוד סיבות אבל החוויה הסופית חיובית ונדיר לשמוע את זה על מכון טסטים.

 

אני דוגל בזה גם כי אני לא צריך אותם שיגלו לי שמשהו דפוק ברכב כי התחזוקה לרוב היא תחזוקת מנע ולא תחזוקת שבר, כל כניסה שלי למוסך אני דואג לעשות סיבוב מתחת לרכב לראות אם יש גומיות סדוקות או נזילות וכו' וכך גם אני תמיד שואל את המכונאי אם יש משהו חריג.

 

לא תראה אותי מגיע לטסט עם צמיגים סדוקים בני 4 אחרי ששמתי עליהם ספריי ומתפלל לעבור טסט. בשבילי זה כדי לסמן וי לעוד שנה. אני מאמין שגם אצלך זה ככה.

 

פה אפסיק לגנוב את נושא השרשור מהייטי לטסט.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

הלוואי כולם היו חושבים ככה ולא למצוץ כל טיפת שמן אחרונה רק לא לטפל ברכב מעבר לטסט או טיפול שנתי הפשוט.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

למרות שערך הרכב במחירון כבר ירד אל מתחת ל-40K, הביטוח ממשיך להתעקש על איתורן.

 

אני גר בדרום ולפעמים יוצא לי לשוחח עם אנשים מהפזורה.

אני יכול לספר לך שהרכב שלך הוא הholy grail מבחינתם.

בערך מקום שלישי אחרי לנדקרוזר והיילקס.

לכן, מבלי להכנס לסטיגמות, אני לגמרי מבין את חברת הביטוח שלך.

יום טוב גם לך

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

המצבר כבר גמגם זה זמן - החלטתי להחליפו היום באופן יזום. הקודם היה וולטה 62Ah שהחזיק כמעט ארבע שנים, הוחלף במצבר זהה.

 

עלות 500 ש"ח כולל מע"מ.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הגיע זמנו של טיפול תקופתי:

 

הוחלפו: שמן (וולווליין 5W30, פילטר שמן, פילטר אוויר, מסנן מזגן (תחליפי), וגומיה לציריה צד נוסע שנקרעה.

 

סה"כ 1400 ש"ח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מרשים.

עד איזה מספר באודומטר אתה חושב להגיע עם הרכב?

(השבוע ראיתי ייטי 1.2T עם 393KKM, אז שלך עדיין צעירה...)

פורסם

להבנתי עד 999999 ואז זה מתאפס.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
להבנתי עד 999999 ואז זה מתאפס.

 

ואז תוכל למכור אותו כחדש "0 קילמוטר".

מאחל לך להמשיך בעדכונים משעממים של שמן - פילטר עד שימאס לך מהרכב.

פורסם
אתה חושב להגיע איתו למיליון? :)

 

לא סביר שזה שיקרה.

 

מאידך אם היית אומר לי במעמד הרכישה שאעבור איתו למעלה מ-250000 ק"מ בשמונה וחצי שנים, והרכב עדיין יהיה הרכב העיקרי שלי - הייתי חושב שנפלת על הראש...

 

או במילים אחרות - החיים זה מה שקורה לך בזמן שאתה מתכנן דברים אחרים...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם נכון, ועדיין, בשביל להגיע איתו למליון, תצטרך לנסוע באותו אופן עוד 24 שנים (25.5 אבל מי סופר)

אני מאמין שכמעט כל רכב אחרי גיל 20 כבר לאמשמש כרכב דיילי :)

פורסם

הכל תלוי בשימושים - יכול להיות שבשנים הבאות אסע 20K ויכול להיות 60K החיים מזמנים לנו הפתעות...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

ה-4x4 קבוע - צריכת הסולר כ-13.5 ק"מ לליטר בממוצע, גם בשיא הסגר כשנסעתי רק נסיעות קצרות ולכן לי לסיים מיכל כמעט חודשיים - לא ירד מ12 ק"מ לליטר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...