Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעקב סקודה יטי דיזל - 292000 ק"מ וזהו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור בעלים של דגם נחות מהותית אני מעט מקנא, פעם אפילו זרקתי לאשתי שאם יכנסו לנו 3 כסאות בטיחות בייטי (מה שהצליח) ונרצה בעתיד להחליף רכב בא לי על ייטי דיזל ידנית (רצוי ידנית), זה כאילו אני סה''כ מסתדר עם הייטי 1.2 הידנית שלי אך הדיזל משלימה את כל מה שחסר לי בשלי, אבזור, חסכוניות וכוח!

 

בהחלט הייתי רואה את עצמי חי עם רכב כזה עד שיתפגר, לאחרונה הייתה כזאת ידנית למכירה עם ק''מ נמוך (כזכור לי מתחת ל 100K), המחיר היה 60K וקצת ואני לא זוכר באיזה שנתון היה מדובר אך הרכב נעלם מהר מאוד מהלוח.

 

מסקרן אותי אם חלקי המתלים עדיין מרגישים כמו בימי הנעורים של הרכב?

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 138
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מרגיש הבדל, והמוסכניק (שהוא מאד קפדן) אומר שהכל נראה תקין, ואין נזילות משום מקום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ל-DQ200 אין הוראות יצרן להחלפת נוזל כלל. ( אבל היו החלפות יזומות ע"י היצרן במסגרת recall )

 

הרכב שלי עבר כבר 180K ולכן ביצע כבר את ההחלפת הנוזל השלישית.

זאת מכיוון שאין לDQ200 היבש נוזל, וכך הוא מתחממם בפקקים או בהחלפות הילוכים מרובות, בעיקר בחום.

המצמדים מתבלים, ומשם הדרך למוסך קצרה.

DQ250 לעומת זאת, עמיד הרבה יותר

גם מבחינת התעללות, גם מומנט גבוה יותר, ובנוסף הקלאצ'ים טבולים בשמן.

 

אשכול יפה מאוד, נהנה לקרוא ואמשיך לעקוב

פורסם

ברור של-DQ200 יש שמן גיר כמו לכל גיר (אין תמסורת שעובדת ללא סיכה) - התכוונת של-DQ200 אין נוזל לצינון המצמדים.

  • מעניין 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
ברור של-DQ200 יש שמן גיר כמו לכל גיר (אין תמסורת שעובדת ללא סיכה) - התכוונת של-DQ200 אין נוזל לצינון המצמדים.
אכן כן
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

השבוע ימלאו 8 שנים לעלותה של הייטי על הכביש. לפני הטסט נגשתי לארנון בושרי שתיקן לי תקלה של נורת ברקס סוררת שהטרידה אותי מזה כמה חודשים.

 

זה לא פטר אותי מביקור בחנות האביזרים של המכון, כי בטסט גילו שהפנס הקדמי ימני מפזר ויש לכוון את הפנס ולהחליף בו נורה.

 

תכל'ס משתלם לעשות טסט באוגוסט - הגעתי ב-14:50 היה די ריק. תוך שעה, הייתי בחוץ אחרי שעברתי פעמיים מסלול.

 

מד האוץ עומד על 247000 ק"מ.

 

עלויות הביטוח נשארו די דומות ועומדות על קצת פחות מ-4800 ש"ח לחובה ומקיף לכל נהג מעל 40.

למרות שערך הרכב במחירון כבר ירד אל מתחת ל-40K, הביטוח ממשיך להתעקש על איתורן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אולי הגיע הזמן להחליף חברת ביטוח

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

גם כן הביטוח יקר.

אני בן 25 ומשלם 4100 מקיף עם אחלה של תנאיםס תבדוק בהפניקס.

פורסם

אני זוכר נכון שאתה גר באלקנה?או שהתבלבלתי.

 

אם כן אז מסקרן איפה אתה עושה טסט? אני עושה תמיד בראש העין ביד יצחק ויוצא תמיד דיי מהר ואפילו מרוצה.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אולי הגיע הזמן להחליף חברת ביטוח

 

תהיה סמוך ובטוח שבדקתי - VAG ודיזל זה (כנראה) צירוף קטלני.

 

אני זוכר נכון שאתה גר באלקנה?או שהתבלבלתי.

 

אם כן אז מסקרן איפה אתה עושה טסט? אני עושה תמיד בראש העין ביד יצחק ויוצא תמיד דיי מהר ואפילו מרוצה.

 

לא טעית.

 

אינני פריק של מכון מסוים, ואני תמיד טוען שמי שבא מוכן לטסט, זה ממש לא משנה איפה הוא מבצע אותו.

 

הטסט עם היטי הוא די פשוט כי בגלל שיש מגביל סל"ד בהילוך סרק, רק גובים את האגרה על בדיקת זיהום האוויר, אבל בעצם רק מסתכלים שאין ענן, כי אי אפשר להגיע למהירות המנוע שהתוכנה דורשת לצורך הבדיקה.

 

הפעם עשיתי במכון הדרום בסגולה, בשנה שעברה במקרה הייתי ברעננה אז עשיתי בדינמומטר, שנה קודם עשיתי ליד העבודה בלוד.

 

בקיצור - לא משעמם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הביטוח של ואגיות עם חלקים משותפים למוניות הוא מערב פרוע ומושפע ישירות מסטטיסטיקת הגניבות של השנה הקודמת

גם דגמי נישה כמו ה GTI סובלים מהתנודתיות הזו והתנודתיות היא גם בדרישות המיגון. יכולים בשנה אחת לבקש איתוראן, בשנה שניה אימובילייזר בלבד ובשנה שלישית שוב איתוראן + להוסיף כספת עלוקה או הפתעות אחרות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תהיה סמוך ובטוח שבדקתי - VAG ודיזל זה (כנראה) צירוף קטלני.

 

 

 

לא טעית.

 

אינני פריק של מכון מסוים, ואני תמיד טוען שמי שבא מוכן לטסט, זה ממש לא משנה איפה הוא מבצע אותו.

 

הטסט עם היטי הוא די פשוט כי בגלל שיש מגביל סל"ד בהילוך סרק, רק גובים את האגרה על בדיקת זיהום האוויר, אבל בעצם רק מסתכלים שאין ענן, כי אי אפשר להגיע למהירות המנוע שהתוכנה דורשת לצורך הבדיקה.

 

הפעם עשיתי במכון הדרום בסגולה, בשנה שעברה במקרה הייתי ברעננה אז עשיתי בדינמומטר, שנה קודם עשיתי ליד העבודה בלוד.

 

בקיצור - לא משעמם.

אני מסכים שמי שבא מוכן זה אמור פחות להטריד אותו אבל שם החוויה באמת חיובית, תמיד בחרתי יום שיהיה באמצע שבוע בבוקר על מנת להמנע מעומס ומעולם לא ניסו לדחוף לי דבר.

 

גם פעם אחרונה שנכשלתי על לוחיות רישוי שזה היה ברור לי לא ניסו כלל לדחוף לי את החנות שלהם ורק אמרו שעליי לסדר את הלוחיות ולבוא להראות.

 

ממליץ בחום, לעומת אחרים שיצא לי לראות המקום מעט שונה.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אני מסכים שמי שבא מוכן זה אמור פחות להטריד אותו אבל שם החוויה באמת חיובית, תמיד בחרתי יום שיהיה באמצע שבוע בבוקר על מנת להמנע מעומס ומעולם לא ניסו לדחוף לי דבר.

 

גם פעם אחרונה שנכשלתי על לוחיות רישוי שזה היה ברור לי לא ניסו כלל לדחוף לי את החנות שלהם ורק אמרו שעליי לסדר את הלוחיות ולבוא להראות.

 

ממליץ בחום, לעומת אחרים שיצא לי לראות המקום מעט שונה.

 

Sent from my MI 9 using Tapatalk

מהנסיון שלי איתך המכוניות שלך מתוקתקות לרמת הבורג.

טסטים לא אמורים להיות בעייה.

 

Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...