Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק, אבל רק בשני דורות האחרונים לטעמי הגיעו לביצועים מספקים.

גם את ה- M7 החלפתי כעבור שנה ב- M8 כשהשוויתי אותם, וחוויית המשתמש בחדש יותר היתה טובה משמעותית.

היום ההבדלים בביצועים כבר פחות דרמטיים לטעמי.

פורסם

Htc תמיד היו בעיני עוף מוזר.

כאילו שהם מתכננים את המכשירים שלהם בשביל גיקים ולא בשביל הקהל הרחב.

מצלמת האולטרהפיקסל שלהם הייתה לא רעה בכלל, אבל 4 מגהפיקסל פשוט לא ימכור, לא משנה איזה פרסום הם יעשו

 

רמקולי סטריאו? זה מצויין, אבל לדעתי היה עדיף שהם היו זונחים את זה בתמורה למכשיר קטן יותר פיזית.

פורסם

בהמשך לייעוץ לסמארטפון לילד בן 10, בתקציב של עד 250$ מה הייתם לוקחים?

אופציה כרגע זה xiaomi redmi note 3 pro.

יש גם אפשרות לקחת htc m8 חדש באותו מחיר.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Veni Vidi Vici

פורסם

לאור הניסיון האישי שלי הייתי קונה שיומי (אפשר גם Mi4c שיעלה בין 160-220 דולר בהתא לנפח הזכרון). אבל אין לי שום נסיון עם HTC.

 

בשביל מה ילד בן 10 צריך מכשיר ב-$250? לא יכול להתסתפק במשהו יותר צנוע, שלא יכאב אם יאבד\יגנב\ינזק?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מערך העדכונים של HTC טוב מאוד, לפחות למכשירי הדגל

הם "מתחייבים" פלוס מינוס לשנתיים בדיוק כמו מוטורולה

בזמנו ה M7 שלי קיבל לוליפופ מאוד מהר, גם ה M8 קיבל מרשמלו הרבה לפני מכשירים אחרים

פורסם

הניסיון שלי עם HTC מעורב. מצד אחד היה לי את ה-Desire המקורי והמכשיר שירת אותי נאמנה מעל 3 שנים ואחר כך עוד אצל הבן במשך שנה עבר התעללות וכרגע שוכב במגירה למרות שעובד בלי שום תקלה חומרתית.

מצד שני, לאישתי היה Desire SV שהיה פשוט דרעק. אחרי חצי שנה איתו, החלפתי לה ל- S4 מיני כי המכשיר היה לא אמין.

Veni Vidi Vici

פורסם
לאור הניסיון האישי שלי הייתי קונה שיומי (אפשר גם Mi4c שיעלה בין 160-220 דולר בהתא לנפח הזכרון). אבל אין לי שום נסיון עם HTC.

 

בשביל מה ילד בן 10 צריך מכשיר ב-$250? לא יכול להתסתפק במשהו יותר צנוע, שלא יכאב אם יאבד\יגנב\ינזק?

 

תראה, אתה ממליץ על השיומי, אבל עדיין יש לך בעיה שההתראות לא תמיד קופצות.

בעיני התראות קופצות זו אחת התכונות החשובות במכשיר...

 

לגבי ילד בן 10 ומה הוא צריך, בלי להכנס לדיון מה הפער בין רוצה לצריך (עניין יחסי), יש ילדים בני 10 שיודעים לשמור על דברים ויש שלא. אני הייתי ילד בן 10 שמאבד דברים, הבת שלי כבר שנה וחצי עם הסלולרי שלה, ושומרת עליו מאוד יפה (בשעה שאני, בגילי המופלג, ממשיך לעשות מבחני עמידות יומיים לסלולרי שלי).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בעית ההתראות נפתרה. היה עניין של הגדרת מצב חסכון בסוללה - מאז שמצאתי את הפתרון נדיר מאד שהתראה לא קופצת מיידית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

הבוקר הגיע Mi4C מעליאקספרס:

http://www.aliexpress.com/snapshot/7522235110.html?orderId=74235265135493

חוץ מערכת הטלפון (שכוללת טלפון 3/32 ג"ב, סיכה לפתיחת מגירת סים, מטען QC2.0 וכבל USB type-C) הגיעו בחבילה (הארוזה בבתוך צינורות אויר דחוס) גם מתאם מתקע אמריקאי לשקע אירופי, מתאם מ-microUSB ל-type-C, נרתיק סיליקון, מגן מסך בסיסי וערכת מתאמים לכרטיסי סים בגדלים שונים, כולל סיכת מגירת סים נוספת. כל זה ב-$204 (חיוב בישראכרט פחות מ-800 ש"ח כולל עמלת המרה). המשלוח ארך 3 שבועות מדואר סינגפור.

 

המכשיר מגיע עם Android 5.1.1 וגרסת MIUI 7.55 (המכשיר שלי, שנרכש לפני כ-5 חודשים, עם 7.0).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בעית ההתראות נפתרה. היה עניין של הגדרת מצב חסכון בסוללה - מאז שמצאתי את הפתרון נדיר מאד שהתראה לא קופצת מיידית.

 

Ok, לא הייתי מעודכן. חשבתי שנפתר חלקית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הבוקר הגיע Mi4C מעליאקספרס:

http://www.aliexpress.com/snapshot/7522235110.html?orderId=74235265135493

חוץ מערכת הטלפון (שכוללת טלפון 3/32 ג"ב, סיכה לפתיחת מגירת סים, מטען QC2.0 וכבל USB type-C) הגיעו בחבילה (הארוזה בבתוך צינורות אויר דחוס) גם מתאם מתקע אמריקאי לשקע אירופי, מתאם מ-microUSB ל-type-C, נרתיק סיליקון, מגן מסך בסיסי וערכת מתאמים לכרטיסי סים בגדלים שונים, כולל סיכת מגירת סים נוספת. כל זה ב-$204 (חיוב בישראכרט פחות מ-800 ש"ח כולל עמלת המרה). המשלוח ארך 3 שבועות מדואר סינגפור.

 

המכשיר מגיע עם Android 5.1.1 וגרסת MIUI 7.55 (המכשיר שלי, שנרכש לפני כ-5 חודשים, עם 7.0).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למי שמחפש מכשיר זול במיוחד - הזמנתי לפני חודש BLUBOO PICASSO, היה מבצע לכמה ימים ב50$, עכשיו נמכר ב-70$, הגיע אתמול ונמסר לבעלים החדשים, לא חפרתי יותר מדי. על פניו מרגיש איכותי למדי, מגיב יפה, מסך וטאצ׳ סבבה, מצלמה בינונית כצפוי. זכרון 2GB ואחסון 16GB, עם סלוט SD, ודואל סים.

548aec991f0e57231d59911982c4192a.jpg

b7e08fcfd9d94b291dfdb86286378435.jpg

 

http://m.gearbest.com/cell-phones/pp_333166.html?wid=4

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...