Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מוכן בבקשה להסביר לי מה נסגר עם היצרניות של הסלולריים?

למה לעזאזל כל מכשיר דגל שיוצא צריך להכיל מסך בגודל 5+ אינץ'?

 

אני צמא לשדרוג כבר שנה בערך מהאייפון 4, אבל לא מוצא שום תחלופה נורמלית. אני רוצה מפרט חזק ואיכותי, חוד החנית

לתקופה, אבל כל מכשיר פשוט גדול מדי. ואלו שהמסך שלהם קטן יותר, אז המפרט בהתאם... מה יהיה?

פורסם

יש לך את sony z1 compact, לא מספיק טוב לך?

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

יצא לך לראותו בעיניים? אם לא- מציע לך לתת לו צ'אנס ולנסות למצוא מקום שמחזיק אותו בתצוגה לצורכי התרשמות.

 

יש רק עוד מתחרה אחד שעולה לי לראש אך עם מפרט קצת יותר חלש: Xiaomi mi-2s, בגרסת ה32GB.

 

השוואת מפרטים ביחס לsony z1 compact:

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5753&idPhone2=5397

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
יצא לך לראותו בעיניים? אם לא- מציע לך לתת לו צ'אנס ולנסות למצוא מקום שמחזיק אותו בתצוגה לצורכי התרשמות.

 

יש רק עוד מתחרה אחד שעולה לי לראש אך עם מפרט קצת יותר חלש: Xiaomi mi-2s, בגרסת ה32GB.

 

השוואת מפרטים ביחס לsony z1 compact:

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=5753&idPhone2=5397

 

הסיני טוב מול טלפונים אחרים אבל לא מתקרב לסוני

אייל

פורסם
תודה.

הזמנתי לחבר :lol:

 

באמת מחיר בדיחה למפרט הזה, הבעיה במוצרים הנ"ל שזה טוב עד שקורה משהו ואז אפשר לשים את זה בפח האשפה.

מצד שני - 360 שקל..

 

הגיע עכשיו.

אמסור לחבר שהזמנתי עבורו ואבקש ממנו לשמוע מה זה שווה.

פורסם

טוב,

 

אמנם את המאה דולר זה שווה, אבל זה רחוק עדיין מלהוות תחליף זהה לסמארטפונים כמו HTC ONE או אייפון 5.

 

המעברים לא חלקים, יש איטיות-זה לא חלק תמיד, למשל כשאתה נכנס ליוטיוב זה "חושב", המצלמה זה לא ממש.. לפעמים צריך ללחוץ יותר מפעם אחת..

 

בקיצור - מפרט (מעולה) לחוד, ותכל'ס בפועל לחוד. זה עדיין לא זה.

 

מצד שני, פאקינג 350 שקל. שווה את זה ועוד איך.

 

הבחור העביר את המכשיר לאחיו הקטן וקנה ב1500 ש"ח ONE משומש בן שלושה חודשים. עולם אחר לגמרי כמובן.

פורסם
טוב,

 

אמנם את המאה דולר זה שווה, אבל זה רחוק עדיין מלהוות תחליף זהה לסמארטפונים כמו HTC ONE או אייפון 5.

 

המעברים לא חלקים, יש איטיות-זה לא חלק תמיד, למשל כשאתה נכנס ליוטיוב זה "חושב", המצלמה זה לא ממש.. לפעמים צריך ללחוץ יותר מפעם אחת..

 

בקיצור - מפרט (מעולה) לחוד, ותכל'ס בפועל לחוד. זה עדיין לא זה.

 

מצד שני, פאקינג 350 שקל. שווה את זה ועוד איך.

 

הבחור העביר את המכשיר לאחיו הקטן וקנה ב1500 ש"ח ONE משומש בן שלושה חודשים. עולם אחר לגמרי כמובן.

 

אל תשווה תפוחים לתפוזים. איך המכשיר לעומת מכשירים זולים ממותגים כמו הגלקסי אס 3 מיני או לומיה 520?

פורסם

שמח לישמוע שקיבלתם :-),

אכן המכשיר לא אמור להיתחרות במכשירי דגל של כ2000 שקל בארץ, אבל שנניזכרים שבמחיר שלו אתה יכול ליקנות רק את המכשירים האלה- אז מבינים כמה זה שווה להזמין סמארטפון סיני :-).

lrg22508.jpglrg22411.jpg

 

אם רוצים מכשירים ברמה שלא רואה גם את הגלאקסי4 אז יש את הXIAOMI MI3, LENOVO K910, ZTE NUBIA Z5S ועוד שעולים סביב ה330$~350$.

ועכשיו ראיתי שרשת גו-מוביל החלה לשווק את הXIAOMI בארץ :-).

http://www.gomobile.co.il/xiaomi-mi-3

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

לא יודע איך המכשירים שציינת אך זה פחות טוב מאייפון 4 שנקנה לפני שלוש שנים..

 

זה לפעמים קצת מזכיר שימוש בגלקסי 1 אני חושב. או S2.

 

אך שלא יובן אחרת - המכשיר סבבה לגמרי, פשוט כשמשווים אותו למכשירים רגילים (לי למשל יש HTC ONE, לאחי אייפון 5) אז זה מה שכתבתי. אבל בתור מכשיר ככה - אחלה באמת. בוודאי במחיר המצחיק לגמרי שלו.

 

אנחנו מדברים על ה DOOGEE DG350

עריכה אחרונה על ידי shorlakk
פורסם

כן, למרות שהאייפון כבר מלפני 3 שנים הוא עדין ירגיש טוב יותר מאשר מכשיר סיני זול, זה ביגלל שבמכשיר דגל מושקעים מאמצים רבים שהוא ירגיש כמו מכשר דגל מכל בחינה אולי המכשיר החדש היום שתיקנה בזול יהיה עם מעבד מהיר יותר-אבל עדיין כחבילה מכשיר דגל גם שהוא ישן ירגיש טוב יותר ממכשיר חדש שמיועד לשוק הנמוך.

לגבי המכשירים שציינתי- פינוק, הם מכשירי דגל לכל דבר והלוואי שהיה לי התקציב.

לדעתי המכשירים הסינים רלוונטים יותר בשבילנו ולעוד מדינות כמונו מבחינת התימחור -הרי אם אתה חיי בארה"ב/אירופה אתה לא תיקנה מכשיר סיני ב150~300 דולר כי אתה כבר קונה MOTO-G ונקסוס 5 באותו המחיר, אבל אצלינו שהנקסוס והמוטו עולים רחוק מאוד ממה שבח"ל אז המכשירים הסיניים ניכנסים לתמונה.

אם ביכלל לא היה את הMOTOG כאופציה, אז ביכלל לא היה ברירה חוץ ממכשירים סיניים עד כ1400 שקל בארץ- המוטוG באמת עשה חיים קשים לסיניים ומוטורולה עשתה מהפכה בתחום המותגים שהוציאה מכשיר איכותי,עמיד למים,מעודכן לגירסאות אחרונות וכל זה בפחות מ200$-מדהים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אנדרואידים יקרים. הגיע השעה לרכוש מכשיר חדש ומבריק. עומדים על הפרק סוני אקספריה z1 קומפקט ונקסוס 5 מיודענו. ההפרש באמאזון עחמד על כ50 דולר לגרסאת ה32 גיגה בייט של הנקסוס לגרסא הרגילה והיחידה של הסוני.

לטובת הסוני עומדים גודל קומפקטי של 4.3״ עם חומרה מקבילה לזו של האקספריה z1 חריץ הרחבה לכרטיסי ובטריה שמחזיקה מללללאאא. לעומתו הנקסוס,בעל מסך פנומנלי וענק,מחיר ללא תחרות (למעט הone plus) ואנדרואיד נקי אשר מעודכן ברגע שיוצא תוכנה חדשה.. דלמות דלמות דלמות.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם (נערך)

הסוני באמת אופציה מעניינת וטובה למי שמעדיף מכשיר קטן שמפוצץ במיטב החומרה.

אגב, אם הגעת ל500$- מדוע שלא תיתפנק באופפו החדש?

http://oppostyle.com/14-find-7

האם זה כבר גדול מידי? כי אם הגודל לא בעיה מדובר במכשיר מדהים לכל הדעות והמחיר כולל מישלוח DHL.

(אין עברית במימשק אם זה חשוב).

http://en.oppo.com/press/

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

המחיר כולל משלוח אבל לא מיסים, יש לי מזודה שמביאה לי את המכשיר מארהב, הטלפון נרכש באמזון ומשלח כמתנה לכתובת שם, החזקתי אתהנקסוס ו5״ גם גבולי לי ביד. גובל במרגיז. אני פשוט לא יודע מה להחליט :(

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

×
×
  • תוכן חדש...