Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני כרגע מוכר את הרכב שלי (מגאן 02) ומחפש רכב חדיש יותר.

חשוב שהיה ידני,ספורטיבי,אמין,ויחסית חסכוני בדלק.

התקציב הוא עד 40 אבל אם אפשר פחות היה יותר טוב.

חשבתי על גולף 2002-2003 אבל הבנתי שאני לא מתקדם בשנתון וגם אמרו לי שהאחזקה וחלפים יקרים מאוד.

יש גם איבזיה אבל אין 1600 בשנתון ובתקציב שאני רוצה, יש רק 1400 שהוא חלש לטעמי והFR יקרים מאוד וגם זאת אחזקה יקרה הבנתי.

מה אתם ממליצים?

פורסם

אם כבר ידני, למה שלא תשתדרג למגאן מתקדמת יותר, גם כלכלית לדעתי זו עשויה להיות עיסקה טובה.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
אם כבר ידני, למה שלא תשתדרג למגאן מתקדמת יותר, גם כלכלית לדעתי זו עשויה להיות עיסקה טובה.

 

לא רוצה מגאן יש הצעות חדשות

פורסם

מה לגבי יונדאי קופה 2003 עם מנוע 2000? אני עם אחת כזאת 4 שנים וסה"כ מאוד מרוצה וגם מתכנן להישאר איתה עוד כמה שנים (ובגלל זה עשיתי שיפורים ויזואליים כפי שאפשר לראות :) ).

אמנם המחירון קצת יותר גבוה מהדרישה שלך (46K), אבל אוטו אמין יחסית, נוח, צריכת דלק לא נוראית במנוע 2000 (בין 1:9 ל-1:10), די ספורטיבי עם 138 כ"ס ואחיזת כביש מעולה, ונראה ספורטיבי וחתיך. אם הוא מטופל בזמן ולא קרעו אותו אז לא יהיו לך הרבה בעיות.

 

הבעיה שהרבה מהיונדאי קופה הם עם מנוע 2700 שהוא אמנם יותר חזק (170 כ"ס), אבל זללן דלק בלתי נלאה. צריך קצת סבלנות כדי למצוא אחת כמו שתיארתי למעלה שהיא במצב טוב.

 

נ.ב

אגב "ספורטיבי" ו"חסכוני בדלק" לא ממש הולך יחד :) אולי האוטו הזה זה האיזון האתה צריך.

:wink: זה התחיל כיונדאי קופה... אבל היום זה טוסקאני 8)
פורסם

בתקציב הנ"ל תכנס לך פונטו HGT/ אלפא 147 ועוד יישאר לך עודף.

הרבה יותר ספורטיבי ומרגש מגולף/איביזה רגילות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

גיל תודה על התגובה באמת רכב יפה חבל שהוא יקר ועדן אני אבדוק את מה שאמרת האלפא נראת מעניינת מאוד

פורסם

קליאו ספורט דור ראשון יכולה להיות בחירה מצויינת בשבילך.

 

גם ספורטיבית (172 סוסים), ידנית, צעירה, מגניבה, וחסכונית יחסית לספורטיבית.

 

אקזמפלר שמור למדי אמור להיות פחות או יותר בתקציב שלך.

×
×
  • תוכן חדש...