Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

400 כ"ס ומעל 55 קג"מ ללאון אף אר TSI החזקה בישראל!


שימו לב! השרשור הזה בן 4596 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דודי

 

שאפו על הפרויקט !!!

 

מכיוון שחלק משרשורי הפרויקטים להספקים כאלו כאן, הסתיימו במנועים שבורים, אשמח באם תוכל להרחיב מניסיונך על פרויקטים שמצליחים להישאר יעילים\סגורים\שימושיים לאורך זמן (כמה הספק, כמה זמן), אני שואל ברצינות ולא חלילה בציניות, בעיקרון, אין לי בעיה שתפרט על הפרויקטים שבוצעו בחו"ל ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.דבר ראשון בהצלחה בפרוייקט לבעל הרכב

 

2.דבר שני צריך אומץ גדול לבצע כזה פרוייקט ללא טלטלים

 

3.דבר שלישי סוף כל סוף יהיה עם מי ללחוץ :-D

 

4.שוב בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי

 

שאפו על הפרויקט !!!

 

מכיוון שחלק משרשורי הפרויקטים להספקים כאלו כאן, הסתיימו במנועים שבורים, אשמח באם תוכל להרחיב מניסיונך על פרויקטים שמצליחים להישאר יעילים\סגורים\שימושיים לאורך זמן (כמה הספק, כמה זמן), אני שואל ברצינות ולא חלילה בציניות, בעיקרון, אין לי בעיה שתפרט על הפרויקטים שבוצעו בחו"ל ...

 

ליאור

 

ליאור פורסם אתמול (מנוע TFSI שנחשב למנוע פחות טוב מהTSI)

 

 

APR Spain's Stage III Seat Leon Supercopa 2.0T FSI qualified ahead of GT3 spec vehicles, such as the Lamborghini Gallardo, in the 24 hours of Barcelona. They finished the 24 Hour race with the APR Stage III Turbocharger System performing flawlessly! It's Performance Without Compromise!

 

311953_295884300426141_113866335294606_1382957_1851718156_n.jpg

 

296341_295884357092802_113866335294606_1382959_838855756_n.jpg

 

305846_295884333759471_113866335294606_1382958_1302506366_n.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי ללאון FR יש מנוע TSI? זה לא מנוע TFSI ללא הסופרצארג'?

 

מנוע TSI לא אומר סופרצארג' !!

במנועי ה2.0TSI מדובר על מנוע מבוסס על המנוע הוותיק TFSI פשוט עם שיפורים (כל נושא המשאבת דלק, כוסית וכו).

 

יאללה דודי תארגן לי סיבוב.

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי אחשלי .... ב"חול" התכוונתי כמובן בארץ :)

מה הכלים האלו עושים על מסלולים בחו"ל, עם שמנים מצויינים, טמפרטורות סביבה נמוכות, דלקים סופר איכותיים, וטיפול לפני ואחרי כל מירוץ אני מכיר היטב ...

 

ד"א, האם הניסיון עם ה 1.4TSI פחות טוב ?

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם רק כוח משנים פה?

או שגם מתלים וברקיסים צריך?

המקוריים מספיקים לכוח שחושבים עליו?

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור,

אין זה סוד שככל שאנחנו מעמיסים יותר על המנוע, כך אנחנו מגדילים את הסיכון ובאופן כללי, מקצרים את חייו.

מנועים יכולים לשבוק מכל מיני סיבות, לעיתים קשורות לשיפורים שהוכנסו בו ולעיתים לא קשורות בכלל אבל אפשר לומר דבר אחד בבירור, ככל שהמנוע משופר וחזק יותר, כך הסובלנות שלו לגבי פגם כלשהו בתפקוד (פלאג אחד או כוהל לא 100% למשל) יורדת עד כדי מתבטלת לחלוטין. מנועים משופרים לא סובלים מה שרכבים סטנדרטיים יכולים לסבול, בשקט ואף לאורך זמן. חוצמזה, ברגע שהרכב משופר ובוודאי ברמות האלו, לא משנה מה יקרה, תמיד השיפורים אשמים, אפילו כשהם לא ולזה יסכימו בשקט המון אנשים.

 

כדאי לזכור גם שמנועים משופרים לא יכולים להימדד בסטנדרטים של של מנועים מקוריים. מנוע מקורי מתוכנן לעבוד בהספק ועומס מסויים במשך מאות רבות של ק"מ וכך צריך למדוד אותם. מנועים משופרים (לא בציניות ולא בצביעות) חיים פחות. כמה פחות? ביחס הפוך לשיפורים ולעומס שמופעל עליהם + נקודות זכות על איכות החומרה, התוכנה וההתקנה.

זה לא רלוונטי לגבי סטייג' 1, 2 או פלוס אולם זה מתחיל להיות חשוב ב K04 ונלקח ברצינות מירבית כבר בסטייג' 3 וצפונה.

עוד נזכור כי מנועים משופרים דורשים אינטרוולים קצרים יותר של טיפולים, פלאגים, שמנים ושאר נוזלים בסטנדרט גבוה יותר וכמובן, ידיים מנוסות, מודעות ועירנות בכל הקשור למצב הרכב חשובים לא פחות.

 

אמינות היא הדבר החשוב ביותר ובזה אין פשרות.

בין אם זו אמינות בסטנדרט של רכב מירוצים (אף אחד לא רוצה לשבור מנוע באמצע מירוץ) ובין אם בסטנדרט של קיט אפטרמרקט מחברה מובילה שדואגת למוניטין שלה שנבנה בעמל רב. APR קוראים לזה Performance Without Compromise

APR Stage 3 הוא קיט חומרה-תוכנה מתואם להפליא שתוכנן למנוע סגור. בקיט כזה הושקעו המון מחשבה, תכנון קפדני, ייצור מדויק, תכנות מדוקדק ובדיקות אינסופיות. הוא חזק מאוד והטוב ביותר שיש למנוע סגור. APR אחראית ללא מעט מהפכות, פיתוחים ושיאים בתחום הזה ובכל זאת, APR ידועה ומוכרת כאמינה יותר מאשר בכל דבר או פרמטר אחר. אין 100% בתחום הזה, הקרב הוא תמיד על הכי קרוב לזה.

 

אופצית הטלטלים היא לגיטימית ותלויה בעיקר בשני גורמים: גיל/ומצב המנוע והשימוש הצפוי ברכב לאחר השדרוג.

מי שרגלו כבדה באופן כללי ועקבי, מי שנותן בגז בסטייג' 300 ק"מ בקביעות דו שבועית, מי שלוחץ עם כל מה שזז, מנועים ששופרו היטב בעברם, זקנים ו/או מוזנחים - ממליץ בחום על טלטלים.

מי שרכבו חדש יחסית ושמור, שמתנייד ביומיום בצורה ספורטיבית אך לא קיצונית, שנהנה מטיול פה לחיצה שם סיבוב ועוד אחד, שמודע, שומר ומטפל היטב ברכב ולא מתכוון להחזיק ברכב יותר מכמה שנים בודדות (לתשומת לב הקונים הפוטנציאלים) - לא חייב טלטלים.

 

כל העוסקים בספורט המוטורי ברמות האלו וכל מי שבאמת יש לו ניסיון בתחום הספציפי הזה מודע למצב הרכב ואופיו כנהג ביחס לסיכון. הלקוח בוחר אם עבורו זה רכב יומיומי חזק או רכב קרבות חזק ובסופו של דבר מחליט בעצמו אם לפתוח מנוע או לא.

במקרה הזה, לאור הבחירה בקיט הזה שתוכנן למנוע סגור ובהתחשב בגילו הצעיר של הרכב, אופי הנהג ומשך הזמן שהרכב יהיה בבעלותו, נשאר סגור, GO APR.

 

לגבי מנוע ה 2.0TSI, יש לו פוטנציאל גבוה יותר מה TFSI בצורה משמעותית. לא רק בהספקים סופיים בקצה הסקאלה אלא גם בשיפור בסל"ד נמוך ובינוני הודות למערכת הדלק החדשה שעובדת בלחץ גבוה ויציב יותר מזה שיש ב TFSI.

תוסיף לזה מכלולים פנימיים משודרגים, החלפת המחשב מסדרת ה MED9 לסדרת ה MED17 המתקדמים והעוצמתיים פי כמה ותקבל מכונה משומנת, כיאה לדור שני. בוגרת, בשלה ומוכנה לקרב.

היות וה TFSI נמצא בחוץ כבר הרבה שנים, אנחנו רואים (וגם עושים ;- ) המון פרוייקטים טובים ומגניבים אבל כדאי לזכור, TSI זה השיפור הטוב ביותר שנעשה ל TFSI וזה דיי ברור שתוך זמן לא רב, 2.0TSI ימשיך לנפץ את שיאי ה TFSI אחד אחרי השני.. לפחות עד שיבוא ה 2.5 ליטר, חמישה צילינדרים טורבו ויכניס את שניהם לפרופורציות icon_lol.gif

בשני דברים אני בטוח: שיהיה מעניין בגיזרה ושאני אוהב את העבודה שלי.

 

 

gsi16v - הגרף הוא של מנוע זהה שנמדד ב APR. אני מניח שנראה גם גרפים של זו בקרוב.

madriver - יכול להיות שהמקוריים מספיקים אבל אנחנו לא מעוניינים בציון עובר. גם מתלים ובלמים ישודרגו כאן כפי ששודרגו ברוב הפרוייקטים שלנו ברמה הזו.

 

חג שמח

דודי

לשפר בלי להתפשר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4596 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...