Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב על פניו נראה בעל תכונות מצויינות. הייתי לוקח לבדיקה מתוך כוונה לעשות בה שימוש להפחתה נוספת במחיר. האם הרכב טופל כל חייו במוסכי טויוטה? יש ספר טיפולים מסודר?

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הרכב על פניו נראה בעל תכונות מצויינות. הייתי לוקח לבדיקה מתוך כוונה לעשות בה שימוש להפחתה נוספת במחיר. האם הרכב טופל כל חייו במוסכי טויוטה? יש ספר טיפולים מסודר?

 

טיפול מסודר במוסכי טויוטה

הבן אדם אמר לי שהוא מוכן לבוא איתי לטויוטה לפתוח במחשב ספר טיפולים

פורסם

אם כך, בטרם הבדיקה תעיין היטב בספר הטיפולים באחד מהמוסכים. תבדוק האם יש גם רישום על תאונות, לאחר מכן קח את הרכב לבדיקה.

 

בהצלחה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אני נסעתי בקורולה כזאת 5 שנים (2001-2006), 120K ק"מ, עליות ממת"מ לכרמל כל יום, אפס תקלות.

הרכב עובד בשיטת "תדלק וסע".

היום אני נוסע במאזדה 3, והאמת, מתגעגע קצת לטויוטה הזאת, כבר לא מייצרים כאלה.

הרכב קל וזריז, יותר חסכוני ממאזדה 3 החדשה, לתחושתי לפחות. אם אני לא טועה, עשה במשלוב 12 ק"מ לליטר בחיפה.

פורסם

וואו, ההילה מסביב לטויוטה כניראה יותר גדולה ממה שחשבתי אפילו...

 

הטויוטה זריזה יותר? אם אתם אומרים, אני אישית לא שמתי לב לזה במיוחד.

הטויוטה בטיחותית- משמעותית נחותה יותר. אני אפילו לא בטוח שאחרי כמעט 11 שנים על הכביש שהכריות אוויר עובדות בכלל.

הטויוטה חסכונית יותר? על הנייר כן, מדיווחים של אנשים היא עושה 1 ל-12 לעומת 1-10 למשפחתית סטנדרתית אחרת. ההבדל ל-רוב האנשים עומד על סביבות ה-150 שקל לחודש. לטעמי הבטיחות הטובה יותר שווה את זה ואפילו יותר.

 

אחרי 11 שנים יש בלאי טבעי שיכול להופיע ללא קשר לקילומטראג של הרכב, נזילות למניהן, ובריחת גז מזגן.

 

והקטע המשמעותי ביותר שאנשים כבר לא רצים לשלם סכומים מטורפים על רכבים ישנים, וגם לאט לאט המחירון בפועל של טויוטה גם יורד.

אם לפני כמה שנים, ההשוואה הייתה טויוטה בת 10 לעומת סיטרואן עם "בעיות חשמל, כול יומיים מוסך" ושאר חרטות, בת 6, אז היום זה כבר טויוטה בת 10 לעומת רכב יפני/קוריאני "אמין אחר בן 4-5, ובעקבות רכבי המיני והסופר מיני שלוקחים יותר ויותר נתחים מהמכירות של המשפחתיות, המגמה הזאת הולכת וגדלה.

 

תדמה לעצמך מצב- טויוטה קורולה סופר אמינה שנת 97 נמכרת במחיר של מיצובישי לנסר 2005 או במחיר של יונדאי אקסנט 2007. ממש מעניין על מה האזרח הממוצע ילך...

פורסם

קצת מידע מועיל על הקורולה מהדגם הזה - 2001



 

מבחינת הקורולות לדורותיה הבודי של שנות 98 עד 2002 הינו הבודי הכי קטן של הרכב הזה - הרכב הוא ממש רכב קומפקטי ויותר דומה מבחינת מרווח הפנים שלו לרכבים כמו יונדאי אקסנט או קיה ריו (אותו הרכב בעצם) מאשר לכב סדאן משפחתי בגודל סטנדרטי.

 

אבל מבחינת כוח וסחיבה הרכב הזה מן הסתם זריז יותר מהדגמים שלפני ואחריו (למעט שנת 2008 ומעלה שם יש קפיצה בכוחות סוס ובקג"מ) והוא מאוד מאוד חסכוני.

 

הנקודות הטובות

------------

 

אין רצועת טיימינג.

סופר אמין.

זול לתחזוקה

חסכוני

זריז

עם קצת שיפורים הוא מקבל מראה ספורטיבי מאוד - חישוקי מגנזיום וספויילר והרכב הזה משנה תדמית.

איכות ההרכבה שלו טובה והרכב מתפרק כמו לגו אם אתם רוצים להתקין משהו בעצמכם.

שומר על ערכו בצורה מדהימה - היפני היחידי שנותן פייט לגולף מאותו שנתון.

 

לנפח מנוע 1.6 הוא נותן תוצאות טובות יותר של חלק מהמתחרים עם נפח 2.0 - תנסו לנהוג בסובארו GX משנתון מתקדם יותר ותבינו למה אני מתכוון.

 

הנקודות הרעות

------------

 

הרכב קטן ולאנשים מעל מטר שמונים יהיה קשה מאוד להסתדר איתו או ממש להרגיש בו בנוח שלא לדבר על הנוסעים מאחור.

הרכב מרגיש קל משקל וקצת חסר יציבות

עד כמה שזכור לי רק שתי כריות אוויר וABS אבל בלי בקרת יציבות.

לא נוח במיוחד... עדיין, הקפיצה בנוחות בצורה ממשית הגיעה רק בדגם שאחרי

לא שקט במיוחד לרעשי כביש ודרך.

למרות היותו עילוי מוטורי מבחינה מכאנית - הרכב משעמם לנהיגה ולא מדבר אל הלב בגרוש - אבל זה נכון לגבי כל שאר המתחרות הישירות שלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אני לא חושב שניתן למצוא רכב שנת 2004-2005 בסכום 35,000 עם ק"מ 130,000 יד ראשונה

 

 

 

http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1940675&Code=e4c33ff56ef1ea667e066afc4e456da9

 

 

האמנם ליסינג, אבל ליסינג פרטי. בדיקה תעשה פה את העבודה בכל מקרה.

 

והקורולה נשמעת הצעה טובה מאוד אם אתה מוכן לשים 33K על רכב בן 12 בקרוב לשיקול דעתך.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם
וואו, ההילה מסביב לטויוטה כניראה יותר גדולה ממה שחשבתי אפילו...

 

הטויוטה זריזה יותר? אם אתם אומרים, אני אישית לא שמתי לב לזה במיוחד.

הטויוטה בטיחותית- משמעותית נחותה יותר. אני אפילו לא בטוח שאחרי כמעט 11 שנים על הכביש שהכריות אוויר עובדות בכלל.

הטויוטה חסכונית יותר? על הנייר כן, מדיווחים של אנשים היא עושה 1 ל-12 לעומת 1-10 למשפחתית סטנדרתית אחרת. ההבדל ל-רוב האנשים עומד על סביבות ה-150 שקל לחודש. לטעמי הבטיחות הטובה יותר שווה את זה ואפילו יותר.

 

אחרי 11 שנים יש בלאי טבעי שיכול להופיע ללא קשר לקילומטראג של הרכב, נזילות למניהן, ובריחת גז מזגן.

 

והקטע המשמעותי ביותר שאנשים כבר לא רצים לשלם סכומים מטורפים על רכבים ישנים, וגם לאט לאט המחירון בפועל של טויוטה גם יורד.

אם לפני כמה שנים, ההשוואה הייתה טויוטה בת 10 לעומת סיטרואן עם "בעיות חשמל, כול יומיים מוסך" ושאר חרטות, בת 6, אז היום זה כבר טויוטה בת 10 לעומת רכב יפני/קוריאני "אמין אחר בן 4-5, ובעקבות רכבי המיני והסופר מיני שלוקחים יותר ויותר נתחים מהמכירות של המשפחתיות, המגמה הזאת הולכת וגדלה.

 

תדמה לעצמך מצב- טויוטה קורולה סופר אמינה שנת 97 נמכרת במחיר של מיצובישי לנסר 2005 או במחיר של יונדאי אקסנט 2007. ממש מעניין על מה האזרח הממוצע ילך...

 

לפי דעתי:

הרווחת, תקנה אקסנט או לנסר 2006 והתקדמת 5 שנים קדימה.

הטויוטה לא בשבילך חבר.

 

מזכיר לי איפשהו את אשתי שלא יודעת להבדיל בין טרנזיסטור לבין מערכת סטריאו של 80-90 אלף שקל, גם היא מרוויחה איפשהו!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

זה לא הגיל, זה התרגיל!

הרכב הזה מתיישן הרבה יותר טוב מרכבים חדשים ממנו בחמש שנים, כמו הפורד, מיצובישי ובטח שיותר טוב מאלנטרה..

פורסם
לפי דעתי:

הרווחת, תקנה אקסנט או לנסר 2006 והתקדמת 5 שנים קדימה.

הטויוטה לא בשבילך חבר.

 

מזכיר לי איפשהו את אשתי שלא יודעת להבדיל בין טרנזיסטור לבין מערכת סטריאו של 80-90 אלף שקל, גם היא מרוויחה איפשהו!

 

 

למה טויוטה לא בשבילי? מאיזה בחינה?

פורסם
ברשותי רכב דומה. אפס תקלות!!!

זריז יחסית וחסכוני, טיפולים זולים.

מומלץ ביותר!!!

 

 

לא מבין למה דעתם של אחרים הוא ללכת על רכב 2005 פחות טוב מכל הבחינות

פורסם

ההפרש בהחזר חודשי בתוספת לרכב חדש יותר, משנת 2008 - הוא סביבות 300 ש"ח לחודש במשך 5 שנים.

 

קח את זה בחשבון כשאתה קונה רכב בן 11 (אוטוטו 12) - במחיר של 33 אלף ש"ח.

 

 

הרכב עצמו מצוין, קליל וזריז וגם האמינות שלו מעולה - אבל, כמו כל רכב בן 12, גם הוא יעשה פה ושם צרות ופה ושם הן יעלו גם לא מעט כסף.

 

קח בחשבון שלא תוכל למכור אותו במחיר שאפילו מתקרב למחיר שאתה קונה אותו - גם אם המחירון יהיה 15K בעוד 5 שנים, אין שום סיכוי שתמכור רכב בן 17 במחיר של 15K (כבר כיום אפשר לקנות רכבים בני 7 במחיר הזה).

 

ההפסד של ירידת הערך על הרכב הוא כמעט טוטאלי בעוד כמה שנים (כי כבר עכשיו המחיר גבולי ולא בהכרח כדאי).

 

 

אם אתה מעוניין ברכב משפחתי קומפקטי - אתה בהחלט יכול ללכת על אקסנט או קיה ריו מהשנתונים האחרונים, של 2007 ומעלה - רכב עם אמינות מעולה, הרכבה איכותית וכמובן צעיר בהרבה.

פורסם

עושה רושם שנפלת על רכב מאוד שמור,טיפולים במוסך יבואן והבעלים עוד מוכן ללכת איתך,כניראה שהבעלים אהב את הרכב ולדעתי למרות שאתה משלם על הרכש יותר ישן סכום שבו יכולת לקנות יותר חדש,אני הייתי בודק וקונה אם הכול בסדר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היום שוב הלכתי ליראות את הרכב, מנוע יבש

אין נזילות, רכב נוסע חלק

טיפולים היו באופן סדיר ללא הזנחה

אתמול עבר טסט - כך שיש טסט לשנה הבאה

 

אל תשכחו שמחירון הרכב הוא 38,000 שנת 2001

הבן אדם מוכן לבוא לקראתי עוד טיפה במחיר ומוכן להתחייב לי על הבדיקה

 

ניראה לי שאלך מחר לבדיקה


×
×
  • תוכן חדש...