Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה חושבים על רכב מסוג טויוטה קורולה

יד 00, רכב נקנה מהיבואן היה אצל בעלים אחד

 

שנת הרכב 2001

130,000 ק"מ, ללא תאונות, יש התחייבות בבדיקה

היום בוצע טסט עבר תקין, כך שיש טסט לשנה

נבדקו רישיונות רכב - תקין

 

מחיר אחרון 33,000

 

מה אתם חושבים ?

 

תודה

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מדובר על רכב מאוד אמין עם נתונים טובים,אם בבדיקה הרכב יצא טוב,תתחדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

טיוטה יותר יקרים,אך פה אתה מקבל יד 1,מה גם לא בכול רכב יותר חדש תמצא,כזה ק"מ לא פשוט למצוא לכזאת שנה,לפי הנתונים היבשים נשמע רכב טוב,הוא גם מוכן להתחייב ויש לך עוד טסט לשנה שלמה.עדיף לשלם יותר על רכב שמור ומטופל.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הרכב איכותי ולפי הנתונים שהצגת מומלץ. הסיבה למחיר היקר היא המחירון הנהוג בישראל.

לעניות דעתי מדובר במחיר מוגזם לרכב בן 11 (עוד מעט 12) אבל ככה מקובל בשוק (זה בערך המחירון ביד 2, לצורך העניין)

במחיר כזה תוכל לקנות משומשות דומות שהן 5 שנים קדימה.

פורסם

רכב משפחתי דומה 2006?

 

רק רכבים כמו האופטרה או משהו יוצא השכרה או ליסניג עם ק"מ בהתאם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במחיר הזה אופציה טובה תהיה פורד פוקוס 04-05. שאם הייתה מטופלת תהיה אמינה באותה מידה.

לא תהיה מהירה כמו הקורולה אמנם, אבל חוץ מזה עולה על הקורולה הנ"ל בכל פרמטר.

V5

פורסם
כשיש לך אופציות כמו מיצובישי לנסר, סובארו אימפרזה, יונדאי אלנטרה, כולם 2006, טויוטה 2001 באותו מחיר ניראת אופציה די רעה...

 

נסעת על טויוטה 2001? ועל מיצובישי 2006 או אימפרזה 1.6 או אלנטרה (איכס)?!

אני נהגתי .

לפי דעתי:

יד 1 עם ק"מ כזה, הרכב נוסע יותר טוב מהחלופות שהזכרת, אבל הרבה יותר..

קח בחשבון שב 2001-2002 יש בקורולות "הישנות" מנוע זהה לדגמים 2003-2005, (לפי דעתי האישית והלא מחייבת,תקנה בייחד עם הרכב רתכת ואתה יכול לרתך את מכסה המנוע ,לא תצטרך לפתוח אותו אלה פעם בשנה,חיה רעה ואמינה).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

davemustaine87

 

אתה משווה מיצובישי, סובארו, יונדאי לטויוטה קורולה?

 

אני מדבר איתך פה על: אמינות, צריכת דלק, בטיחות, נוחות

אתה יכול להשוות את הרכבים שנתת פה לטויוטה קורולה?

פורסם

נסעתי על קורולה, ונסעתי כמעט על כול המשפחתיות הרגילות שיש בשוק, ולהגיד לך בכנות?

הם כולם מרגישות לי בסה"כ אותו דבר. טויוטה רכב טוב שקצת מוציאים אותו מעבר לפרופורציה בגלל שמועות האמינות שלו(שאני אישית אכלתי ח** בגלל אותן שמועות).

ובקשר לשאר הפרמטרים, אין לו שום דבר אלוהי ויוצא דופן לעומת כול משפחתית אחרת. זאת דעתי.

 

ואגב בעניין האמינות, חרושת השמועות יכולה להשפיע ברמות מטורפות כשזה מדובר על רכב יפני לעומת אירופאי. פה בכוונה הבאתי רכבים יפנים/קוריאנית שיש להם כביכול אמינות שלא נופלת מהטויוטה, כול שכן כשהם חדשים ב-5 שנים.

פורסם
נסעתי על קורולה, ונסעתי כמעט על כול המשפחתיות הרגילות שיש בשוק, ולהגיד לך בכנות?

הם כולם מרגישות לי בסה"כ אותו דבר. טויוטה רכב טוב שקצת מוציאים אותו מעבר לפרופורציה בגלל שמועות האמינות שלו(שאני אישית אכלתי ח** בגלל אותן שמועות).

ובקשר לשאר הפרמטרים, אין לו שום דבר אלוהי ויוצא דופן לעומת כול משפחתית אחרת. זאת דעתי.

 

ואגב בעניין האמינות, חרושת השמועות יכולה להשפיע ברמות מטורפות כשזה מדובר על רכב יפני לעומת אירופאי. פה בכוונה הבאתי רכבים יפנים/קוריאנית שיש להם כביכול אמינות שלא נופלת מהטויוטה, כול שכן כשהם חדשים ב-5 שנים.

 

אני לא חושב שניתן למצוא רכב שנת 2004-2005 בסכום 35,000 עם ק"מ 130,000 יד ראשונה

פורסם
נסעתי על קורולה, ונסעתי כמעט על כול המשפחתיות הרגילות שיש בשוק, ולהגיד לך בכנות?

הם כולם מרגישות לי בסה"כ אותו דבר. טויוטה רכב טוב שקצת מוציאים אותו מעבר לפרופורציה בגלל שמועות האמינות שלו(שאני אישית אכלתי ח** בגלל אותן שמועות).

ובקשר לשאר הפרמטרים, אין לו שום דבר אלוהי ויוצא דופן לעומת כול משפחתית אחרת. זאת דעתי.

 

ואגב בעניין האמינות, חרושת השמועות יכולה להשפיע ברמות מטורפות כשזה מדובר על רכב יפני לעומת אירופאי. פה בכוונה הבאתי רכבים יפנים/קוריאנית שיש להם כביכול אמינות שלא נופלת מהטויוטה, כול שכן כשהם חדשים ב-5 שנים.

 

לרוב אכן עדיף להעדיף רכב חדש, אולם..

 

מנסיון של למעלה מ-6 שנים(לא מכבר מכרתי) וכ-90K שאני גמעתי על הקורולה (שלי הייתה 2002 -אבל מדובר באותו רכב) אני יכול להעיד כי לא החלפתי בורג ברכב (למעט טיפולים, צמיגים, בלמים). דרך אגב, שלי היתה מהשכרה בעברה, עבדה די קשה בחייה (גררה נגרר), עברה מס' תאונות - ועדיין אמינות מוחלטת ללא שום גימגום או פיקפוק.

 

לקורולה יתרונות - הכי זריזה בקטגוריה, הכי חסכונית בקטגוריה, אמינות פנטסטית, איכות חומרים מעולה (אצלי ברכב בן כ-10 מצב הפלסטיקה היה מעולה) אחזקה זולה (אין החלפת טיימינג).

 

וחסרונות - הכי צפופה בקטגוריה, מיושנת, מנועי VVTI סובלים מפגמים בייצור ויש לבדוק שהאקזמפלר המסויים אינו צורך שמן.

 

בשיקול מכלול היתרונות והחסרונות - אני הייתי בוחר, שוב, בקורולה (אפילו שהיא ישנה יותר).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
לרוב אכן עדיף להעדיף רכב חדש, אולם..

 

מנסיון של למעלה מ-6 שנים(לא מכבר מכרתי) וכ-90K שאני גמעתי על הקורולה (שלי הייתה 2002 -אבל מדובר באותו רכב) אני יכול להעיד כי לא החלפתי בורג ברכב (למעט טיפולים, צמיגים, בלמים). דרך אגב, שלי היתה מהשכרה בעברה, עבדה די קשה בחייה (גררה נגרר), עברה מס' תאונות - ועדיין אמינות מוחלטת ללא שום גימגום או פיקפוק.

 

לקורולה יתרונות - הכי זריזה בקטגוריה, הכי חסכונית בקטגוריה, אמינות פנטסטית, איכות חומרים מעולה (אצלי ברכב בן כ-10 מצב הפלסטיקה היה מעולה) אחזקה זולה (אין החלפת טיימינג).

 

וחסרונות - הכי צפופה בקטגוריה, מיושנת, מנועי VVTI סובלים מפגמים בייצור ויש לבדוק שהאקזמפלר המסויים אינו צורך שמן.

 

בשיקול מכלול היתרונות והחסרונות - אני הייתי בוחר, שוב, בקורולה (אפילו שהיא ישנה יותר).

 

דעתך היא ללכת בכל זאת על הרכב ולקחת לבדיקה?


×
×
  • תוכן חדש...