Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא באתי והשוואתי אקסנט 2001 לקורולה 2001 , אלא השוואתי את אותה קורולה למיצובישי וסובארו 2006. ולפי דעתי ונסיוני היא לא יותר טובה מהם, כול שכן כשהן הרבה יותר חדשות, ואני לא הייתי קונה אותה כשיש כאלה אופציות בשוק.

 

שפותח השרשור יקח את זה לתשומת ליבו, ואם באמת הוא מרגיש שטויוטה טובה יותר(או שפסיכולוגית הוא רוצה להרגיש ככה) אז שיקנה אותה.

 

אני מבין שאתה נעול על קונספט ואינך מוכן להקשיב -

 

אף אחד לא טען שהסובארו פחות אמינה!!! אבל....צריכת הדלק תהייה לפחות 20% יותר וגם אחזקתה יקרה יותר!! מעבר לכך אתה יכול להשיג לי סובארו מודל 2006 ב-30,000 ש"ח???

 

מבין למה הקורולה עדיפה??

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לקורולה שלי 310 אלף קילומטרים על השעון והיד עוד נטויה. המנוע מקורי, לאחרונה התחיל לאכול קצת שמן ולעשן קצת בבוקר. כנראה גומיות שסתומים גמורות. אני מצטער, אבל לא תמצא הרבה אקסנטים מסוף שנת ה-90 עם כל כך הרבה קילומטרים שעדיין נוספות כמו גדולות על מנוע וגיר מקוריים.

 

הקורולה יקרה אבל שווה את הכסף. אם אתה קונה בשביל למכור בעוד שנתיים כנראה שהיא לא בשבילך, זה רכב לטווח ארוך.

 

חלאס זה כולה אוטו לא חתונה קתולית, מה זה "רכב לטווח ארוך" לעזאזל??? שאר המכוניות הן "לטווח קצר"?

 

מה זה משנה כמה ק"מ האוטו יכול לנסוע? שיקנה סוס בן שנה והוא יוכל לנסוע עליו גם 500 אלף קילומטר עד שהוא יתפגר.

 

אוטו לא קונים כי הוא לא מתפגר, קונים על בסיס שיקלול כל הפרמטרים, החל במראה וכלה באמינות ובטיחות. אם מבחינתו הפלוסים, כלומר האמינות המשוערת, עולים על המינוסים, כלומר אוטו בן 11 עם רמת בטיחות ירודה ועוד, שיתחדש.

 

מה שכן אל תמליצו לקנות אוטו כי הוא יכול לנסוע לירח ובחזרה בלי תקלות.

פורסם

חברים הייתי בבדיקה של הרכב

ואלו התוצאות:

 

טויוטה קורולה, 2001, יד 1, 132,000

 

נזילת שמן באזור מותחן שרשרת התזמון, חגורת מנוע יבשה

צבע מתקלף

צמיד אחורי שמאלי פגום, צמיגים מייצור 2006

תאריך מצבר 07, פנס ימני אחורי סדוק

 

בסך הכל אלו הפגמים שנמצאו בבדיקה

פורסם
חברים הייתי בבדיקה של הרכב

ואלו התוצאות:

 

טויוטה קורולה, 2001, יד 1, 132,000

 

נזילת שמן באזור מותחן שרשרת התזמון, חגורת מנוע יבשה

צבע מתקלף

צמיד אחורי שמאלי פגום, צמיגים מייצור 2006

תאריך מצבר 07, פנס ימני אחורי סדוק

 

בסך הכל אלו הפגמים שנמצאו בבדיקה

 

נשמע מעולה!! להערכתי הרכב יוכל לשרת אותך בנאמנות שנים רבות.

 

בהצלחה.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אני מאמין שכל אחד מצפה לכאלה פגמים פשוטים ברכב ולא מעבר

 

דרך אגב שכחתי לציין שהרכב נקנה ונסגר על 31,000

 

רכב ראשון לבחור בן 24 עוד מעט :wink:

פורסם

תתחדש ותהנה!

מצאת מכונית מוצלחת במצב טוב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תתחדש!!

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תתחדש.

 

אגב, אם קורולה במצב מעולה נמכרת ב-7K מתחת למחירון, בכמה נמכרת קורולה במצב סביר פלוס מינוס?

 

מפריך לגמרי את האגדה שקורולה שומרת על הערך. אני מאמין שיש כמויות של אנשים שמורידים 10 וגם 15K מהמחירון הפיקטיבי של הקורולה.

פורסם

היא שומרת טוב על המחיר יחסית לרכבים אחרים,

אבל השוק לא מתיישר עם המחירון התלוש מהמציאות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תתחדש - בחירה חכמה בצורה מובהקת בשביל רכב ראשון לבחור צעיר.

 

חוץ מנוחות הרכב נותן לך קצת מהכל -

 

גם זריז, גם אמין.

גם זול לתחזוקה וגם חסכוני בדלק.

בעיניי גם נאה לעין מבחינה חיצונית ובסופו של דבר שומר על ערך גבוה.

 

למעט קצת זריזות אין לו שום ביצועים אבל תתקין בו מערכת טובה וזה יפצה כמעט על הכל.

 

תהנה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש, רכב מעולה. הבעיה הרצינית היחידה שלי איתו והיא משמעותית מבחינתי, קשורה לתצורה המסורתית של היפנים בנוגע למכוניות סדאן באותן שנים (מסורת שהחלה שנים רבות לפני הקורולה הזו) - הישיבה הנמוכה על הכביש.

 

זה לא נוח בכניסה וביציאה ולאורך זמן מתברר שגם ממש לא נוח בנסיעה (אני לא מתייחס לשיכוך מתלים וכיוצא בזה, אלא רק להשלכות העובדה שהרכב יושב נמוך על הכביש). המעבר ל"ישיבה גבוהה", אירופאית יותר, התרחש בקורולה המחליפה את זו שקנית, ב-2002 או 2003.

:idea:
פורסם

המעבר לישיבה גבוהה נכנס בדגם של 2003 ומעלה - אכן.



 

זה מאוד מוזר - הקורולה 96 שיש לי נמוכה כמו איזו מאזדה מיאטה.

 

זה לא נוח לנהיגה ברגע שיש לך רכב להשוואה כמול הדגמים הנמוכים יותר - מה שקורה זה שאתה נכנס מרכב גבוה לרכב נמוך יותר ואתה מרגיש כאילו שעוד שניה אתה מגרד את האספלט עם התחת - זה פשוט מפחיד לפעמים :-D

 

אבל מעבר לכך הנהיגה נוחה מספיק בדגם של ה2001 והגובה לא מהווה בעיה - עד אשר אתה צריך לצאת מהרכב וזה לפעמים קצת מתסכל - בייחוד אם תפוס לך הגב או שכואבת הברך מעודף ספורט.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

המושבים נורא נמוכים ולא הכי נוחים

אבל אני מרוצה באופן כללי מהרכב, נסיעה חלקה בלי רעשים מהמנוע

מזגן מקפיא

פורסם

נקודה מאוד מעניינת מה שאמרת לגבי המזגן כי דווקא זה בטויוטות נקודת תורפה.



 

המדחסים של המזגנים שלהם כמעט ומפסיקים לעבוד כשהרכב בהילוך סרק\עמידה ברמזור וזה בקיץ לפעמים פשוט מתיש.

 

חבר טוב נטש רכישה של טויוטה קורולה בגלל זה וקנה בזמנו מיצובישי סופר לנסר - אפרופו, הוא היה מאוד מרוצה למעט צריכת הדלק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יש לנו אחת כזו 2001- עם 65 אלף קמ. הייתה משנת 2003-2011 - אולי 3 פעמים במוסך להחלפת שמן מנוע. 000000 תקלות-זה פשוט מדהים!!!! הרכב הכי אמין שנתקלתי בו.לי אישית יש גולף 1999 -מלא תקלות,אבל לא אוותר על ההרגשה בנסיעה לעומת הקורולה.

אי אפשר לקבל הכל כנראה גם אמינות יפנית ונוחות אירופאית.אחלה אוטו ואחלה מחיר תתחדש וסע בזהירות!


×
×
  • תוכן חדש...