Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר'ה המנהלים של הפורמולה נראה לי יש לי בעיה...

נכון אתם שולחים לכל אחד לאימייל את האישור הרשמה, קבלה של הקנייה ואישור השתתפות? וכל הדברים הקשורים ואז אנחנו המשתתפים במיונים צריכים להדפיס את זה?נכון? אז כשבאתי להדפיס את זה הדפסתי את הכל אבל איפה שאמורים להיות המק"ט והברקודים האלו זה לא מופיע לי...רשום לי "תמונה שבורה" מה זה המק"טים האלה ? אני חייב אותם? כי באימייל שלי לא רואים ניסיתי גם ממחשב אחר וגם לא רואים אבל הדפסתי את כל הדפים שלחתם לי + כולל אישור...מה אפשר לעשות? וגם שהתקשרתי אליכם חיכיתי 20 דקות על הקו ועד שהגעתי לראשון זה נותק...מה לעשות? חייב את המק"ט?

פורסם
חבר'ה המנהלים של הפורמולה נראה לי יש לי בעיה...

נכון אתם שולחים לכל אחד לאימייל את האישור הרשמה, קבלה של הקנייה ואישור השתתפות? וכל הדברים הקשורים ואז אנחנו המשתתפים במיונים צריכים להדפיס את זה?נכון? אז כשבאתי להדפיס את זה הדפסתי את הכל אבל איפה שאמורים להיות המק"ט והברקודים האלו זה לא מופיע לי...רשום לי "תמונה שבורה" מה זה המק"טים האלה ? אני חייב אותם? כי באימייל שלי לא רואים ניסיתי גם ממחשב אחר וגם לא רואים אבל הדפסתי את כל הדפים שלחתם לי + כולל אישור...מה אפשר לעשות? וגם שהתקשרתי אליכם חיכיתי 20 דקות על הקו ועד שהגעתי לראשון זה נותק...מה לעשות? חייב את המק"ט?

 

איציק אין בעיה, תגיע עם הטופס כפי שהודפס

×
×
  • תוכן חדש...