Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

יש לי מקרר של חברת WHIRLPOOL. להערכתי הוא כבן 10 שנים +-

 

בשבועות האחרונים הוא התחיל להרעיש בזמן הקירור. (כשהטרמוסטט מכניס אותו לפעולה).

מה שיוצר מצב שיש 5 דקות של שקט ואז 10-15 דקות של רעש.

 

בעבר המקרר היה שקט משמעותית! לא היינו שומעים כשהמדחס היה נכנס לפעולה.

 

בהתחלה חשבתי שאולי המקרר לא מצליח להתמודד עם עומס החום בחוץ. (כשהתופעה התחילה היה ממש חם בחוץ!).

ניסיתי להוריד את הטמפרטורה במקרר. זה לא עזר.

ניסיתי להרחיק אותו עוד יותר מהקיר. וגם זה לא עזר.

 

בגב המקרר ישנה פלטת מתכת, כך שאין לי אופציה לנקות אבק שהצתבר שם.

הרעש מופיע גם בלילות כאשר יחסית נעים בחוץ.

לא שמתי לב לירידה ביכולת הקירור שלו.

 

האם זה אומר שאני צריך להתחיל לחסוך?

האם שווה להזמין טכנאי?

אם כן, יש לכם המלצה לטכנאי הגון באזור ירושלים?

 

תודה!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

גם אצלנו בבית זה קרה שלשום , המקרר התחיל להשמיע רעשים שאתה פותח אותו , הבעיה הייתה בגוף קירור .

 

אגב גם אני מירושלים , אני אשלח לך את המספר של הטכנאי מאוחר יותר.

פורסם

תודה!

 

יכול להיות שיש ווירוס מקררים בירושלים? :shock::wink:

 

אצלי הרעש מופיע כשהמקרר סגור. לא רק כשפותחים את הדלת.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

היתה לי פעם בעיה של רעש במקרר אמקור.

הזזתי אותו, ניסיתי לראות מהיכן המקור - וכל הסיפור היה חיזוק החיבור של מיכל מברזל שיש מאחורי המקרר לניקוז מים עודפים או כל סיבה אחרת.

נסה, אולי זה יצליח במקרר שלך.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

במקרר "אמנה" שנמצא אצלנו, התחיל לפעמים להרעיש (וכן לא קרר טוב + התחממות במידי ומעל המקרר) - נמצא מאוורר באחורי המקרר, כשהוא אינו ממורכז ונוגע בדפנות (המאוורר "יושב" בתוך מסגרת עגולה ממתכת, וצריך למרכזו ולסגור הברגים) לפעמים מסתובב, לפעמים לא.

הטכנאי שהיה אצלי, המליץ לי להחליף מקרר כי המדחס אינו תקין. 15 דקות אחרי שהלך, תיקנתי את התקלה והמקרר עובד כבר שנה (טפו) לשביעות רצוננו.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...