Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חתול אימתני כמה שלא יהיה (יש לחבר חתול במשקל 11 קילו) לא נושך חזק

גם עם שיניים מחודדות זה עדיין לא מביא לחדירה דרך העור

הפציעות מתרחשות שניבהלים ומושכים את היד ובעקבות זה גם נחתכים ואפילו החתול מגביר את הנשיכה

 

לא נתקלתי עדיין באדם עם 2-4 חורים על גופו מחתול, תמיד הפציעה היא בצורת שריטה

אז יש להתרגל ולהרגיל את הנוכחים שלא ימשכו את האיבר הננשך

 

למי שנתקל בחתול שיעשה ניסוי: הכנס ידך לפיו ועצבן אותו עם היד השניה וכשהו נושך, לא למשוך/להגיב ותיווכחו שאין לכם חורים ביד

זה יותר קל לביצוע מאשר להבין את מחשבת החתול

 

אז אני שמח לחדש לך שפעם ניסיתי להעיף חתול ממשרד וברוב טפשותי חשבתי שאם אני אתפוס אותו בעורף הוא ישתתק (מסתבר שזה לא עובד שהם עצבניים :lol:) והוא הביא לי ביס באגודל שחדר את הציפורן ואת העור...זה לא היה נעים :|

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
JMG

חתיכת מעתיקן, זה בידיוק ההוראות במדריך למשחק מקדים אצל אישה

 

מילא מדריכים לליטוף חתולים...

אבל אתה צריך גם עזרה במשחק מקדים, ממדריך כתוב??

:wink:

בברכה!

יונתן.

פורסם
מבחינתי השיטה האידאלית לטיפול בציפורניים היא בזוג. אחד שלא סופר את החתול תופס אותו מהעורף ומדביק לשולחן בכוח, והשני קוצץ. זה גורם לחתול להפסיק להיאבק, אבל דורש נחישות.

אכן, גם אצלי זאת השיטה.

אם אני לבד, אין מצב שאני מצליח לגזור לו את הציפורניים. וזה לא שלא ניסיתי - זה פשוט נגמר בשרשרת של בעיטות שכולירע הזה הפליא בצלעותיי, בשילוב עם טופריי הרגליים האחוריות. נו כיף :(

בד"כ אני זה שתופס אותו חזק חזק והאישה היא האחראית על מלאכת הגיזום.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

על המנהג הזה ויתרתי בשלב די מוקדם. אז יש חורים בספות, נו. ביג דיל (לא עלו לי אגורה).

ילדים גורמים להרבה יותר נזק. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...