Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי את השירשור ההזוי הזה ויש לי רק דבר אחד להגיד לך אדון rehan, אתה הדוגמא ללקוח "הישראלי" שחושב שמגיע לו הכל אם הוא קנה מוצר (תנו לי את המנכ"ל!) אתה מנותק מהמציאות (מסרב לקבל ביקורת מאנשים על ההתנהגות הבהמתית שלך והדרישות וכל זה מאחורי הסיסמא של "שירות!" אך עושה רושם שאין לך מושג מה זה להיות נותן שירות כי צריך לדעת גם להיות לקוח ושישנם גבולות ועדיין צריך להתנהל בכבוד, אני לא מקנא בחברות שאתה רוכש מהן מוצרים) תמשיך להיות מנותק מהסביבה ובטוח שההתנהלות הזו תביא לך הרבה נחת מול נותני שירות ובכלל. (נכתב בציניות למקרה שתפרש את זה לא נכון)

 

ואל תשכח לשים את ערכת ה run flat במקום מקובע חבל שזה יזוז בבגאז' סתם. (הזוי...)

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תרגיע אבל מהר ! ל-falou אין חברים :shock:

כולנו חברים וותיקים בפורום ואף אחד כאן לא שתול או מתחזה.

אני לא בטוח, אבל יתכן שאני שתול.

 

rehan, שחרר את העניין. הגיע הזמן להתקדם (אני מתכוון לפורום פה. מה שתעשה מול קרסו זה כבר עניינך הפרטי).

פורסם

rehan כתב:

מזלי שמנהלי הסניף בו רכשתי את הרכב לא חושבים כמוך/ם, מבינים את הבעיה ומטפלים בי כמו שמצופה !

 

לא שבהכרח תכננתי לקנות רכב דווקא מקרסו אולם לאחר התשבוחת הנ"ל שלקוח פרובלמטי כ"כ נותן לנותן השרות של קרסו אין לי אלא להוריד את הכובע בפני היבואן ואנשיו.

REHAN - אם מנהלי הסניף כ"כ בסדר (להזכירך הם כנראה עובדים אצל המנכ"ל) - על מה אתה מתלונן ?

פורסם
rehan כתב:

 

 

לא שבהכרח תכננתי לקנות רכב דווקא מקרסו אולם לאחר התשבוחת הנ"ל שלקוח פרובלמטי כ"כ נותן לנותן השרות של קרסו אין לי אלא להוריד את הכובע בפני היבואן ואנשיו.

REHAN - אם מנהלי הסניף כ"כ בסדר (להזכירך הם כנראה עובדים אצל המנכ"ל) - על מה אתה מתלונן ?

 

 

בדיוק.

השרשור הזה הוא בעצם שרשור תשבחות לקרסו, שלמרות לקוח פרובלמטי שדורש את מה שלא מגיע לו (כנראה, כי חוץ מהשמצות REHAN לא סיפק שום מידע קונקרטי) דואגים לטפל בו לשביעות רצונו.

בעצם, הנושא זה "השירות הטוב של קרסו למי שלא מגיע לו לקבל שירות כלל".

 

שתול? פחחח...אני הדבר הכי רחוק מלהיות שתול של קרסו. המחשבה מעבירה בי חלחלה.

 

REHAN, צר לי עליך.

אתה חי בתוך תפיסת עולם שלילית וקודרת, הגורסת כי כל מי שלא מסכים איתך הוא או טיפש, או קשה הבנה, או שתול.

עובדה שאתה מוצף ברגשות השליליים שאותם אתה מבטא היטב כאן בפורום, וזו הוכחה לכך שהדרך של "אני ואין בלתי" לא עובדת בעולם המציאותי.

 

מאחל לקרסו שיתנו לך את מבוקשך במהירות ויפנו את משאביהם לטיפול בלקוחות שיודעים להיות לקוחות.

פורסם
זו דוגמא מצויינת למישהו שאיננו מבין את המשמעות הטמונה במילה "שרות" - לא נכתבה ולו מילה אחת שיש בה אפילו רמז להשמצה (מי שבינתיים משמיץ זה אתה וחבריך השתולים / המתחזים) אלא ציון עובדות ומציאות !- לטעמך "כלום" לטעמי, הרבה ! - מה לעשות, תודעת השרות שאני גדלתי עליה שונה במהות משלך וחבל שזו ההתיחסות של אחד כמוך, "אחראי פורום", למהות ה"שרות".

מזלי שמנהלי הסניף בו רכשתי את הרכב לא חושבים כמוך/ם, מבינים את הבעיה ומטפלים בי כמו שמצופה !

ואם מישהו רוצה לתבוע הוא מוזמן לעשות זאת !

 

אם הסניף בו רכשת מטפל בך לשביעות רצונך אז אני בכלל לא מבין מה אתה רוצה.

 

ממה שהצלחתי להבין מכל השרשור הענק הזה זה שקנית רכב וגילית שבמקום גלגל רזרוי יש ערכת ניפוח וצמיגי ראן פלט.

 

למיטב ידיעתי זה הסידור ברוב רכבי היוקרה שבאים עם ראן פלט. פרט לזה אם לא קראת על מה חתמת והזמנת רכב עם אבזור חסר ובהנחה שמה שכתבת על היותך מנהל של כמה ארגונים שמתעסקים במתן שירות אז או שאתה אידיוט או שההגדרה שלנו לניסיון ניהולי שונה לחלוטין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

או שיש איזה משהו נפשי ואני מתאפק לא להמשיך.

 

בתור אחד שהיה נציג שירות בחברת סלולר גדולה מעולם לא פגשתי לקוח כמוך והאמן לי פגשתי מלא הזויים.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

נקודה למחשבה:

יתכן ורמת השרות של יבואן כלשהו ( לאו דוקא בתחום הרכב ) מושפעת לא מעט גם מאמינות המוצרים שהוא מוכר.

גם רנו-ניסן וגם צ'מפיון מוטורס ( בעיקר לגבי האודי ) מרבים לככב בצד הלא נכון של הרבה מסקרי ומבחני אמינות ברחבי הגלובוס, וניתן להריץ חיפוש פשוט עם שלל תוצאות. חלק מן הסקרים שמבוססים על מאגרי דאטה גדולים לאין שיעור מאלו שבישראל, בוחנים בין השאר כמות כניסות למוסך ( לא לטיפול שוטף, אלא כתקלות ) על פני שנה ו/או על פני משך אחריות הרכב ו/או על פי מרחק נסועה וכיו'ב.

אם יבואן X אמור להתעסק עם תקלות וכשלים במשך תקופת האחריות, בשיעור הגדול פי 3 מיבואן Y, ואפילו יותר במקרים מסוימים, הרי שכוח האדם והפרוצדורות המתחייבות מאותו היבואן גדלות בהתאם. על היבואן לעמוד בתקנים ונהלים של משרד התחבורה, משרד המסחר והתעשייה, איגוד המוסכים וכיו'ב ולכן עליו להגדיל את כוח האדם בהתאם, שאלו בעצם התשומות העיקריות לגביו. למעשה, בתקופת האחריות רוב העלויות מגולגלות ברובן למעלה אל היצרן, וזה בתורו, לשם מזעור נזקים בגין מוצרים נחותים מבחינת אמינות, מגלגל את הכדור לפתחו של הלקוח, בעיקר בעלויות חלפים למי שכבר לא באחריות, בהקשחת ההכרה בפגמים וכשלים בתקופת האחריות ועוד. השלולית הישראלית זניחה במושגים של ניסן/רנו העולמית ובטח במושגי פולקסווגן/אודי. אבל אפשר להיות רגועים מאחר שגם האוסטרלים שהם אחד משוקי רכבי השטח הגדולים בעולם, מקבלים מקלחות שתן צוננות מניסן יפן כגון במקרים של כשלי מנוע בפטרולים וכו'.

משיחה עם חבר מתחום הרכב בארה'ב, נראה שאכן קיים מתאם שכזה גם שם ולפיו החברות עם הרכבים האמינים נתפסות כבעלות תודעת שרות טובה יותר.

בין אם מקרה או לא, רכב אמין ויבואן טוב, כמעט תמיד יהוו פורמולה מנצחת גם אם קיים פער של אי אלו כ'ס או מסך די וי די בגב של הנהג.

פורסם

כל השרשור הזה (ובמיוחד החלק של rehan) רק עשה לי חשק לקנות מקרסו.

 

אם יש להם סבלנות ופתרונות למישהו שלא מגיע לו מאומה - תחשבו איזה יחס יקבל לקוח נורמטיבי..

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
כל השרשור הזה (ובמיוחד החלק של rehan) רק עשה לי חשק לקנות מקרסו.

 

אם יש להם סבלנות ופתרונות למישהו שלא מגיע לו מאומה - תחשבו איזה יחס יקבל לקוח נורמטיבי..

 

הם בהחלט ישמחו לקראתך. יש אינטרנט אלחוטי בחינם וקפה ללא הגבלה, סידור מעולה לסטודנטים שאין להם בעיה להעביר חצי סימסטר במוסך.

פורסם
הם בהחלט ישמחו לקראתך. יש אינטרנט אלחוטי בחינם וקפה ללא הגבלה, סידור מעולה לסטודנטים שאין להם בעיה להעביר חצי סימסטר במוסך.

 

תגובה מטופשת, אבל לאור התגובות האחרות שלך (ללא שום ביסוס עובדתי כמובן) יש לקחת אותה בערבון מוגבל מאוד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

סתם מתוך סקרנות; ההשמצה מגובה ע"י נתונים סטטיסטיים והוכחות לאי-אמינות גורפת במוצרים של רנו מהשנתיים-שלוש האחרונות, או שסתם יש לך משהו אישי נגדם ובאת לשחרר אדים?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הם בהחלט ישמחו לקראתך. יש אינטרנט אלחוטי בחינם וקפה ללא הגבלה, סידור מעולה לסטודנטים שאין להם בעיה להעביר חצי סימסטר במוסך.

 

תגובה באמת מטופשת.

בשיפוצים

פורסם

התגובה מטופשת מאחר ואתה מתבשם מ 3,767 ההודעות שרשומות לך בפרופיל ושלכאורה משדרגות את חוכמתך אתה?

אתה כנראה מתקשה, אז תוכל להעזר בכלי תרגום נהדרים הקיימים ברשת מאנגלית ושפות אחרות לעברית. צא מהשלולית ולמד מה גם קורה בים הגדול.

לא נורא, יש לך רנו ואתה חייב חיזוק עצמי, ואולי אף מחזיק בה בגלל היבואן. לי מנגד יש ניסן ואני מפוכח ומחזיק בו למרות היבואן.

פורסם

מספיק כמה נושאים השרשור ההזוי הזה מגיע.

 

מיקי ניסן? REALLY? היית אומר חברות שמתחילות ב-ט או ב-מ הייתי אומר פסדר.

עכשיו כאשר אתה קצת קופץ על משתמשים שאני אוהב לכנות אותם (ואני מדבר בשם עצמי) "מכובדים".

 

האם אתה יכול להביא לנו הוכחות? ציטוטים ממכוני מחקר + משרדים ממשלתיים? ההוכחה היא עלייך לא עלינו, אתה זה שאומר.

 

קדימה שוט זאת ההזדמנות.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...