Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

כיצד ניתן ליצור קשר עם הבן אדם הנ"ל? חבר שלי רכש לא מכבר רכב מהם (ג'וק) והוא מרגיש שנעשה לו עוול ולא נראה שמישהו באולם התצוגה מוכן לטפל בו. מישהו מכיר דרך לתקשר עם המנכ"ל (מייל\טלפון) וכו' ?

 

תודה על העזרה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם מידע זה היה מועיל?

א)כן

ב)לא

ג)יפית

ד)תודה

 

 

מנהל מותג ניסאן: רועי שחורי

כתובת: פארק ראם, ת.ד. 90 בני עי"ש 79845

תחום עיסוק: ייבוא ושיווק מכוניות ניסאן

בישראל

088633569 :פקס ,088631111 :טל

[email protected] :מייל אי

http://www.nissanjapan.co.il :אינטרנט

 

נפלאות גוייגל.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני לא לחלוטין יודע מה התרחש שם - משהו שקשור למערכת שהוצגה ברכב המבחן למול המערכת שהגיעה בפועל. הבחור מתעקש שהוא רוצה את המנכ"ל. תודה על העזרה חברים, אני אראה איך אפשר לעזור לו.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

עופר שלום

 

שמי אריה לייב ואני מנהל השרות בקרסו

אני מזמין אותך לפנות אלינו באמצעות תיבת הדואר שלנו [email protected]

תשאיר שם טלפון ואם אפשר , מס' רכב ואני אצור עימך קשר

 

המון תודע ולהשתמע.

פורסם
עוד חברה שעברה השתלמות אצל צ'מפיון?

ספר לנו מה העוול - שנדע.

 

אתה מתכוון לזה בטח בהומור, אבל תתפלא לשמוע שההנהלה הבכירה לשעבר בצ'מפיון היום מככבת בראש קרסו :shock:

תחילתו של תהליך חוצה חברה?

Confidence In Motion

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם
אתה מתכוון לזה בטח בהומור, אבל תתפלא לשמוע שההנהלה הבכירה לשעבר בצ'מפיון היום מככבת בראש קרסו :shock:

תחילתו של תהליך חוצה חברה?

 

מן הפח אל הפחת ! - לא מבין איך בעלי המניות אינם מבינים ש"מנהלים" כאלה (כמו מנהל מותג רנו...), בטווח הרחוק רק מביאים נזק. אחרי שיחה שלי איתו - אני עם "קרסו" סיימתי ! (כנראה שלא ממש מזיז להם לקוח אחד פחות - במקרה הזה זה יהיה יותר מאחד !)

פורסם

ממתי בישראל היה למישהו אכפת מהטווח הרחוק? אתה חי במדינה של גישת "אכול ושתה כי מחר נמות" :banghead:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
עופר שלום

 

שמי אריה לייב ואני מנהל השרות בקרסו

אני מזמין אותך לפנות אלינו באמצעות תיבת הדואר שלנו [email protected]

תשאיר שם טלפון ואם אפשר , מס' רכב ואני אצור עימך קשר

 

המון תודע ולהשתמע.

 

איזה שרות ואיזה נעליים ??? - משך שבוע שלם לא מצאו זמן להתייחס לפניה (אל תיבת הדוא"ל הנ"ל). אחרי שבוע, לבקשת מנהל הסניף ממנו נרכש הרכב, התקשר "מנהל מותג רנו" - זה מסוג המנהלים ("בוגרי" צ'מפיון מוטורס...) שחושבים שלמכור זה מספיק ואינם מבינים את חשיבות השרות, ההתיחסות ללקוח ואת הנזק שהם גורמים לחברה שמפרנסת אותם... "מנהל מותג" שבין היתר איננו מכיר מה יש ומה אין ברכב שאותו הוא מוכר... ולזה קוראים "שרות" - בושה וחרפה ! (חבל שלא המשיך ב"ארומה")

פורסם
ממתי בישראל היה למישהו אכפת מהטווח הרחוק? אתה חי במדינה של גישת "אכול ושתה כי מחר נמות" :banghead:

 

וואלה אתה צודק - ככה אנחנו נראים וככה מתייחסים אלינו - פראיירים !!! אבל, לי, יש זכרון ארוך ו"בזכות" "מנהל מותג רנו" בקרסו, זה יהיה הרכב האחרון שאני רוכש מהם גם אם זה לא מזיז לאף אחד מהם וזה כנראה לא מזיז (שהרי הם "רק" מקבלי משכורת והבעלים, לא ממש יודעים מה קורה (אני מכיר תקופות אחרות ב"קרסו" כאשר אפשר היה להגיע לכל אחד מבני משפ' קרסו והיה עם מי לדבר...)

פורסם
איזה שרות ואיזה נעליים ??? - משך שבוע שלם לא מצאו זמן להתייחס לפניה (אל תיבת הדוא"ל הנ"ל). אחרי שבוע, לבקשת מנהל הסניף ממנו נרכש הרכב, התקשר "מנהל מותג רנו" - זה מסוג המנהלים ("בוגרי" צ'מפיון מוטורס...) שחושבים שלמכור זה מספיק ואינם מבינים את חשיבות השרות, ההתיחסות ללקוח ואת הנזק שהם גורמים לחברה שמפרנסת אותם... "מנהל מותג" שבין היתר איננו מכיר מה יש ומה אין ברכב שאותו הוא מוכר... ולזה קוראים "שרות" - בושה וחרפה ! (חבל שלא המשיך ב"ארומה")

 

אמנם אני חדש כאן, אך ותיק מאוד עם ה"קרקרסו" . רק לשם ההמחשה, בצע העתק - הדבק בגוגל לתחילת ההודעה של האריה מהקרקרסו "

שמי אריה לייב ואני מנהל השרות בקרסו "

ותוכל להיווכח כמה תוצאות חיפוש יש על אותו הנוסח. הפקידה שלו פשוט יושבת ודוחפת את הניסוח הנ'ל בכל פורום בו דנים במחדלי הקרסו. לשיטתו/ם ככה בונים שרות ומותג. בכדי להיות יסודיים יותר, ניתן לעיין בשרשורים שבתוצאות החיפוש ולהתרשם מהו עומק הטיפול שקיבלו מהאריה הנ'ל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...