Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שלום רב!

לפני שנה החלפתי 4 צמיגים ברכב

כמוון שבוצע איזון גלגלים שמתאים לסיטרואן C5, וכל היוצא בזה.

חייב להגד חווה מיוחדת לנסעיה ותענוג בפני עצמו

אתמול לאחר שהרכב עבר כ-15K עם הצמיגים החדשים , אני דואגתי להחלפת הצמיגים אחוריים בקדמיים ולהפך (על מנת לשמור על שחיקה שווה & נכונה של הצמיגים)

התופעה שנוצרה לאחר השינוי צמיגים קדמיים באחוריים שהרכב התחיל לרעוד בבלימה ורק מעל 110 קמ"ש ומעלה.

מישהו מכיר פתרון לבעיה?

כמו כן אני יכול בוודאות להגיד שהבעיה לא ב-:

1. איזון גלגלים (מאחר וזה היה כן אז אין קשר לבלימה)

2. כל הצמיגים מאותה חברה ודגם (Continental 91H Energy Saving )

3. לחץ אוויר נכון לפי היצרן - קדימה 31PSI & אחורה 36PSI .

4. כל הצמיגים יושבים טוב ומהודקים היטב למקומם (בדקתי פעמיים)

 

תודה מראש על תשובתכם

בבקשה רק מבינים שיענו

המשך נסיעה טובה ובטוחה

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם

רעידה בבלימה מעידה על צלחות בלימה מעוותות.

 

מספיק אירוע אחד של בלימה חזקה כאשר הבלמים כבר חמים, שמתקבל עיוות. בדוק את זה קודם כל. אם הרעידה עדינה, אפשר לחיות עם זה.

 

דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

גבריאל,

 

לחץ האוויר ברכבך הוא 2.4 באר בצמיגים הקדמיים ו 2.4\2.7 באר באחוריים, לפי דרגת העומס.

 

משמע כמעט 35 PSI מקדימה...

 

במידה וניפוח הקדמיים ללחץ המתאים אינו עוזר, הייתי הולך לבדיקת בלמים. לא משחקים עם זה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

5.צלחות בלימה כן קדמיות וכן אחוריות הינן חדשות, הוחלפו יחד עם רפידות לפני 10K וכשהרכבתי גלגלים אכן גם בדקתי אותם הם במצב טוב אפילו מצויין.

החשש שלי הוא אולי לא הרכבתי משהו לא נכון - אבל אני מאוד קפדן במיוחד ותמיד מנסה לחשוב בראש איך שהסיטרואן דורש

:)

יש עוד רעיונות?

2.3BAR קדימה = 33.35PSI

2.3בעומס -2.7ללא עומס BAR , אחורה = בין 33בעומס ל-39 ללא עומס PSI

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם

אכן, והאמת רוב הדברים ולפחות בקרה עליהם וכל שינוי כזה או אחר עובר רק דרכי

"אם הנך מעוניין בביצוע טוב, עשה זאת בעצמך"

זוהי אחת הסיסמאות בחיי

תשמע לא פעם ראשונה אני עושה את השינוי גלגלים ברכב, אך האמת פעם ראשונה ברכב C5 זה.

בעבר ביצעתי ב FOCUS , DIHATSU APPLAUSE מדי שנה ואף פעם לא היו תופעת שכאלו

יש רעיונות לתופעה?

האם יש קשר בין מערכת ההידראולית בעת בלימה והרעידות מעל 110קמ"ש כזכור?

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם
אכן, והאמת רוב הדברים ולפחות בקרה עליהם וכל שינוי כזה או אחר עובר רק דרכי

"אם הנך מעוניין בביצוע טוב, עשה זאת בעצמך"

זוהי אחת הסיסמאות בחיי

תשמע לא פעם ראשונה אני עושה את השינוי גלגלים ברכב, אך האמת פעם ראשונה ברכב C5 זה.

בעבר ביצעתי ב FOCUS , DIHATSU APPLAUSE מדי שנה ואף פעם לא היו תופעת שכאלו

יש רעיונות לתופעה?

האם יש קשר בין מערכת ההידראולית בעת בלימה והרעידות מעל 110קמ"ש כזכור?

האם בזמן הבלימה רועד רק הבודי, או גם ההגה? או רק ההגה?

אין לי ספק שהרעידה נובעת מצלחות שחטפו דפורמציה, אם ההגה רועד סימן שהצלחות הקידמיות לא רצות ישר, אם רק הבודי

רועד כנראה הבעיה בצלחות האחוריות.

פורסם

רועד ההגה בלבד,

כשרכב יורד מתחת ל110 קמ"ש אין לעידות כלל

עכשיו כשאני חושב על זה אולי זה קשור לבלם יד - כי ב C5 הבלם יד הינו קדמי בלבד (לא אחורי) והאם כשהחלפתי את הגלגלים והבלם היה משוך זה השפיעה על צלחות איכשהו בזמן סגירת הברגים של הגלגלים? ואז בעצם הצלחות קיבלו דיפורמציה?

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם
גבריאל, גלגלים ניפחת לפני שאתה מפרק את כל הרכב?

 

בבקשה תרשום לעניין

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

פורסם

תציץ כמה תגובות למעלה ותראה את התגובה שלי מהבוקר. הגלגלים שלך לא מנופחים כמו שצריך.

 

תתחיל מזה ותראה אם יש השפעה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

האם בבלימה במהירות נמוכה אתה מקבל אפקט של "שנייה בולם - שנייה לא בולם" כמו ABS שפועל לאט?

אם כן, הדיסקים של הבלמים מעוותים. הייתה לי אותה בעיה באלמרה של ההורים שלי ובקסארה שלהם לפניה.

הבעיה יכולה לנבוע מבלימה חזקה כשהבלמים חזקים כמו שאמר דב קרדו או ממעבר בשלולית או כל גוף מים אחר כשהבלמים חמים.

 

מעבר לכך, אני שם לב שאמרת שבעומס צריך לנפח 2.3 באר באחוריים ולא בעומס 2.7. :shock:

כמובן שבעומס צריך לנפח יותר ולא להיפך.

נפח את הצמיגים ל2.4 באר (את כל הארבעה) יכול להיות שחסר איזון בגלל הניפוח הלא נכון.

גש לפנצ'רייה ואזן את הגלגלים מחדש, אולי כשהם היו הפוכים (קדימה - אחורה) נדרש כיוון מסויים ועכשיו שהפכת אותם נדרש כיוון אחר.

 

בדוק את הנושא בהקדם, בלמים זה לא משהו שאתה יכול להרשות לעצמך לשחק איתו

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...