Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזארטי - שני דורות - מי יפה יותר ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סלין S7 טווין טורבו קומפטישן.

 

הדור החדש יותר יפה.

 

עריכה: אני דיי בטוח שבאוטו מוטור של 2000-2003 הייתה בארץ סלין S7 אחת.

 

ידידי היקר , זו ממש לא סלין למרות הנחרצות שלך.

 

להלן תמונות ברורות יותר של הרכב הספציפי הזה . (האמת נדיר ביותר ...) מי שמזהה - כל הכבוד !

DSC00694.JPG

DSC00701.JPG

Trip April 2010 -  (42).JPG

DSC00765.JPG

DSC00697x.jpg

DSC00699.JPG

פורסם

חונה לי ברחוב, ספיידר מהצורה הקודמת, לאותו הבחור יש גם אסטון וואנטג', מה אני אומר, אני אוהב את המזארטי אבל אני לא כ"כ אוהב את התחת שלה, בצורה החדשה אמנם הרכב נראה מדהים אבל הוא יותר מדי צפוי, ז"א כן קרבי, מפחיד אבל כזה סתמי. הקודמת נראית כמו משהו שנבנה בעבודת יד.

מבחינת מחירים, את הקודמת אפשר לרכוש במחיר של הונדה אקורד מאובזרת.

 

אם כבר מדברים על עיצוב, אני מאוהב באסטון מרטין, העיצוב דרמטי אך סולידי, הרכב פשוט מדהים, זה מה שאני רוצה.

 

2006Aston-MartinVantageBeautySide01-4e22493751c1e.jpg

haters will hate

פורסם
ידידי היקר , זו ממש לא סלין למרות הנחרצות שלך.

 

להלן תמונות ברורות יותר של הרכב הספציפי הזה . (האמת נדיר ביותר ...) מי שמזהה - כל הכבוד !

 

מהתמונות הקודמות שראיתי הייתי בטוח שזה הסלין S7 קומפטישן :

 

Street-Legal-Saleen-S7-Competition-for-Sale-wallpaper-image.jpeg

 

ה-GTM לא כזאת נדירה יצא לי לראות כמה כאלו באיביי + כמה קיטים להרכבה הסלין הרבה יותר נדירה.

Detailer.gif
×
×
  • תוכן חדש...