Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

ברשותי Lightning Audio 300.4 מהדגם הישן עם הפסים הצהובים,

המגבר מותקן מתחת למושב

האם יש צורך לשים עליו מאוורר?

יש מרווח בין הכסא למגבר, אבל מהחום והלחות במרכז ובמיוחד ברכב אני חושש שאני אגיע למצב של קליפינג.

האם יש צורך במאוורר?

ואם כן איך מתקינים? צריך לפתוח את המגבר לדעתי לא ככה?

Opel Adam S 2017

פורסם

דבר ראשון קליפינג עד כמה שאני זוכר זה עיווט אולי התכוונת ל"פרוטקשיין"

 

דבר שני למה להניח הנחות פשוט תפעיל אותו תשמע תהנה ממנו אם יהיה לך מצב של פרוטקשיין אז תעבוד על איורור.

 

בגדול מגברים מצויידים עם צלעות קירור , לצורך הידע שלך כדי להפעיל מאוורר אתה יכול להפעיל בעזרת כפתור כשאתה מפעיל את המגבר או אם אתה רוצה להשקיע כמה שקלים אז להביא ממסר קטן שיפעיל את המאורר ברגע שתפעיל את המגבר

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

סליחה, התכוונתי למצב פרוטקשיין. תודה על התיקון :)

 

לא קרה לי דבר כזה, יש מספיק אוורור את האמת אבל שמעתי הרבה על מגברים שמתחממים, המרווח בכסאות של הלנסר מהרצפה לתחתית הכסא דיי גבוהות ככה שזה לא צמוד יותר מדי, אבל עדיין אני מעדיף להקדים תרופה למכה, הבנתי שעדיף לא להגיע למצב כזה כי זה יכול להרוס משהו? האם זה נכון?

וממה שזכור לי אין מאוורר בדגם הנ"ל רק כמו שאמרו הכנה למאוורר

תודה על התשובות!

Opel Adam S 2017

פורסם

liav12 בוקר טוב

אני לא רואה סיבה להרכבת מאוורר רק משום שהמגבר מורכב מתחת לכסא

ההיפך הוא הנכון כי יש בתא הנוסעים הרבה יותר אוורור ואו מיזוג מאשר בבג"ז הרכב

וכמו שאני מכיר את המגבר הזה אז הוא לא סובל מאיזו בעיית פרוטקשן ידועה כל שהיא

ובמקביל גם אם תהיה לך בעיה וייווצר מצב פרוטקשן במגבר אז תצטרך לבדוק בנוהל הבדיקה הסטנדרטי למה זה קרה אבל למגבר לא אמורה לקרות שום בעיה רצינית כי בסך הכל לצורך זה נבנה מצב ההגנה במגבר

יום טוב

דרור

פורסם
אורן אצלו יש הכנה למאוורר הבולט לא מגיע עם מאוורר

 

יש למגבר הזה אופציה לתוספת מאוורר ייעודי וניתן לרכוש אותו מEBAY ואולי אפילו עדיין אפשר למצוא אותו בחנויות בארץ - עולה גרושים עד כמה שאני זוכר.

 

אההמ

 

http://cgi.ebay.com/Lightning-Audio-Bolt-Amplifier-Cooling-Turbine-Fan-/220645075951?pt=Car_Amplifiers&hash=item335f78abef

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...