Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב שנת 2011 שברולט ספארק אשר מגיעה עם מערכת מובנת ואין בה יציאה למגבר ,כרגע הכנתי תרשים שאני מעוניין לעשות ,וברצוני לדעת מאלה אשר מבינים אם התרשים הזה יהיה בסדר.

מהמערכת יש לי 4 יציאות ,ל4 רמקולים וכרגע יש לי 6. אני לוקח 4 חיבורים של (+) ו(-) ומחבר אותם למגבר במקום רמקולים אחוריים ,ומשם אני מעביר עוד 8 חוטים לרמקולים אשר מוגברים ע"י המגבר.

במידה ויש רעיונות אשמח לשמוע ,תודות.

תרשים:

jyyluzznzm1i.jpg

פורסם

מציע שתעשה סדר בבלאגן מאוד קשה להבין מה אתה רוצה.

 

 

אתה לא יכול סתם ככה לקחת את החוטים של הרמקולים מאחורי המערכת ולחבר אותם למגבר , צריך להביא מנחת, ואם אתה רוצה הגברה צריך חיווט בסופו של דבר השקעה של כסף.

 

ספר מה אתה רוצה לקבל מכל העיניין הזה

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

אין שום בעיה לעשות את מה שאתה מבקש רק תבדוק אם יש למגבר מנחת

אם לא תצטרך לקנות ולחבר דרכו את המגבר.

 

לפי השירטוט אני מבין שמדובר במגבר 4 ערוצים שיגביר 4 רמקולים

איזה רמקולים אתה מתכנן לחבר?

איפה אתה הולך למקמם את הרמקולים?

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

מה שאני רוצה לדעת עם אני יעשה גישור של 2 + ו- 2 (-) ואז כביכול זה המוזיקה שנכנסת למגבר והוא יגביר אותה לעוד 4 רמקולים. אני לא מפרט את חיבור המגבר כי זה לא רלוונטי ,השאלה זה החיבור הפלט למגבר

פורסם

אתה לא יכול להכניס אות כזה למגבר , מגברים מקבלים אות בצורה של "בננות" בשביל זה אתה צריך דבר שנקרא מנחת .

 

המנחת לוקח את החוטים שיוצאים מהמערכת וממיר אותם ל"בננות"

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

michael0987 שבוע טוב

אני מראש מתנצל על הישירות התגובתי אבל אני חושב שזה יהיה לטובתך

מלהסתכל על התרשים הפרימיטיבי שרשמת אני ממליץ לך כתגובה ספונטנית וראשונית לא להתעסק בכלל עם הרכב שלך

אם אתה רוצה שיפור סאונד אנא ממך תפנה למתקין מקצועי

בדרך כלל מתקינים מקצועיים מסבירים בדיוק איך ניתן לבצע את העבודה ואיך צריך לבצעה מבחינה טכנית

לאחר שתלמד את ההסבר תוכל להחליט על ביצוע או לא זו כבר החלטה שלך

אבל הרכב חדש וחבל שתייצר נזק כבר בהתחלה כי זה נראה שלשם אתה הולך

בהצלחה

דרור

×
×
  • תוכן חדש...