Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נשמע לי כמו עוד מקרה קורבן של "מתקין"

 

עוד חאפר שלא יודע מה הוא באמת עושה רק ראה איך מחברים מגברים, איך מעבירים חוטים ואיך מחברים אותם אחד לשני וקרא לעצמו מתקין.

 

ולא אתפלא עם על הדרך גם המידבאסים מותקנים על החיווט המקורי של הרכב, ללא טבעות עץ אפילו - אני רק מקווה שהמגברים הותקנו על פלטה מעץ ולא ישירות על גב המושב...

 

-------------

 

אני בהחלט מסכים עם הטענה מעלה שכנראה כל הגיינים פתוחים שם יותר מידי ואם במקרה גם במונובלוק הבאס בוסט עובד - לכבות כמה שיותר מהר.

 

מה שאני גם מציע זה לבדוק את החיווט - מה העובי של הכבל פלוס הראשי, איפה ממוקם הפיוז ועד כמה הוא קרוב למצבר וגם איזה פיוז (מה הערך שלו)

איך המגברים מחוברים לחיווט בתא המטען - האם הם שרשרו את כבלי החשמל ממגבר למגבר? אם כן - זה די מסביר למה אחד מהם כנראה נכנס לפרוטקשן...

 

האם חיווט ההארקה הוא ארוך? (רצוי קצר ככל האפשר) האם חיווט ההארכה הוא לפחות באותו העובי של החיווט של הפלוס?

 

רוב המקרים של פרוטקשן בווליום גבוה בלבד מגיעים משם...

 

קודם כל תודה על תגובה,דבר שני המגברים מחוברים לברזל\מושב אחורי ישירות. אפשר הסבר בשביל מה לחבר אותם על פלטה מעץ?

×
×
  • תוכן חדש...