Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לחברי הפורום , כפי שהבטחתי צבעתי שוב את הדלת .

 

ראשית בעזרת מלטשת באקצנטרית - השתמשתי עם נייר בגרעין 400 - ליטשתי את הדלת .

 

לאחר מכן ניקתי את האבק שהצטבר על הדלת .

 

ליטשתי שוב את הדלת הפעם עם נייר מים 500 שהורטב במים כמובן ולאחר מכן עם נייר מים בגרעין 1000 .

 

לאחר מכן הדלת נוקתה מכל האבק של השיוף , עטפתי את החלון עם עיתון ודבק צהוב .

 

לפני הצביעה היקתי את הדלת עם חומר בשם "אנטי סיליקון" , ולחר מכן עם סמרטוט מיוחד לניקוי פרפרקציונסטי בשם "טק רק" .

 

לאחר מכן בוצעה הצביעה הפעם לצבע לבן מבריק - הצביעה נעשתה בשתי שכבות בפעם הראשונה השגתי כיסוי דיי מלא של הדלת .

 

המתנתי כ - 10 דק' , ע"מ שהצבע בשכבה השנייה יתפס לדלת - התזתי שכבה שנייה - הפעם קיבלתי תוצאה הרבה יותר טובה לשיפוטכם .

 

ראשית ההכנה לצבע - הייתה הפעם הרבה יותר יסודית והוכיחה את עצמה .

 

כוונתי ליטוש עם נייר בגרעין 400 יבש , לאחר מכן ליטוש ברטוב עם ניירות מים בגרעין 500 ולאחר מכן בגרעין 1000 .

 

ניקוי הדלת בעזרת "אנטי סיליקון" ולאחר מכן להוריד גרגירים אחרונים עם "טק רק" .

 

הצביעה - הפעם פתחתי את כמות האוויר הרבה יותר , התזתי עם האקדח יותר לאט .

2011-08-06 23.04.05 (Large).jpg

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

לפי התמונה זה נראה מצויין, נסה לצלם את הטקסטורה באור יום (ובתמונת פרופיל) ע"מ שנצליח לראות משהו.

 

עכשיו נשאר לך לצבוע את כל הרכב ;-)

 

יישר כח

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עידכון תמונה - עדכנית .

 

החלטתי שצבע לבן משמעם - צבעתי את החלק התחתון של הדלת בצבע צהוב - קוד של סיאט איביזה .

 

התוצאות לשיפוטכם .

attach_walla_co_il.jpg

Sound Stream -Trantula 800.2

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה שעשית עבודה טובה, אבל איפה תמונות של כל הרכב?:-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עדין לא צבעתי את כל הרכב .

 

אך כבר יש לי את היכולת לבצע את הפרויקט בהצלחה .

 

מה שחסר כעת זה זמן אני נמצא בסמסטר קיץ .

 

 

ע"מ לצבוע את כל הרכב כראוי - עלי ללטש את כל הרכב עם מלטשת אקצנטרית "6 - אשר יש ברשותי -- תחילה עם נייר 280 ךאחר מכן עם נייר 320 .

 

לאחר מכן לנקות את כל הליכלוך - ניתן בעזרת בנזין ומטלית כותנה .

 

כמובן שלכסות בצורה יסודית - את כל השמשות - ואת כל מה שלא רוצים שיצבע .

 

לאחר מכן להתיז יסוד דו רכיבי (קומפקט פילר) - בשתי שכבות - לתת לזה לילה לייבוש מוחלט .

 

לאחר מכן ללטש בעזרת נייר 320 ולאחר מכן נייר 400 .

 

ולנקות שוב עם בנזין את כל השומן והליכלוך ואז נותר לצבוע בשלוש שכבות בצורה יסודית .

 

זה דורש זמן - אבל בר ביצוע ברמה גבוהה .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

אני אישית מחכה לראות תוצאה, יפה מאוד!

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

חבל שחיפפת עם הגומיות זה דבר שא אפשר להחזיר אחורה. הצביעה עצמה מקצועית. העבודה הכללית (למשל הפס של הצהוב שלא יישר) טעונה שיפור

פורסם

זו דלת ספייר שיש לי במחסן כך שלא היה אכפת לי לגבי הגומי שיצבע קצת .

 

לגבי שהצבע הצהוב לא ישר - זה רק דוגמא שעשיתי לעצמי - לראות את ההבדלים בין צהוב ללבן - רק לצורך ניסוי .

Sound Stream -Trantula 800.2

  • אחראי פורום
פורסם

הצביעה נראית טובה, הייתי שמח לתמונות יותר ברורות.

תדע שמיסוך טוב זה אימון וטכניקה לא פחותים מצביעה, מציע לך להתאמן גם על זה על הדלת ספייר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תודה על המחמאות והערות .

 

אני לערך שנתיים מברר ,קורא ומנסה להגיע לצביעה ברמה גבוהה לבד .

 

בטח הרבה אנשים שואלים משמעם לו בחיים ? אז התשובה היא לא .

 

החיבה לצביעה התעוררה בעקבות צביעה לא מוצלחת של הרכב שלי לפני כשלוש שנים ומאז הייה לי את הרצון לרכוש את הידע והניסיון לבצע לבד את העבודה .

Sound Stream -Trantula 800.2

×
×
  • תוכן חדש...