Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ישלי סאב של הרץ אנרגי לא זוכר תדגם(תמונה בסוף של הסאב והמגברים)

עכשיו הסאב מחובר למונובלוק ו4 רקולים למגבר 4 ערוצים

אתמול החלטתי לנסות משהו ואני וחבר של אחותי החלפנו סאבים(שלו הרץ הי אנרגי)לו אין מונובלוק

אבל אצלו הסאב הישתגע נתן הרבה יותר הגיע לרמות יותר חזקות ועבד הרבה יותר

(כאילו אצלי הסאב נותן שממש חייב וצריך אצלו הסאב עובד כל השיר)

וישלו מגבר 4X100 כאשר הסאב מחובר לשתי יציאות והרמקולים הקיידמים מחוברים לשתיים

ושאצלי הסאב מחובר למונובלוק אני מרגיש כאילו הוא נותן פחות אני מרגיש אותו כאילו פחות

אפילצו שאצלי הוא מקבל כפול כוח מימה שהוא מקבל אצלו

שתי הסאבים אצלו היה מורגש יותר אצלי הם היו יותר מדוייקים אבל אצלו מורגשים יותר

מה הסיבה לכך???

 

***השרשור ננעל בגלל שפה עילגת וחוסר בסימני פיסוק***

2011-07-15 18.01.48.jpg

2011-06-17 14.11.22.jpg

פורסם

הסיבה לכך יכולה להיות קודם כול כיוונים של המערכת. דבר שני לפי מה שהבנתי הוא מחבר את הסאב בגישור ויכול להיות שהמגבר שלו מוציא מהגישור יותר ממה שהמונובלוק שלך .

פורסם
המונו שלך זה ה-MBQ הקטנטן?

למה אתה בטוח שהוא מקבל יותר ?

מה הדגם של המגבר.?

הדגם של המגבר שלי הוא FORMULA FX1.400

שאני קניתי אותו המתקין אמר לי שהוא מוציא 400RMS וזה גם מה שהיה רשום על הקופסא שלו

והמגבר של חבר של אחותי הוא הJBL GTO1004 הוא מוציא בגישור אני יודע בסביבות ה200 אז אין סיכוי

שאצלו הוא מקבל יותר מאצלי

פורסם

אני אומר לך בוודאות ה-JBL חזק יותר

ראשית המגבר שלך מוציא 200X1 ב-4 אום

הדגם של הסאב שלך הוא ES300 אני מניח ולא ES300D כי ככול הניראה העניין היה מורגש פחות כי

הייתה עובד ב-2 אום בחיבור מקבילי.

המגבר לא עונה לתקן CEA והוא מגבר קלאס AB עם ערך פיוזים של 15X2

או שזה המגבר הכי נציל בעולם או שהנתונים שלו הם בולשיט {אני הולך על האופציה השניה

במיוחד שהמגבר הזה מיוצר בתאגיד מקסוניקס}.

פורסם
אני אומר לך בוודאות ה-JBL חזק יותר

ראשית המגבר שלך מוציא 200X1 ב-4 אום

הדגם של הסאב שלך הוא ES300 אני מניח ולא ES300D כי ככול הניראה העניין היה מורגש פחות כי

הייתה עובד ב-2 אום בחיבור מקבילי.

המגבר לא עונה לתקן CEA והוא מגבר קלאס AB עם ערך פיוזים של 15X2

או שזה המגבר הכי נציל בעולם או שהנתונים שלו הם בולשיט {אני הולך על האופציה השניה

במיוחד שהמגבר הזה מיוצר בתאגיד מקסוניקס}.

הינה הנתנוים של המגבר אם זה עוזר

1 x 200 @ 4 Ohms, 1 x 400 @ 2 Ohms

ולא כל כך הבנתי מה אמרתה לי אם תוכל להסביר בבקשה

אני לא יכול לעבוד אם המגבר ב2 אום ולקבל את כל ה400 RMS??

כי שאני קניתי אותו אני קניתי בידיעה מהמוכר שהוא יקבל את כל ה400 RMד אם הייתי יודע

שהוא יקבל רק 200 לא הייתי קונה

פורסם

לפי ערך הפיוזים של המגבר אני מניח כי

הנתונים האמיתיים שלו הם באזור :

150X1 ב-4 אום

250X1 ב-2 אום

אני מניח כי הדגם של הסאב הוא ES300

ולא ES300D

את זה אתה צריך לבדוק לבד

עם רב מודד בכניסות של הטרמינאל של הסאב ולבדוק את ההתנגדות

או פשוט לפתוח את הטרמינאל ולבדוק אם לסאב יש סליל אחד או שני סלילים.

פורסם
לפי ערך הפיוזים של המגבר אני מניח כי

הנתונים האמיתיים שלו הם באזור :

150X1 ב-4 אום

250X1 ב-2 אום

אני מניח כי הדגם של הסאב הוא ES300

ולא ES300D

את זה אתה צריך לבדוק לבד

עם רב מודד בכניסות של הטרמינאל של הסאב ולבדוק את ההתנגדות

או פשוט לפתוח את הטרמינאל ולבדוק אם לסאב יש סליל אחד או שני סלילים.

תסביר לי איך אני עושה את זה ואני יעשה או שתגיד לי איפה רשום הדגם של הסאב

ואני יפרק ויגיד לך איזה דגם הוא

פורסם

השיטה הכי פשוטה

4 ברגים

אתה פותח את הטרמינאל

http://di1-2.shoppingshadow.com/images/pi/9a/ef/84/105167148-149x149-0-0_American+Terminal+American+terminal+Speaker+Termin.jpg

 

פנס קטן

ומביט אם יש רק פלוס מינוס 1 שמגיע לטרמינאל או שיש

עוד פלוס מינוס {סליל נוסף }

 

זה ה-ES300

http://www.ustas.skorynina.by/bmw_e39/sub/hertz_es300_b_3.jpg

 

זה ה-ES300D

http://www.avtozvuk.com/az/2009/07/080-web-images/hertz-02.jpg

 

או שאתה פשוט יכול לפרק את הסאב והדגם רשום לו על המגנט

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...