Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה. רק בשביל טירוף חיים.

 

אדי במפגש תתן לי שיעור בשפה העברית.

 

עוד תמונות:

 

 

idnolz5mtntd.jpg zujnnvdczx5l.jpg yl4jyzntmjjd.jpg znj5dyqtmjj4.jpg mwjyegm5mirz.jpg vjy5wnwfyn2h.jpg

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

דודי,



 

רק בשביל הידיעה.

 

90 אחוז מהפורום הזה לא יודעים בכלל לכתוב נכון עברית שלא לדבר על משימה פשוטה כמו להטות פעלים בגוף ראשון (נוכח) זמן עתיד ולא משנה באיזה בניין (בניין לשון - לא בניין אתר בניה).

 

אבל אתה? עם כל הסימני קריאה האלה עוד אפשר לחשוב שנולדת בגרמניה (רק גרמנים! כותבים ככה!! כל הזמן!!! אני עובד עם גרמנים - אני יודע על מה אני מדבר)

 

:-D

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

:roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:

כל הסימני קריאה האלה אני באמת אוהב להדגיש את ה!!!! אבל אני חושב שאני טועה אז אני באמת יודע שעשיתי טעות אחרי שעוזרים לי.

 

אבל בכל מקרה אדי אני רואה הרבה אנשים שעושים טעויות ואחרים לא עוזרים להם להבין את הטעות שלהם. שאני חושב שצריך לעזור ולתת לזה יד כדי שבפעם הבאה הם יראו וילמדו.

 

בכל מקרה אני רוצה להגיד בשלב זה שכרגע יעלו עוד תמונות במשך של סיום הקונסולה של המזגן. ועוד של הקורות שעד היום אני צריך לרפד אותם ולסדר.

 

אבל אני רוצה להגיד שהMS-8 עושה עבודה באמת יפה ואני ממש נהנה מכל רגע שלי ברכב. פשוט אגדה! (אדי ה-! זה בשבילך)

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

דודי,



 

מעבר לכל ההומור ומעבר לכל הציניות שלי לגבי הכתיבה שלך באופן אישי ולגבי העובדה שאני מגיב, כן כן השם ישמור בשרשיר התקנה של ישראל.

 

חשוב לי להדגיש וחשוב לי שיהיה ברור - אני מאוד אוהב את ישראל, ישראל ג'וניור.

 

הוא עושה לך עבודה יפה ברכב הזה ויש לו ידיים ואני מקווה לראות ממנו יותר ויותר עבודות מעניינות.

 

אני נהנה לראות עד כמה שהתחביב הזה עושה לך טוב אבל בבקשה - קצת פרופורציות דודי.

 

לגבי המלצמה - נכון לעכשיו מדובר בהתקנת מצלמה סטנדרטית ביותר - אלף סימני קריאה? הרגת אותי!

 

לגבי הקונסולה - אני מאוד אהבתי את התקדמות העבודה שם וגם נתתי את ההערות שלי וההארות שלי לגבי זה - כי איכפת לי ואני אוהב לראות עבודות כאלו כאן בפורום.

 

אני יותר מאשמח לשמוע את המערכת ולראות מה היו התוצאות אחרי הוספת הפרוססור ואני גם בהחלט אחווה דיעה אחרי שאשמע.

 

אני גם רוצה להדגים את הMDSP שלי במפגש הקרוב - אני זוכר שרציתי לעזור לג'וניור עם הפרוססור של זאפקו אבל זה מתוסבך מידי ולא היה לי זמן לזה - אני אשמח להדגים לו את הMDSP אם זה יעניין אותו.

 

אני זוכר דברים ולא שוכח וחשוב לי לשמור על האווירה החיובית הזו - אני מבקש ממך ואתה יודע על מה אני מדבר, תשמור על זה גם.

 

שתהיה בריא, שתהיה מאושר - זה הכי חשוב - ותעבוד על הכתיבה שלך.

 

זהו להיום - אני הולך לחגוג את יום האהבה עם אשתי (יש דברים חשובים יותר וטובים יותר מהפורום הזה) כל תגובה הבאה שלי ולא משנה באיזה שרשיר - תבוא מחר.

 

אבל באמת - חשוב לי שנזכור שבסופו של דבר, אנחנו נפגשים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הנה הגיע הרגע שייחלתי לו. והרכב עבר את השינוי שכל כך רציתי שיהיה לו.

 

אז בלי יותר מידי לבלבל את המוח, כמובן ישראל גוניור האומן הראשי על ההונדה שלי, אז בבקשה :

 

 

מחר אני יעלה את שאר התמונות. כרגע תמונה מיוחדת....:wink:

282302_400896593317151_286497092_n.jpg

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

אכן כן זה "רק" 520.

 

היום בערב יעלו תמונות של כל הבניה של הדאבל דין. ובהמשך יעלו עוד תמונות שלך הבניה של הקורות.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

בקצב הזה - הרכב הזה יהיה אספנות לפני שהוא יהיה בנוי עד הסוף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אספנות ועדין יהיה שווה יותר הרכב שלך אדי... (או יותר חזק) :wink: :wink:

 

 

וברוך השם גמרתי לבנות אותו אדי, הכול בנוי ויפה. אני גם לא מתכוון למכור את המגברים שלי. (טפו טפו טפו).

 

הקורות יעלו תמונה בקרוב, ואדי אל תשכח שזה ממש לא זול, ואני חוסך לאט לאט, ולא משתגע. השתגעתי ותראה איזה מגברים הבאתי רק בגלל השגעוגי.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

אני אוהב לשייט בנוחות בין 90 ל 110 קמ"ש - הרכב שלי נועד למטרה הזאת, מספיק חזק ומספיק זריז עבורי.



 

למען האמת אני בכלל שוקל אם לעבור לרכב מיני, להגיע ולחזור מהעבודה במקסימום חסכון - עבודת בידוד טובה, מערכת "סבירה" לרמות שלי ושלום שלום.

 

הכניסה של הילדה לחיים שלי שינתה הרבה מאוד דברים וסדרי העדיפויות נטרפו לי מלמעלה למטה. אם מקודם חשבתי לנסות איזה בימר או מירק (במוו או מרצדס) או אולי לעבור לרכב של אבא שלי B4 2010 (פשוט רכב חדש יותר ומתקדם יותר ומוצא חן בעיני הAWD) אני בכלל שוקל אם זה יהיה נכון יותר או חכם יותר לקנות איזה C1 או 107 חדשה :-D נהגתי באחת כזו בכרתים ואני זוכר שלא רציתי להחזיר את הרכב לסוכנות - יש בקטנות האלה משהו ממש כיפי לנהיגה למרות הכל :-P

 

 

שמע - זו מערכת שעולה קרוב לעשיריה עד כמה שזכור לי, קשה לבלוע גלולה כזאת ויפה שהצלחת להחזיק את עצמך ולחסוך - באמת כל הכבוד!
 

זו תופעה נוראית כל מערכות התלאי האלו - פשוט תכוון לאן שרצית ותקלע, הכי חכם בסופו של דבר.

 

תעלה תמונות, הפורום רעב לקצת אקשן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אדי עשיריה?? הטרו עלה לי רק כמה אלפים מאוד טובים.

 

 

כמו שבטחתי באיחור קליל:

IMAG0594.jpg

IMAG0593.jpg

IMAG0592.jpg

282302_400896593317151_286497092_n.jpg

565852_477567778955110_42674929_n.jpg

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

דודי זה נראה מצויין! אני שמח שאתה מרוצה סוף סוף וקיבלת את מה שחלמת עליו כבר זמן מה. ג׳וניור בהחלט שיחק אותה פה!

פורסם

תתחדש! מכשיר מעולה ה 520!

ג'וניור תמיד מספק את אחת ההצגות הטובות בעיר בתחום הבניות, וציפור קטנה לחשה לי שעבודות הפיבר אצלך לא נגמרות פה :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...