Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעבר לכך שפייפאל ושות' נוגסים לך בחלק מהרווחים, האם אתה בטוח שעם אתר פרטי משל עצמך אתה באמת תוכל לגעת באותו גודל שוק כמו באיביי?

 

אינני יודע אם אתה שולח WORLDWIDE, ואם כן אני לא יודע כמה אנשים יעדיפו אותך על איביי ששם יש כללים ברורים בין מוכר לקונה, כל העניין של החזר כספי, מוצר שלא הגיע וכו'.

 

מה שכן בימינו להיום .co.il בבמה העולמית לא תמיד מהווה יתרון :roll:

 

בכל מקרה מה שלא יהיה אני מאחל לך הרבה הצלחה!

פורסם

וואהו, כמה שצריך בישראל יבוא מקביל ללגו ופליימוביל! כבר שנים שהייתי קונה באיביי או בדרום אפריקה, או מבקש/מביא לבד, כי היבואן הארץ - אילנית - שוחט! המחירים פה הם בן פי 3 לפי 4 ממה שבחו"ל !

גם מי שמוכר לי שם מרויח על המוצר. ואני לא מתעלם משיהוי בהבאת דגמים חדשים ובחירה לא גדולה מול ההיצע שיש בחו"ל. כדאי לברר את המצב החוקי ליבוא ומכירה רשמית בארץ כי נדמה לי שלאילנית יש בלעדיות.

 

לגבי אתר: יש אשפרות לבד, זה לא יצא יפה ויעיל כמו שאיש מקצוע יעשה, קח בחשבון השקעה של המון המון שעות כדי להגיע לרמה נאותה: עיצוב נקי, אפשרות שימוש לילדים ללא מבוגר (תראה מה לגו עושים באתר שלהם - בני הסתדר שם מצויין בגיל 5 בלי לדעת מילה באנגלית - ורק רשם לי את הדגם המחיר).

בכל התקשרות לפיתוח דרוש התחייבות למקצה שיפורים (רצוי ללא עלות) והדרכה לשימוש עצמי. לא תמיד זה פשוט.

אתה חייב תכנון של גמישות מירבית ונוחות לביצוע עדכונים בהיצע שיהיה באתר, יהיה מסובך אבל צריך ניהול מלאי פשוט והצגת זמינות, מעקב הזמנות - שלך מהיכן שאתה קונה ושל המזמינים באתר, מעקב משלוחים.

כסף מסבך כל דבר : אתה צריך מערכת תשלומים וסליקה, מאובטחת וקלה לשימוש. לא לדבר על ניהול קופה וספרים שאולי אפשר לעשות לבד בכלי אחר, דברם כאלו כדאי לבדוק עם יועץ מס.

שים לב שאתר מארח יעמד בעומס - בקש כמה עשרות אנשים לגשת בו זמנית כדי לבחון את המצב. בדוק מצב גיבוי ואבטחה כללית באותו אתר.

תחשב איך מפרסמים ואיפה, יש קידום בגוגל ויש אתרים לקהל היעד - הכל עולה משהו.

על קצה המזלג. נראה לי שאם מדובר בעסק מישני - שווה לשקול פעם נוספת השקעה של אלפי שקלים מול התמורה וכמות הזמן שתצטרך להשקיע בעניין.

בהצלחה !

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

ממליץ לך ללכת לכיוון של

http://maximumasp.co.il/Service.asp?ServiceID=3

 

עבדתי עם המנהל של החברה הזו דיוויד והשירות שהוא נותן הוא מדהים

הוא תמך בי בהרבה דברים בחינם שחברות אחרות גובות כסף על זה ובכל שעה

 

המערכת הזו פשוטה ביותר אתה מקבל ממשק ניהול שלא יהיה לך בעייה לעבוד איתו

אתה מעלה את המוצרים יש לך מערכת סליקת כרטיסי אשראי מאובטחת כבר

כל מה שתצטרך זה ילד בן 16 שיעשה לך עיצוב ברמה (אם הבסיסים שיש לא מספקים אותך ) ולהעלות את המוצרים

 

 

המערכת כולל גם אחסון

 

יש עוד חברות שנותנות מוצרים כאלו , המלצתי לך דווקא על זו כי השירות שם באמת ברמה שלא מצפים לה בארץ

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

דפי זהב, פעם אחרונה שבדקתי, בונים לך אתר ומפרסמים אותו (ואותך) אצלהם, והכל עבור תשלום יחסית סמלי של כ-5K ש"ח. המידע הזה נכון לשנת 2009.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חברה , אם הוא צריך פלטפורמת מסחר - תפסיקו להמליץ לו לנסות לעבוד לבד או עם ילדים בני 16.

הוא צריך לעבוד עם אתר מאובטח בSSL , עם פלטפורמת סליקה שעובדת עם סליקה בארץ ומערכת ניהול חנות.

זה חתיכת דברים , לא לקסטם HTML מטמפלייט (שגם ככה - למה לעזעזל לעשות את זה במקום להשתמש בCMS כמו WORDPRES , דרופל או ג'ומלה?) או לתת לילד לעשות "עיצוב".

 

ידידי - בנפח עסקים שאתה מדבר עליו - לדעתי - אי אפשר להגיע לתוצאה ראויה לעומת העמלות של פייפאל / איביי.

 

לגבי הוסטינג - מחזק את ההמלצה של לצאת מהארץ.

אני משתמש מרוצה מאוד בDREAMHOST וככה גם הרבה מחבריי.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מסיוני האישי אני יכול לומר לך שאני יודע לבנות

בjoomla וכבר בניתי כמה אתרים שהם ״ סבבה״

אבל שהגיע היום לבנות לעסק שלי אתר שהוא די דומה למה שאתה צריך

פניתי למישהו מקצועי שעובד עם מעצב כדי שהאתר ייצא

מקצועי ובטעות לא משהו חובבני כי זה יכול לעשות לך נזק

 

אם תרצה , אני יפנה אותך לחבר טוב שמקצועו הוא בניית אתרים

והוא עובד במחירים נוחים וחברה מסודרת והכל כמו שצריך

עם דגש על תוכנת הניהול של האתר ( back office) שתוכל להחליף

תכנים ולנהל את החנות

 

 

 

 

נ.ב

שלח לינק לחנות שלך באיביי

פורסם

דבר ראשון - להתרחק כמו מאש משירות אחסון האתרים hostmaster.com. לא רוצה לפרט כדי שלא לחטוף חופה בפעם המיליון מהם. שירות אכסון אתרים רציני בישראל הוא SPD.

 

לגבי האתר, אם מדובר באתר מכירתי שמחזיק קטלוג שמתעדכן כל יום, ומתבצעים בו תשלומים, אין ברירה אלא ללכת על פלטפורמה דינאמית רצינית ומתוקננת כמו דרופל או ג'ומלה ולא אתר סטטי או אפילו זה של דפי זהב, שהוא כבד, לא יעיל ובעייתי בגוגל, עד כמה שאני מבין.

 

רילקומרס רציניים אבל המחיר שהם יידרשו יהיה גבוה מאד ביחס למכירות הצפויות. חברות או יחידים רציניים ייגבו בין 5000-15000 לאתר מלא.

 

מה שאני הייתי עושה זה לומד את החומר ומנסה לבנות אתר דינמי לבד, כולל המודולים הקשורים במסחר מקוון - קטלוג, עגלת קניות, תשלומים וכדומה. לא צריך לדעת קוד ולא צריך ידע טכני מיוחד.

 

עיצוב זו לא בעיה, לדרופל יש עשרות טמפלטים שמיועדים לאתרי מכירות.

 

בהצלחה!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

קיבלת פה עצות טובות, אוסיף את שתי האגורות שלי:

 

יש לך תאכלס 3 אופציות טובות:

 

1. להתחבר לחברה שמספקת פלטפורמה לחנות - חברות כאלה בדרך כלל נותנות לך את כל מה שאתה צריך כולל סליקה של כרטיסי אשראי, ממשק מנהל וכיו"ב. יתרונות - הכי פחות התעסקות, אין זמן פיתוח, שימוש בדברים אחרים שהפלטפורמה נותנת. חסרונות - יקר יחסית, משלמים מחיר חודשי. הקוד אף פעם לא ברשותך, אתה תלוי בחברה בה אתה מתארח.

2. לקנות\להקים אתר על בסיס פלטפורמה מוכנה לחנויות, משהו בסגנון osCommerce (עדיף כאלה שיש להם גרסאות בעברית). יתרונות, ככל הנראה ייתן לך הכי הרבה גמישות. חסרונות - דרושה קצת הבנה בנושא.

3. להקים אתר על בסיס מערכת לניהול תוכן כמו joomla,wordpress,.net nuke וכיו"ב ולהתקים על גביהן תוסף של חנות. יתרונות - אם אתה רוצה להוסיף דברים אחרים לאתר כמו מאמרים, בלוגים, לוחות, פורום זו תהיה האופציה הקלה ביותר. חסרונות - התוסף של החנות תמיד יהיה פחות טוב ממוצר שהוא רק חנות.

 

לסיכום:

אם אתה בונה על משהו לטווח ארוך ויש לך את היכולת להתעסק בזה, קח לך מוצר בסגנון ה-oscommerce ותתחיל לעבוד עליו.

אם זה משהו שאתה לא מתכוון להשקיע עליו הרבה זמן, קח את האופציה הראשונה.

אם זה משהו שאתה מתכוון להרחיב גם לאזורים אחרים, לך על האופציה השלישית.

×
×
  • תוכן חדש...