Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום.

 

הגעתי למסקנה שהגיע הזמן להתרחב ולבנות אתר רציני שמציג את הדברים שאני מוכר.

זה לא סוד ולא מעט מחברי הפורום יודעים שאני מוכר ב-EBAY ויעצתי אינספור פעמים לחברים בפורום בנוגע

לסחר ב-EBAY ובאנטרנט בכלל וגם בנושאי מכס, מע"מ ועסקאות בינלאומיות בפרט.

 

למי שלא יודע, יש לי חנות ב-EBAY ואני מוכר כבר באתר כבר קרוב ל-5 שנים והגעתי למסקנה החותכת

שאין אני זקוק יותר ל-EBAY ע"מ למכור. העמלות של EBAY ו-PAYPAL נוגסות בי ולוקחות נתח נכבד מרווחיי.

 

מעולם לא בניתי אתר בעבר, ולמרות הניסיון הדי נרחב שלי במחשבים (טכנאי PC ורשתות מוסמך ובודק תכנה QA מוסמך)

אין לי יותר מדי מושג כיצד לבנות אתר ומה אני צריך לעשות בשביל לתחזקו.

 

ברצוני לדעת במה זה כרוך, כמה זה יעלה לי ואיך בדיוק אני אמור להתחיל.

תודה למגיבים,

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אתה זקוק למישהו שיבנה לך אתר. לקנות דומיין ושרת ולאחסן אותו שם ומן הסתם לפרסם אותו.

היות וכיום יש כמות רצינית של אנשים שיודעים לבנות אתרים(לברות ילדים בני 16) ברמה רצינית, לא תהיה לך בעיה למצוא מישהו רציני במחיר סביר.

פורסם
אפשר לשאול אותך מאיזה תחום המוצרים שאתה מוכר? סתם מתוך סקרנות (אפשר גם בה"פ).

 

משחקי הרכבה, בעיקר לגו.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

הקטע הוא לא רק לבנות אתה יפה ומקצועי, אלא גם נוח לתחזוקה ועדכון. הרבה משתמשים בפתרונות מובנים כמו joomla!. לך בכיוון הזה.

172

פורסם

יש היום המון חברות שבונות לך אתר.עם ממשק עדכון נוח ועצמאי.

 

רק תתרחק מדפי זהב כי הם מתנהגים כמו מאפיה וממשק העדכון שלהם יעמוד לרשותך רק אם תאחסן אצלם את האתר (מן הסתם הם לא אומרים את זה מראש לאף אחד. אני העדפתי לזרוק את האתר וללכת לבנות אחר ולא להישאר אצלם).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
הקטע הוא לא רק לבנות אתה יפה ומקצועי, אלא גם נוח לתחזוקה ועדכון. הרבה משתמשים בפתרונות מובנים כמו joomla!. לך בכיוון הזה.

 

בדיוק. לא חייבים ג'ומלה או כל שם אחר, יש כל מיני אופציות.

(תכל'ס, ללקוח זה לא משנה).

בסופו של דבר, מה שתקבל הוא אתר עם CMS, יענו משהו שיאפשר לך לעדכן אותו

במוצרים ובמה שבא לך, ולעקוב אחר הזמנות ושאר סטטיסטיקה בלי להבין שום דבר ב-HTML.

קצת היגיון בריא וגישה למחשבים לא יזיקו אף פעם, אבל סביר להניח שכבר יש לך את זה.

 

מה שזול עולה ביוקר, אל תתפתה להצעות זולות מדי או להצעות חינמיות/חצי חינמיות,

ושלא תעז להקים מערכת עם סליקה וכיו"ב בעזרת הבן של השכנים או משהו כזה...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לפי הבנתי הבחור צריך גם מערכת קניות - שזה כבר ממש לא כזה פשוט והדבר האחרון שהייתי עושה זה לתת את זה לידיים של ילד בן 16.

 

אם נפח העסקים האלו מקיימים אותך - יש מצב שאתה בכיוון של לבנות ולתחזק אתר משלך , אחרת קשה לי להאמין שישתלם לך.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

החנות הוירטואלית כמובן שלא מקיימת אותי ויש לי עבודה קבועה ומסודרת.

 

אני פשוט חושב שכאשר הרווחים מגיעים ליותר מכמה אלפים (שלושת אלפים בחודש טוב שהשקעתי והיה לי זמן)

אז החנות תוכל לחסוך לי המון זמן וכאב ראש.

 

מה גם, כשתהיה לי חנות קבועה וקליינטורה, אני מניח שאתייצב על לפחות 1500-2000 ש"ח מכירות בחודש (מכירות ולא פידיון)

וזה כרגע מספיק טוב בשבילי.

 

האם אני צריך לשכור שירותיו של איש מקצוע מומחה, לתת לו סכום מסויים וזהו, או שמא אצטרך לתחזק הכל בעצמי לאחר מכן?

אל תבינו אותי לא נכון, יש לי נכונות ללמוד והכל וידוע לי שסביר להניח שאצטרך לטפל באתר והכל, אבל בתור התחלה, אני לא בא מהתחום ואין לי מושג איך להקים אתר ולבנות את הבסיס. ללמוד לתחזק אותו ולדעת כיצד להמשיך ברגע שהבסיס מוכן - איןלי ספק שאלמד תוך זמן קצר.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

שוב, תלוי.

 

יש את התשלום הקבוע על דומיין (השם) ועבור השרת שמאחסן את האתר.

אתה לא צריך לטפל במה שקשור לשרת וכו' - בשביל זה אתה משלם הרי בכל מקרה.

 

בנוגע לאתר עצמו - תלוי במערכת הניהול שמקימים/מתאימים בשבילך.

יש מערכות מאוד חזקות שמאפשרות לך לא רק להוסיף מוצרים,

אלא גם ליצור קטגוריות חדשות ודפים נוספים באתר, באמצעות עורך כלשהו -

בלי לדעת שום דבר ב-HTML, למרות שאף פעם לא מזיק.

 

במקרה הזה, אתה משלם על ההקמה (עיצוב, יצירת קטגוריות, תבניות, סידור אמצעי תשלום) באופן חד פעמי,

ואלא אם כן צריך לבצע איזו תוספת או שינוי מהותיים באתר, אתה ממשיך להריץ אותו לבד לגמרי.

 

סליקה וכו' זה עוד סיפור אחר - אפשר להשתמש ב-PAYPAL,

אבל אם אתה רוצה שהכול יתבצע באתר שלך, צריך לשלם עוד כמה $$$ טובים על מערכת מאובטחת.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
שוב, תלוי.

 

יש את התשלום הקבוע על דומיין (השם) ועבור השרת שמאחסן את האתר.

אתה לא צריך לטפל במה שקשור לשרת וכו' - בשביל זה אתה משלם הרי בכל מקרה.

 

בנוגע לאתר עצמו - תלוי במערכת הניהול שמקימים/מתאימים בשבילך.

יש מערכות מאוד חזקות שמאפשרות לך לא רק להוסיף מוצרים,

אלא גם ליצור קטגוריות חדשות ודפים נוספים באתר, באמצעות עורך כלשהו -

בלי לדעת שום דבר ב-HTML, למרות שאף פעם לא מזיק.

 

במקרה הזה, אתה משלם על ההקמה (עיצוב, יצירת קטגוריות, תבניות, סידור אמצעי תשלום) באופן חד פעמי,

ואלא אם כן צריך לבצע איזו תוספת או שינוי מהותיים באתר, אתה ממשיך להריץ אותו לבד לגמרי.

 

סליקה וכו' זה עוד סיפור אחר - אפשר להשתמש ב-PAYPAL,

אבל אם אתה רוצה שהכול יתבצע באתר שלך, צריך לשלם עוד כמה $$$ טובים על מערכת מאובטחת.

 

ידוע לי שצריך לשלם מראש על אחזקת אתר, נפח, דומיין וכל הדברים הללו.

רציתי לדעת כמה בעצם יעלה לי לבנות את האתר עצמו, ז"א אם אני לוקח מישהו מקצועי ושיעצב לי אותו כמו שאני רוצה.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

מהניסיון הפרטי שלי -

 

ברשותי 2 דומיינים עם אתר פעיל על כל אחד מהם.

לאתר הראשון שהקמתי נעזרתי בבאדי שלי (מהצלילה) שמקים אתרים.

את האתר המקצועי שלי בניתי כבר לבד - 2 כאלה למעשה.

הגרסה הראשונה היתה בשביל ההתנסות ואח"כ הקמתי אתר אחר בשביל פלטפורמה מפוארת יותר.

 

איך מתחילים -

אתר מכירות הינו אתר דינמי שמצריך הרבה יותר תחזוקה ועידכונים מאשר אתר עם תוכן שמתעדכן במקרה הטובפעם בחצי שנה.

בכל האתרים שלי אין צורך בעידכון יומי כלל.

מה שמומלץ זה לחפש באתרים כמו - http://www.templatemonster.com/

פלטפורמה מוכנה וחינמית שאתה יכול להשתמש בעיקרון העיצובי שלה ולשנות את כל התכנים שלה דרך

תוכנת HTML כמו - HTML Builder XP v5.6 LITE

 

מכאן זה בעיקר ניסוי ותהיה - גם אם אתה מבין גדול ב-HTML מה שיכול מאד לעזור.

אתה מוחק כאן, מוסיף שם ומיד בודק איך נראת התוצאה.

גם לכל טמפלט יש את היחודיות והשטיקים שלו.

אבל כשזה עובד זה שווה כל רגע ובלי להזכיר את הכסף שחסכת.

 

החוכמה היא למצוא את הטמפלט שהכי מתאים לך ונותן לך את האימפקט שאתה מבקש.

 

למיטב ידיעתי בדרך משלמים על 2 דברים ראשונים - מעצב אתר ואח"כ תכנת שמעלה לך את התוכן לאתר שעיצבו לך.

אם אתה קונה טמפלט מוכן אתה צריך רק תכנת.

עלויות נוספות - דומיין, שרת אחסון וזהו בערך.

תכנת לדעתי על אתר פשוט 5000 - 10000 ש"ח, דומיין בערך 80 - 120 ש"ח לשנה, שרת זה כבר תלוי בחבילה והמיקום.

 

והמלצה שלי - לא להתקרב לשרתים בארץ!!!

המחירים שלהם זה שערוריה (במילים עדינות), אני מאכסן בשרת בחו"ל שנותן לי הרבה יותר בהרבה פחות.

והכי חשוב זה השרות. בארץ קבלתי התיחסות אחרי 24 שעות ורק אחרי שהייתי מתקשר להזכיר לחראות שפתחתי קריאה.

מה שגרם לי פשוט לעזוב את השרת 8 חודשים לפני סוף מועד החוזה השנתי איתם אחרי שכבר שלמתי לשנה שלמה!

פשוט לא רציתי לראות אותם יותר. והאתרים שלי לא מתבססים על מכירות, פשוט השרות...

בשרת בחו"ל אני מקבל התיחסות תוך 10 דקות מקס' 24/7 (ולא אכפת לי אם זה הודי, פקסיטני או קנדי - העיקר שיעבוד).

 

י.

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...