Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי Microsoft Security Essential תפס איזו תולעת דיסק-און-קי נפוצה, וזהו, בערך.

כל תוכנה אחרת, חינמית או לא, מונעת ממני לעבוד, אין לזה הגדרה אחרת.

 

ובגדול, מה שאלון כתב נכון, האנטי-ווירוס הכי טוב הוא מה שמצוי בין האוזניים,

בתנאי שמדובר במחשב האישי שרק אתה נוגע בו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצלי אווסט עם ספייבוט להגנה בזמן אמת, פלוס סריקה מדי פעם עם superantispyware.

 

הייתי עם פיירוול של זון אלארם, ועכשיו אני נותן צ'אנס לזה של חלונות 7.

 

עד כה 0 בעיות במשך כחמש שנות שימוש, בלי עין הרע.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

התקנתי AVIRA ושמתי לב שיש שורה במסך הראשי שרשום תאריך תפוגה וליד זה כתפור RENEW.

האם זה מחדש אוטומטית חינם או שדורש כסף ?

פורסם
ליביו, הAVG הוא נוח ויעיל, העובדה שלא מקפיץ פרסומות/בקשות לשדרוג מקלה על המשתמשים אשר אינם מכירים טוב עבודה עם מחשב ונבהלים מכל חלון קטן שקופץ להם.

 

ארז צודק, אוירה מקפיץ מדי פעם חלון פרסומת עצמית, אבל אני מרוצה בכל זאת. כשהחלון נפתח הוא מסתתר מאחורה ולא מפריע)

בזמנו בדקתי צריכת זכרון ואוירה צרך מעט זכרון ( מעבר לדקות הראשונות שבהם תוכנות האנטי וירוס פעילות וטוחנות את הדיסק)

 

יהודה

פורסם
אצלי Microsoft Security Essential תפס איזו תולעת דיסק-און-קי נפוצה, וזהו, בערך.

כל תוכנה אחרת, חינמית או לא, מונעת ממני לעבוד, אין לזה הגדרה אחרת.

 

אין מה לעשות אבל זה עקרון העבודה של תוכנות אלו, גם אני מתעצבן פה ושם שAVAST חוסם לי איזה אתר.

פשוט תוכנה שלא חוסמת כלום במקור לא אפקטיבית, מה לעשות אבל אנטיוירוס אפקטיבי מרגישים פה ושם.

בואו נומר את האמת, 99% מהמחשבים הבתיים אם אנטיוירוס ובלי נגועים בוירוס.

אודי A4

דימה.

פורסם

עניין קטן שרציתי לשתף אם כבר באנטיוירוסים עסקינן.

אתמול הגיעה אלי לקוחה עם מחשב אשר עושה אתחולים ומסכים כחולים, לאחר חקירת הMINIDUMP מצאתי כי הרכיב הבעייתי הינו קובץ אשר הינו חלק מתוכנת הAVAST.

הקובץ אשר גרם לתקלה הינו ASWSP.SYS, מה בדיוק הסיבה אשר גרמה לתקלה זו במחשב זה ובמחשבים אחרים לא, אינני יודע, אך למי שיש AVAST מותקן ונתקל בתופעה כזו של מסכים כחולים אשר קשורים בקובץ שרשמתי, אז שיסיר את הAVAST.

ללקוחה הסרתי, התקנתי AVG ובזה נגמרו המסכים הכחולים.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני משתמש בפלוץ32 (סליחה, :twisted: NOD32) כבר שנים, ניתן להוריד מהדורות ניסיון ו"לעדכן" את האנטיוירוס מהאינטרנט כאשר התוקף נגמר :roll:

 

הוא עובד במקביל עם comodo free firewall בתוספת spybot search and destroy למקרים דחופים ועד עכשיו שקט תעשייתי :-D

השתמשתי בavira החינמי אך הפסקתי כשהפרסומות שלו התחילו לקפוץ באמצע.

פורסם

אני אמליץ לך על שילוב של Microsoft Security Essential + אנטי וירוס immunet ביחד. הוא משתלב טוב עם המייקרוסופט ביחד. קודם להתקין את המייקרוסופט ואז אותו. זה אנטי וירוס מיוחד וקטן, שלא שוקל הרבה. מה שמיוחד בו זה שהוא אנטי וירוס בצורת תכנת שיתוף. כלומר אתה מקבל הגנה מכל היוזרים שמחוברים בו זמנית. וכל וירוס שנמצא אצל אחד מהמשתמשים בעולם ישר מקבל עדכון אוטומטית ותיקון גם אצלך. זה נקרא אנטי וירוס "ענן". ככה שאם אתה סורק את המחשב גם עם המייקרוסופט וגם איתו זה מעולה + malwarebytes ו ad aware לניקוי.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

פורסם
עניין קטן שרציתי לשתף אם כבר באנטיוירוסים עסקינן.

אתמול הגיעה אלי לקוחה עם מחשב אשר עושה אתחולים ומסכים כחולים, לאחר חקירת הMINIDUMP מצאתי כי הרכיב הבעייתי הינו קובץ אשר הינו חלק מתוכנת הAVAST.

הקובץ אשר גרם לתקלה הינו ASWSP.SYS, מה בדיוק הסיבה אשר גרמה לתקלה זו במחשב זה ובמחשבים אחרים לא, אינני יודע, אך למי שיש AVAST מותקן ונתקל בתופעה כזו של מסכים כחולים אשר קשורים בקובץ שרשמתי, אז שיסיר את הAVAST.

ללקוחה הסרתי, התקנתי AVG ובזה נגמרו המסכים הכחולים.

 

מעניין מה שאתה אומר. אצלי המחשב לפעמים מאתחל עצמו לדעת כפי שציינת (ומותקן AVAST).

בגירסאות ישנות יותר - זה לא היה בכלל (מותקנת אאל"ט גירסה 5).

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי רוב הסיכויים מקור הבעייה במשהו אחר.

תעלה DUMP ונראה מה הבעייה :)

ארז כול אנטיוירוס שיש לו מודול ניתוב רשת מאחוריו יש דריוור שאלול לעשות בעיות כמו שציינתה.

אודי A4

דימה.

פורסם

בסה״כ ציינתי בעייה ספציפית אשר קשורה לavast, חולגי, קבצי הדאמפ נמצאים בתיקייה:

C:\windows\minidump

הם מוסתרים אז תבטל את ההסתרה, תעלה לפחות את שתי האחרונים מבחינת התאריך.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אולי תשלח את קבצי הDUMP? סתם להסיר את האנטיוירוס? ואם זו לא הבעיה אצלך במחשב?

ללקוחה שהביאה לי את המחשב היו קריסות לעיתים תכופות מאד.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

מעלה מן האוב שרשור ותיק וטוב.

 

אז עכשיו הגענו ל-2014, שנה טובה לכולם, האם יש אנטי ווירוס חינמי מומלץ, או שנישאר עם מה שיש בשרשור זה עד כה?

 

תודה לעונים.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.

×
×
  • תוכן חדש...