Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר מזמן אין כמעט וירוסים

עדיין הספקיות דופקות אחלה קופה מאנשים על השיט הזה.

האיום היחידי זה spyware ואכן malware bytes עושה את העבודה באופן מושלם.

אני עזבתי אותה כי עשתה לי בעיות בWIN 7 32b.

כיום משתמש בmicrosoft sec essential. תוכנה מעולה.

Peugeot  5008 2023 

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כבר מזמן אין כמעט וירוסים

 

:shock:

 

אתה יכול להרחיב בנושא בבקשה?

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.
פורסם
כבר מזמן אין כמעט וירוסים

עדיין הספקיות דופקות אחלה קופה מאנשים על השיט הזה.

האיום היחידי זה spyware ואכן malware bytes עושה את העבודה באופן מושלם.

אני עזבתי אותה כי עשתה לי בעיות בWIN 7 32b.

כיום משתמש בmicrosoft sec essential. תוכנה מעולה.

 

לא מדוייק כלל.

וירוס הוא שם מאד כללי לרוגלות\טוריינים\וירוסים.

לאחרונה דווקא יצא וירוס חדש מגניב ומסוכן מאד, הוא למעשה נועל לך את הקבצים (PDF OFFICE), ואומר לך תשלם לי 300$ או שהקבצים נשארים נעולים.

רוב האנשים נלחצים, מורידים אנטי וירוס ומוחקים אותו, אך הקבצים נשארים נעולים ושום תוכנה שמסתובבת ברשת לא מצליחה לפרוץ את ההצפה.

לעיתים הוירוס נותן הזדמנות אחרונה לשלם 2000$ והוא מחזיר את הקבצים.

נכון ללפני שבוע אין לשום חברה פתרון לקבצים הנעולים, אלא רק למשוך מגיבוי קודם.

לכן, לפני הכל חשוב לגבות את הקבצים וזה עוד לפני כל אנטיוירוס כלשהו.

ד"א מי שמשלם באמת מקבל את הקבצים בחזרה...

פורסם

כמו שציינתי

וירוס זה שם כללי.

היום האיום מגיע מכיוון רוגלות (spyware) וכו'.

לכן אנטי וירוס לא רלבנטי בכלל.

אנחנו ממש לא כמו בעבר שאנטי וירוס היה קריטי, פעם וירוס היה גומר לך את המחשב, מיכלאנג'לו, ירושלים, פינג פונג החביב משהו.

היום אנשים לא מתעניינים בדברים כאלו והם פשוט מנצלים את המחשב שלך

ואת חוסר הידע של אנשים מסויימים כדי לעשות כסף קל מאוד.

לכן צריך תוכנות הגנה מרוגלות וזהו.

מספיקה תוכנה כמו malwarebytes בשביל זה.

 

אבל שוב אני אישית משתמש בmicrosoft sec. ess..

כי היא מאוד פשוטה ונוחה.

Peugeot  5008 2023 

פורסם

אני כבר שנים לא משתמש באנטי וירוס.

אם יודעים לזהות אתרים נגועים, ולא נכנסים אליהם או מורידים קבצים לא מוכרים, אם כשמתקינים תוכנה אפילו מוכרת, עוברים על ההתקנה ולא עושים next next next אוטומטי, ויודעים להוריד סימוני וי מכל מיני תוספות של התקנות תוכנות שמשתלטות על הדפדפן ומכניסים כל מיני קבצים לא טובים למחשב, אפשר להסתדר ללא הגנה מיוחדת.

פורסם

חברים,

 

באיזה תוכנת אנטי וירוס אתם משתמשים?

אני קניתי מחשב חדש, השקעתי ובא לי להתקין משהו מומלץ וטוב!!!

שלא יעמיס על המחשב ולא ישגע אותי על כך שטות

 

יש את אחד מאלו

מומלץ שם משהו:

http://httlaxy.co.il/the-anti-virus-is-most-recommended-for-2014/

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם
אני משתמש בESET.

 

אם באלך על חינמי, לך על AVAST.

 

אני הורדתי את AVIRA דווקא,

מומלץ?

 

 

אגב, אני לא מפרסם נושאים, אני באמת רוצה לדעת איזה תוכנה להוריד

זה האתר של חבר שלי, בעבר עזרת לו, בקרוב כל השמות שלי ירדו מהאתר כי הוא כבר לא שלי!

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם
משתמש שנים בavg free, מבסוט עד השמיים

 

והיא פעילה לתמיד? לא חיייב למחוק ולהתקין מחדש כמו שאמרו לי?

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם
אגב, אני לא מפרסם נושאים, אני באמת רוצה לדעת איזה תוכנה להוריד

זה האתר של חבר שלי, בעבר עזרת לו, בקרוב כל השמות שלי ירדו מהאתר כי הוא כבר לא שלי!

 

אני בטוח שגם אתה לא מאמין לעצמך. רק תסתכל על עשרות הנושאים האחרונים שלך, זה די בדיחה.

פורסם

זה האתר של חבר שלי, בעבר עזרתי לו, בקרוב כל השמות שלי ירדו מהאתר כי הוא כבר לא שלי!

 

פרדוקס? אז האתר היה שלך בעבר או של חבר שלך ורק עזרת לו? :?

 

אגב, אני כבר יותר מ5 שנים לא משתמש באנטי וירוס באף אחד מהמחשבים שבבית (יותר מ6) ואף פעם לא קרה לאף אחד מהם משהו. לא מבין למה בכלל צריך כזה דבר שלטעמי רק גוזל משאבים (והרבה).

פורסם
פרדוקס? אז האתר היה שלך בעבר או של חבר שלך ורק עזרת לו? :?

 

אגב, אני כבר יותר מ5 שנים לא משתמש באנטי וירוס באף אחד מהמחשבים שבבית (יותר מ6) ואף פעם לא קרה לאף אחד מהם משהו. לא מבין למה בכלל צריך כזה דבר שלטעמי רק גוזל משאבים (והרבה).

 

בגלל זה יש את MSE של ציקרוסופט שלוקח קצת משאבים

 

בכל אופן, בתור אחד שמוריד דברים, מחבר דיסק או קיי וכאלו, לא עדיף להשמר עם תוכנה כלשהי?

בעל סיאט איביזה גאה !

פורסם

כאמור, מעל 5 שנים עם יותר משישה מחשבים שונים בו זמנית (כשעוד השתמשתי באנטי וירוס הייתי משתמש בקספרסקי) ושום דבר לא קרה...למה להתחיל עכשיו?

 

מבחינתי התוכנה המובנית של ווינדוס (MSE?) בשילוב עם Malewarebytes Anti-Maleware זה די והותר. בשביל מה צריך גם אנטי וירוס?


×
×
  • תוכן חדש...