Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,לאחר "חפירה" רצינית באפשרות החיפוש באתר, קראתי הרבה חומר על הנושא .

 

ידוע לי שהחומר המומלץ הוא של חברת M3 כאשר ניתן להדביק אותו על כל משטח גם אם הוא בעל קימורים.

הייתי שמח לתשובות לשאלותיי מאנשים בעלי ניסיון , גם ברכישה וגם בעבודה עם החומר.

 

פירקתי את ה"דשבורד" אצלי ברכב ובכוונתי לעטוף את כולות במדבקה המדמה קרבון, ישנם עוד מספר חלקי פלסטיק נוספים כמו מסגרות פלסטיק מסביב ללוח השעונים שגם אותם אני מעוניין לעטוף.

 

שאלות:

1. העם ניתן לקנות את המדבקה בגדלים של מטר על מטר באופן עצמאי?

2. האם ניתן לבצע את העבודה באופן עצמאי או שיש צורך בבעל מקצוע?

3. האם יש מספר סוגים של חומר חוץ מהחברה המומלצת M3?

4. איפה ניתן לרכוש את החומר?, מהשרשורים האחרים בנושא הבנתי שיש בעל עסק שממוקם בנתניה האם קיימים עוד מקומות?

ואולי ניתן לקנות את המדבקה ישירות מיבואן M3?.

5. מה טווח המחירים ? +-

6. מה להערכתכם צריכה להיות עלות העבודה על עטיפה של דשבורד יחסית קטן (יותר קטן מסופר מיני של ימינו)

 

תודה מראש ויום טוב.

פורסם

1. כן. חפש באיביי. car carbon vinyl

2. ניתן. כרטיס מגנטי ידיים טובות ורובה חום יעשו את העבודה

3. יש לא מעט. שוב. איביי car carbon vinyl

4. לא יודע מי מוכר את זה בארץ, אני הזמנתי מאיביי

5. לי עלה 15 דולר 60cm x 127cm / 5 pcs

6. אני לא יודע מי יסכים לעשות לך את זה ואם יש אנשים שמתעסקים בפירוקי דשבורד כדי לשים מדבקות אני אישית לא מכיר אבל בטוח יש. תחפש בגוגל זה הדבר היחיד שאני יכול להמליץ.

 

אני אישית הולך להדביק את זה לבד לא צריך להיות מדען טילים וגם יש מדריכים ביוטיוב (:

looking

פורסם

אישית זה דורש הרבה מיומנות. לדעתי רק ידיים טובות יצליחו. מלבד החום וכרטיס אשראי דרושה

טכניקה אחרת יוצרים פסים במיוחד בפינות והמדבקה עם הזמן מתקלפת בפינות. הייתי שוקל טוב עם כדי

בכלל.

אני נוהג עפ"י כל החוקים... החוקים שלי כמובן

פורסם

על פירוק "הדשבורד" אני אחראי כך שבעל המקצועה מקבל את ה"דש" מפורק, בדובר על "דש מחומר קשיח יחסית .

פורסם

ראיתי שבסרטונים רבים מדובר על חומר בשם "פריימר", שחובה להכין איתו את המשטח לפני הנחת המדבקה.

נראה לי הכי הגיוני לשלוח את זה למקום שמכיר כבר איך להתעסק עם דבר כזה

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

אני ציפיתי לבד את הקונסולה של הרכב ואת הידיות של הדלתות.

להזמין לבד אתה יכול אתה יכול גם לחפש מישהו שמיתעסק בזה, כמעט כל עסק של ציפויי חלונות מיתעסק בציפויי דמוי קארבון.

תיצתרך אקדח חום. או לפחות פן חזק אני עשיתי עם פן ועשה את העבודה תיסגור לו את הפתחים שהוא יונק תאויר עם קצת סלוטייפ אבל לא לגמרי,ככה הוא ישאב פחות אויר ויחמם אותו יותר.

תנקה את המישטח טוב טוב לפני עם כל חומר ממיס שומנים עדין. סבון פלסטיקה שמיתקלפת תגרד לפני.

מיסגרות פלסטיק למשל של מזגן חלונות וכאלה שמיתקלפות תשים בדלי עם מיים חמים וסבון כלים ואז הציפויי נאכל ואז תקרצף עם סקוץ עדין.

ההדבקה עצמה לא ממש קשה תתחיל מחלקים פחות מעוגלים כדי ליתפוס קצת ניסיון וטכניקה ואז תמשיך לחלקים היותר קשים.

מטר מרובע אמור לעלות לך באזור 200 שקל אצל מי שמיתעסק בזה ויסכים לימכור לך.

עשיתי לשתי הרכבים בבית אצלי באוודי ואצל אבא שלי בג'טה. יצא ממש יפה בלי קימוטים בלי כלום.

אם תיצתרך עזרה שלח הודעה בפרטי

:twisted:Audi a-3 1.8T 1.7 BAR:twisted:

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הזמנתי מאיביי כמה מדבקות, כדי לעשות כמה ניסיונות לפני שאני מדביק על הרכב.

כמה שאלות:

לא הבנתי את השורה התחתונה. איך כדאי לנקות את המשטח קודם? סתם מים וסבון? ממיס שומנים? (זה לא יעשה כלום לפח של הרכב?)

אקדח חום - באיזה אופן משתמשים? והאם רק בקצוות או בכל זמן ההדבקה?

כרטיס קשיח - באיזה כדאי להשתמש? מצאתי סט באיביי והזמנתי, אבל באיזה חלק ממנו מומלץ להשתמש? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Car-Truck-Window-Tinting-Tint-Film-Cleaning-Tools-Kit-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem1c1d36199cQQitemZ120749169052QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

פורסם

אני גם כבר זמן מה מחפש מהיכן לקנות וליצור 2 פסים לאורך הרכב [מיצובישי קולט 97'] כך שיתן לו מראה ספורטיבי.

 

אז רציתי לדעת האם לאחר הורדת המדבקה [כחצי שנה שנה שנתיים] לאחר ההדבקה יכול להיגרם נזק כלשהו לצבע הרכב? אם כן באיזו תדירות?

 

ואשמח לקבל מן מדריך כיצד להימנע מקיפולים וכו'

פורסם

לא קראתי מה רשמת,אבל אני אגיד לך דבר אחד שאולי יעניין אותך

אבי מתעסק בקרבון,אכן את המדבקות אפשר לקנות מטר על מטר וחצי

אנחנו גם מוכרים גלילים של מאות מטרים,בצבעים שחור וכסוף

הקרבון מקורי,ומדבקים בצורה מקצועית,

יש לנו המון עבודות על מכסי מנוע וגגות,אפילו על פלסטיקים בפנים הרכב :)

אם תרצה לדבר על מחיר ועבודה,תצור איתי קצר בפרטי

יום טוב

×
×
  • תוכן חדש...