Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שתיהן מודל 2009, על מה אתם ממליצים?

המחירים פלוס מינוס די דומים, על איזה רכב הייתם הולכים ולמה? תודה לעוזרים

(אני חייל אם זה משנה למשהו)

פורסם

המאזדה 2 מהנה לנהיגה,מרגישה לא רע מבפנים למרות שחסרה באבזור בגרסאות הפשוטות לעומת היונדאי שמגיעה מאוד מאובזרת.

המנוע שלה עם שילוב תיבת ההילוכים האוטו' שלה מרגיש הרבה יותר טוב מהיונדאי.

היו לי את 2 הרכבים מהשכרה.

עם המאזדה גמעתי בתקופה של 3 + חודשים כ16 אלף ק''מ ,עם היונדאי ביצעתי עוד 5 אלף ק''מ בחודש וחצי.

תחילה הייתי עם המאזדה שעברתי ליונדאי מאוד הלהיב אותי האבזור ופנים הרכב לאחר כמה ימים כבר הבנתי שלמרות השליטה מההגה על הרדיו,המראות המתקפלות ועוד אביזרי נוחות אני רוצה לחזור ולמזאדה ולהנות מהנהיגה במיוחד לנוכח הק''מ הרב שביצעתי במסגרת עבודתי.

חוץ מזה שהיכולות האחיזה של היונדאי הפתיעו אותי לרעה,הבלמים שלה הציגו תחילה תחושה נשכנית ודעכו מהר מאוד מה שהוריד לי עוד מהביטחון ,כשניסתה לחסל את הקשר בינינו ללא שום התרעה מוקדמת בעת סיבוב במהירות ממוצעת מינוס,מבלי שהESP יתערב וכל זה על רכב עם 1200 ק''מ עם צמיגים חדשים.

צריכת הדלק לא הייתה טובה במיוחד מן המאזדה.

אני לא חסיד גדול של אלו,אני מניח שישנן מתחרות בקטגורייה שיהיו אפילו עדיפות,הכל כתלות בצרכייך.

הפיאסטה מרגישה לא רעה בכלל,אך ללא הזריזות של ה2 (אחותה למחצה) עקב מנוע מוקטן יותר

פורסם

הבנתי אחי תודה.

איך הצריכת דלק עד כמה שידוע לך / לכם?

וכמה טנק דלק כל אחת מהמכוניות מכילה? מבחינת ליטרים הכוונה

פורסם
שתיהן מודל 2009, על מה אתם ממליצים?

המחירים פלוס מינוס די דומים, על איזה רכב הייתם הולכים ולמה? תודה לעוזרים

(אני חייל אם זה משנה למשהו)

המחירים דומים ? קשה לי להאמין. מזדה 2 נהנת משמירת ערך עדיפה. המחיר של היונדאי הוא בכל מקרה תאורטי בלבד לאור המבצעים והצפת שוק.

בדוק מבצעים של יונדאי חדשה. יתכן והפער לא משמעותי בין חדשה לישנה.

בכל מקרה, מזדה 2 עדיפה מבחינה דינמית: מנוע וגיר עדיפים ונעימים יותר, שקטה יותר.

I20 מרווחת ומאובזרת יותר.

פורסם

גם המאזדה 2 סובלת מהצפת השוק ע"י ציי רכב.

אין מה לעשות, מעטות ביותר המכוניות ששומרות על ערכן.

מבחינה דינאמית המאזדה 2 עדיפה, כתחליף לקומפקטית היונדאי עדיפה.

סה"כ שניהן מכוניות טובות למדי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...