Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ירדתי מה GTI סופית :)

 

יש לי שתי שאלות:

 

ראיתי גולף שנת 2000 1.6 גיר רגיל יד 3 עם 150000 ק"מ.

הבעלים אומר שהיא בבעלותו 5 שנים, היא במצב די טוב אבל יש פה ושם כמה בעיות קטנות:

-אחד מהחלונות האחוריים לא עולה ויורד כמו שצריץ (לפעמים זה בסדר ולפעמים עושה בעיות)

-השלט של האזעקה לא עובד תמיד והוא עכשיו נועל אותה ידנית

-אחד מהאורות מאחורה לא עובד

 

1-

הוא אומר שהוא מעריך את עלות התיקונים ב 1000 ש"ח פחות או יותר.

האם מישהו יודע כמה העלות לכארוה ?

 

אני מתכוון לקחת את זה לבדיקה במעבדה לרכב בחולון (לפי המלצות של חברי הפורום), הוא אומר אין בעיות במנוע, גיר או שילדה.

אני בטוח שיצוצו שם כל מיני בעיות ואני מקווה שיהיו קטנות.

2-

יש מוסך קרוב שאוכל לקחת אליו את התוצאות של הבדיקה ולקבל הערכת מחיר?

 

תודה :)

פורסם

אם בסה"כ צריך להחליף בטריה בשלט זה כמה עשרות שקלים.

אם השלט עצמו דפוק זה יכול להיות כמה מאות.

 

מנורה לא צריכה להיות יקרה יותר מידי , אלא אם כן הפנס שבור? ואז זה יכול להגיע לבד ל750 שקל לא כולל עבודה.

ושוב לגבי החלון תלוי אם הבעיה במנגנון או משהו אחר.

אין סיבה לזרוק סתם דברים לאויר , אלא לבצע בדיקה ואז לעשות הערכת מחיר.

רב הסיכויים שאחרי הבדיקה תמצא שעלות תיקון הליקויים תעבור את ה1000 שקל אבל אי אפשר לדעת.

 

מה שהכי חכם לעשות , זה לא לאחר הבדיקה לנסוע עם הרכב והבדיקה למוסך מורשה של פולקסווגן (צ'מפיון) יש בכל הערים המרכזיות בארץ, בין אם תבחר לתקן בצ'מפיון או לא ( כי הם לא הכי זולים שיש ) לפחות תהיה לך הערכה ותוכל להתמקח על המחיר.

 

אני אישית לא מכיר את המכון בדיקה בחולון וממליץ על קומפיוטסט באזור התעשיה בראשון לציון.

(רק תחתים אותו שאם יש בעיה בגיר, שלדה או מנוע הוא משלם את הבדיקה)

פורסם

אתה מסתכל על הטפל ולא על העיקר.

בדקת מתי הוחלפה רצועת מנוע? צמיגים מצבר? תאונות? מצמד?

 

תיקון החלון יעלה כ300 שח, להחליף את המנגנון.(החלפתי, ואין לי מושג אם זה מקורי או לא, עובד כבר 3 שנים).

 

האזעקה מקורית? נדמה לי שאין בכלל אזעקה בדגמים האלה אלה רק שלט נעילה מרכזית.

 

מנורה לא עובדת? נו מה אתה עושה צחוק?!

 

הכי חשוב תבדוק הנעה בבוקר, כאשר המנוע קר, יציבות הסלד בעמידה וכו'.

 

קוסמטית: תחפש חלודה בתא המטען מתחת לגלגל ספייר. תחפש שאין קומבינות של חשמל באוטו הזה.(כל מיני קיצורים למיניהם)

פורסם

אני לא יכול לחוות דעה עלהמעבדה בחולון, אני פשוט לא מכיר.

באיזור המרכז אני יכול להמליץ על מוסך רון , ברחוב המסגר בתל אביב.

רון מכיר את כל מחלות הרכב וגם תקבל הצעת תיקון מידית.

תריץ חיפוש,

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

הבעלים מלוד והוא אמר שהוא לא מוכן לבוא לתל אביב בשביל לעשות שתי בדיקות כי זה ישרוף לו את כל היום (בדיקת שילדה בקומפיוטסט ובדיקה מכאנית אצל רון), אז סגרנו שאני אבחר מקום יותר קרוב שיתאים לשנינו, אז אני רוצה ללכת למעבדה בחולון בגלל שראיתי הרבה המלצות עליה כאן בפורום.

 

לגבי אזעקה יכול להיות שלא הבנתי אותו והוא התכוון רק לנעילה מרכזית.

הפנס לא שבור, אבל אחת המנורות לא עובדת, לא שאלתי איזה מהם בדיוק, יכול להיות חיישן דפוק או משהו?

אצלי המנורת רוורס לא עובדת וצריך להחליף חיישן (זה מה שהחשמלאי אמר לי וזה לא כזה זול).

 

מבחינת דברים חשובים, הוא אמר שטיימינג עשה לפני 20000 ק"מ (שזה שנה וחצי), יש לו שני צמיגים חדשים מלפני חצי שנה, מצבר הוא לא זוכר מתי החליף, גיר שלדה ומנוע בלי בעיות (לפי מה שהוא אומר).

 

לגבי בדיקת הנעה בבוקר זה יהיה קצת אי אפשרי כי אני מגיע מהצפון וניפגש איתו בחולון, אז הוא אמור להגיע לשם ואני אראה את הרכב רק אחרי שהוא עשה את הנסיעה שלו עד לחולון.

 

יש מוסך מורשה קרוב באיזור שיכול לתת הערכת מחיר?

ראיתי אחד בחולון, מישהו מכיר? האם הוא מומלץ?

http://www.d.co.il/13059110/28275/

ועוד אחד, השחר מוטורס של צ'מפיון

השחר מוטורס חולון 03-5504501 רח' המלאכה 47 חולון

זה יהיה ביום שישי אז אני אעשה את זה כמה שיותר מוקדם ואני מעוניין לסגור בשישי כי אני לא רוצה עוד פעם לעשות את הנסיעה מהצפון (באוטובוס או ברכבת זה כמה שעות!!! אז אני אבקש ממישהו שיקפיץ אותי לשם ולא נעים לי לעשות את זה עוד פעם).

פורסם

יש סניף של קומפיוטסט בתל אביב ליד היכל נוקיה, רון נמצא 5 דקות משם.

אם אתה באמת רוצה לדעת מה המצב של הרכב שלך כולל תקלות במחשב זה המקום.

אני לא מנסה לשכנע אותך, כיום הכח הוא אצל הקונה, המוכר לא רוצה לבוא שירקב אם האוטו יש מספיק אלטרנטיבות.

חברה של אישתי ניסתה למכור גולף 02' 2 ליטר, יד ראשונה אוטומטית, במשך חודש, רק אחד הגיע לראות את האוטו, לדעתי האוטו לא נמכר ואם כן אז רחוק מהמחירון. הדוגמא בה להמחיש את מצב שוק המכוניות המשומשות.

 

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

המרחק בין חולון לרון בשעות הלא עמוסות זה עוד 5-10 דקות.

 

 

הצטערתי לשמוע שהנבואה שלי הגשימה את עצמה : מי שממיין, מסיים עם 1.6 ידנית :)

סתם, לא רוצה לבאס, גם אני בזמנו התייאשתי ורכשתי 1.6 ידנית ונסעתי בה שנה עד שמצאתי GTI ראויה.

לפחות היא ג'נריישן ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

זה בגלל החברה, נמאס לה מהגולף 92 שלי, היא מתפדחת מזה :)

נו טוב, אפשר להבין אותה :oops:

לא זאת לא ג'ינירישין, דגם בסיק (BASIC)

ראיתי ביד 2 שההבדל בינו לבין COMFORTLINE זה רק מ:oops: ראות חשמליות, הגיוני ?

 

אגב, אם אני כבר משקיע, אז עכשיו אני יותר לכיוון A4 (דגם B6 היותר חדש) , נראה לי שהיא הרבה יותר שווה מ GTI מכל הבחינות, אבל למצוא אחת כזאת עם ק"מ נמוך ומספר ידיים קטן יהיה הרבה יותר קשה מלמצוא GTI שמורה (שזה דבר קשה בעצמו)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

יש איזה פחח מומלץ שנמצא ליד מוסך רון שאפשר לגשת אליו לבדוק שילדה?

אני לא רוצה לקחת את זה לקומפיוטסט או מכון אחר, אני מעדיף פחח פשות רק לבדוק שאסי

פורסם
ראיתי ביד 2 שההבדל בינו לבין COMFORTLINE זה רק מ:oops: ראות חשמליות, הגיוני ?

 

ההבדל המשמעותי ביותר מצוי בריפודים הקומפורטליין משמעותית יותר נעימה ואיכותית

×
×
  • תוכן חדש...