Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיקה ומצב בשטח שווים הרבה יותר מקילומטראז'.

שחיפשתי רכב מצאתי לא מעט רכבים עם קילומטראז' נמוך שאחרי זה התברר שכיסחו להם את הצורה, או שעברו צרות כאלו ואחרות.

רכב שבאמת מתוחזק כמו שצריך יסע כמו שצריך, מה שתצטרך לבדוק אם המצב המכני אכן טוב זה בלאי בתא הנוסעים ורעשים למיניהם.

פורסם
התקציב אכן מוגבל.

אגב למרות הק"מ הגבוה במידה והרכב עבר טיפולים גדולים וחשובים והוא מתפקד כראוי, לא צריכים להיות חששות מיוחדים מהק"מ..?

 

פעם ראשונה שאני קונה רכב יד2 וכל המשפחה עומדת מהצד ומחכה להגיד 'אמרנו לך' אז אני דיי חושש... :)

 

עייפות החומר, למשל הגיר והמצמד, אחרי 220 אלף משהו ק"מ המצמד בטוח כבר יהיה בסוף חייו (במידה ולא הוחלף) והגיר יתפקד כראוי רק עם לא עבר התעללות והיה רק בידיים מנוסות.

הכי טוב שתקפוץ לשאפט או משה מגינתון לבדיקה.

שוב, קליאו עם יותר מ200 אלף ק"מ אינם מחזה נדיר באירופה, כנראה שאם מתחזקים נכון הכל אפשרי.

אישית, הקליאו שלי עם 157 אלף ק"מ מבציר 2001 מרגישה טוב יותר מהרבה רכבים חדשים שאני מכיר.

 

אגב, בעיות יכולות לצוץ גם ברכב מהנילונים, אז רוב הסיכויים שהן באמת יצוצו, השאלה כמה גדולות ויקרות הן יהיו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
שאם מתחזקים נכון הכל אפשרי.

בארץ רווחת הטענה שלא מתחזקים את הרכבים כמו שצריך. לדעתי מתחזקים ברמה סבירה (כל עוד לא מדובר על מוסך מדרכה שעושה קומבינות עם סיליקון וחוט חשמל ביתי), פה ובחו"ל פותחים וסוגרים את הברגים, מחליפים חלפים, משתמשים באטמים, שמנים איכותיים ועוד.

 

לדעתי הסיבה שרכבים אירופאיים מחזיקים פחות טוב בארץ לא נעוצה בטיפול ואחזקה, אלא האקלים ואיכות ייצור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

רווחת בארץ הטענה שרכבים לא מתוחזקים כראוי כי בתכל'ס, הרבה מאוד מהם באמת לא מתוחזקים כראוי.

חלק מהאנשים מתחזקים בצורה הזולה ביותר האפשרית, ואז ברגע שהרכב יוצא מאחריות היצרן, מתחילה התעללות עם שמנים של אמריקן איגל, מי ברז ברדיאטור, חלפים סיניים זולים, ושאר ירקות.

הרוב לבקשת הצרכן, אבל רואים לא מעט שמוסכים עושים קומבינות כאלו ואחרות, יש לי אפילו דוגמה ממוסך מורשה (מורשה יבואן) כלשהו ששמו לא יחשף, שבטיפולים במחיר מלא מילא מים מזוקקים רגילים ברדיאטור במקום הנוזל הייעודי.

תרבות הקומבינות פה הרבה יותר נרחבת מבאירופה, לצערי.

פורסם

כמובן שבעיות יכולות לצוץ גם בכל רכב חדש.

 

בכל אופן, בבדיקת קליאו ספורט MK1 על איזה דברים לשים דגש מיוחד?

 

תודה!

8)
פורסם

שנעשה טיפול טיימינג כולל משאבת מים, פולי מנוע, רצועת אביזרים, ברכב עם ק"מ גבוה (מעל 160) הטיפול הזה אמור היה להתבצע פעמיים.

שהקלאצ' תקין או הוחלף, לא להיבהל מזה שהוא קשה.

מייסבים+דיסקים מאחורה, עלות החלפה באזור ה1200 ש"ח.

חוץ מקרקושים בתא הנוסעים אין לקליאו מחלות מיוחדות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

כנראה בשבוע הבא אלך לבדוק קליאו ספורט דור 1 2002.

לפי המוכר במידה ואקח את הרכב אצטרך לבצע טיפול טיימינג, האם יש הצדקה להוריד במחיר מאחר וזה נחשב לטיפול הכי גדול ברכב...?

8)
×
×
  • תוכן חדש...