Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכירות 206+ החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לי יש את ה-206+, כחודש בערך.

התרשמות קצרצרה.

 

המזגן אכן בעייתי, קורה שהוא מפסיק לקרר ופשוט מוציא אוויר במקום. אני מקווה שאולי מדובר בעניין זמני של ההרצה, הרכב נושק ל-1000 ק"מ ונראה שהבעיה פחות חמורה משהייתה בהתחלה והמזגן מתחיל להבין את ייעודו (אין לו יותר מדי כאלה).

במידה וזה ימשיך אני ממליץ שנתאגד, לפנות ללובינסקי ולדרוש RECALL מסודר לתופעה המוזרה הזו.

 

צריכת הדלק בנסיעה מעורבת עומדת על 1/14 בדיוק (560 ק"מ ו-40 ליטר דלק), מקווה שעם הצטברות הקילומטרים זה יופחת.

 

הניקלים קצת מיותרים, אם הייתי יודע שהרכב יגיע ככה אולי הייתי מוותר.

בנוסף, הולבש על אגזוז הרכב סופית. הבעיה שאני לא מבין למה הוא בזווית ערסית כזאת, אני מפחד לעשות רוורס למדרכה ולפגוע בו.

הג'אנטים הגיעו בהפתעה גמורה והם לא הופיעו במפרט כשהרכב הוזמן וזה אחלה כי הייתי בטוח שיהיה לי רכב עם טסות (אוי לבושה).

 

על תחושות אני עדיין לא אפרט. אני עדיין רגיל ל-C5 גדולה ומפנקת, ה-206 מאוד ספרטנית לידה- דורש התרגלות.

230520111779.jpg

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מחפשים אצלי במשפחה רכב קטן בטווח המחירים הזה וזו נראית אופציה מעניינת. אבל:

רק לי זה מוזר? מה הקטע של הרכב הזה? מכרו את פס הייצור ללוב?? למה מייצרים את הרכב המיושן הזה עדיין?

 

מיושן? בוא נבדוק.

 

- שילדה: טובה משל מרבית המתחרות גם היום (טוב, צרפתי). מסקנה: לא מיושנת.

- איכות חומרים: שדרוג משמעותי ביחס ל-206 היוצאת במסגרת מתיחת הפנים. מסקנה: לא מיושנת (גם אם יש טובות ממנה).

- בטיחות: 4 כוכבים, 4 כריות אוויר. "מקום טוב באמצע" ביחס להיצע העדכני ברמות מחירים מקבילות וצפונה. מסקנה: לא מיושנת.

- זיהום אוויר: דרגה 4. הנמוך בקטגוריה למעט מנועי ה TSI של פולקסווגן. מסקנה: לא מיושנת.

- ארץ ייצור (לא שזה פרמטר לדעתי אבל זה מציק להרבה פה): צרפת. מסקנה: לא מיוצר במדינות עולם שלישי מקקי של גמלים שהתייבש בצורה הנכונה, לא מיושנת.

- מנוע: נכון, מיושן. 8 שסתומים ורק 73 כ"ס. אלא מאי? שבפועל - הרכב מרגיש זריז מאד הודות לתיבה ידנית ומומנט ששיאו מתקבל ב-3,000 סל"ד. מסקנה: מיושן, אבל זריז וכיפי, אמין וחסכוני (ובהקשר זה נסיעת מבחן תפריך כל טענה אחרת).

 

אז כדאי לצאת מססמאות ולבדוק את הרכב לגופו.

 

אגב, כלל לא התייחסתי בהודעה לרמת הפאן שהרכב הזה מספק ביחס לרכבים מקבילים. ברור שלא מדובר ברכב ספורטיבי אבל התנהגותו עודנה שובבה (מה שאי אפשר להגיד על ה-207 למשל, וגם לא על הגרמניות הבסיסיות).

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם
גם לי יש את ה-206+, כחודש בערך.

התרשמות קצרצרה.

 

המזגן אכן בעייתי, קורה שהוא מפסיק לקרר ופשוט מוציא אוויר במקום. אני מקווה שאולי מדובר בעניין זמני של ההרצה, הרכב נושק ל-1000 ק"מ ונראה שהבעיה פחות חמורה משהייתה בהתחלה והמזגן מתחיל להבין את ייעודו (אין לו יותר מדי כאלה).

במידה וזה ימשיך אני ממליץ שנתאגד, לפנות ללובינסקי ולדרוש RECALL מסודר לתופעה המוזרה הזו.

 

צריכת הדלק בנסיעה מעורבת עומדת על 1/14 בדיוק (560 ק"מ ו-40 ליטר דלק), מקווה שעם הצטברות הקילומטרים זה יופחת.

 

הניקלים קצת מיותרים, אם הייתי יודע שהרכב יגיע ככה אולי הייתי מוותר.

בנוסף, הולבש על אגזוז הרכב סופית. הבעיה שאני לא מבין למה הוא בזווית ערסית כזאת, אני מפחד לעשות רוורס למדרכה ולפגוע בו.

הג'אנטים הגיעו בהפתעה גמורה והם לא הופיעו במפרט כשהרכב הוזמן וזה אחלה כי הייתי בטוח שיהיה לי רכב עם טסות (אוי לבושה).

 

על תחושות אני עדיין לא אפרט. אני עדיין רגיל ל-C5 גדולה ומפנקת, ה-206 מאוד ספרטנית לידה- דורש התרגלות.

 

אני מבין שגם אתה הזמנת את הרכב במבצע של הסתדרות המורים ? גם אני קיבלתי את הרכב , בדיוק לפני חודש.

באותו צבע בדיוק. אבל אני לא הייתי מוותר על הרכב בגלל הניקלים , שי כתב פה שהניקלים בהתקנה מקומית , אם הייתי יודע את זה הייתי אומר לא להתקין.

לגבי המזגן אני גם חושב שאנו צריכים להתאגד ולפנות ללובינסקי ,הוא ממש חלש.

בלי קשר , נראה לי אני היחיד בפורום שעדיין לא ראה את הרכב הזה על הכביש. (חוץ משלי כמובן)

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
אני מבין שגם אתה הזמנת את הרכב במבצע של הסתדרות המורים ? גם אני קיבלתי את הרכב , בדיוק לפני חודש.

באותו צבע בדיוק. אבל אני לא הייתי מוותר על הרכב בגלל הניקלים , שי כתב פה שהניקלים בהתקנה מקומית , אם הייתי יודע את זה הייתי אומר לא להתקין.

לגבי המזגן אני גם חושב שאנו צריכים להתאגד ולפנות ללובינסקי ,הוא ממש חלש.

בלי קשר , נראה לי אני היחיד בפורום שעדיין לא ראה את הרכב הזה על הכביש. (חוץ משלי כמובן)

 

 

גם אני חושב שיש מקום להתאגד בצורה מסודרת בנושא המזגן. אני בעניין. ועכשיו אני עוד יותר מבואס כי הם הורידו לי את כמות הגז ומשהו בפנים אומר לי שעדיף שלא היו עושים את זה.

 

וגם אני לא ראיתי את הרכב על הכביש עדיין חוץ מאת שלי.

פורסם

באותו צבע בדיוק. אבל אני לא הייתי מוותר על הרכב בגלל הניקלים , שי כתב פה שהניקלים בהתקנה מקומית , אם הייתי יודע את זה הייתי אומר לא להתקין.

לא הייתי מוותר על הרכב, הייתי מוותר על ההתקנה של הניקלים.

זה בדיוק מה שגיא (beresford) עשה, אחרי שאני אראה את הרכב שלו אני אשקול אם להסיר אותם.

פורסם
מיושן? בוא נבדוק.

 

- שילדה: טובה משל מרבית המתחרות גם היום (טוב, צרפתי). מסקנה: לא מיושנת.

- איכות חומרים: שדרוג משמעותי ביחס ל-206 היוצאת במסגרת מתיחת הפנים. מסקנה: לא מיושנת (גם אם יש טובות ממנה).

- בטיחות: 4 כוכבים, 4 כריות אוויר. "מקום טוב באמצע" ביחס להיצע העדכני ברמות מחירים מקבילות וצפונה. מסקנה: לא מיושנת.

- זיהום אוויר: דרגה 4. הנמוך בקטגוריה למעט מנועי ה TSI של פולקסווגן. מסקנה: לא מיושנת.

- ארץ ייצור (לא שזה פרמטר לדעתי אבל זה מציק להרבה פה): צרפת. מסקנה: לא מיוצר במדינות עולם שלישי מקקי של גמלים שהתייבש בצורה הנכונה, לא מיושנת.

- מנוע: נכון, מיושן. 8 שסתומים ורק 73 כ"ס. אלא מאי? שבפועל - הרכב מרגיש זריז מאד הודות לתיבה ידנית ומומנט ששיאו מתקבל ב-3,000 סל"ד. מסקנה: מיושן, אבל זריז וכיפי, אמין וחסכוני (ובהקשר זה נסיעת מבחן תפריך כל טענה אחרת).

 

אז כדאי לצאת מססמאות ולבדוק את הרכב לגופו.

 

אגב, כלל לא התייחסתי בהודעה לרמת הפאן שהרכב הזה מספק ביחס לרכבים מקבילים. ברור שלא מדובר ברכב ספורטיבי אבל התנהגותו עודנה שובבה (מה שאי אפשר להגיד על ה-207 למשל, וגם לא על הגרמניות הבסיסיות).

 

מצטער אם זילזלתי, הנקודה שאני לא מבין היא למה עדיין מייצרים את הרכב הזה, שחוץ מקוסמטיקה הוא בן 13!(אני לא אומר שזה רע). תסכים איתי שהיום זה משהו שלא קורה הרבה, בדרך כלל הכיוון היחיד הוא קדימה. בויקיפדיה רשום משהו על הרתמות פז'ו למאבק במיתון בצרפת...

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם

מבין כל הסופר מיני המדושנות, השמנות עם ההגה החשמלי אני במקומך דווקא הייתי מאוד שמח שהחזירו לשיווק את ה-206 ויש את האופציה לרכוש סופר מיני עם המתכון הישן והטוב של שלדה נהדרת, קלילות (930 קילו) והגה הידרואלי במחיר לא רע בכלל שגורם לך לחשוב פעמיים אם לרכוש את מכוניות המיני שמציפות עכשיו את השוק.

היא יכולה לגנוב לקוחות משני הצדדים- גם מקבוצת המיני וגם הסופר מיני.

למרות שהרכב כביכול מיושן, העיצוב שלו תמיד היה הכי נאה בקבוצת הסופר מיני ועדיין לא יצרו סופר מיני יותר יפה מה-206 המקורית (במיוחד בתצורת 3 דלתות).

peugeot_206_28_10_05.jpg

פורסם
לא הייתי מוותר על הרכב, הייתי מוותר על ההתקנה של הניקלים.

זה בדיוק מה שגיא (beresford) עשה, אחרי שאני אראה את הרכב שלו אני אשקול אם להסיר אותם.

 

סלח לי ,על קצר התקשורת

העניין הוא שזה לא ייגמר רק בידיות , אם תוריד את הידיות תצרך להוריד גם את המראות ואולי גם את הפס בתא מטען.

אגב , יש לך מושג איפה ניתן לעשות זאת ?

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
מבין כל הסופר מיני המדושנות, השמנות עם ההגה החשמלי אני במקומך דווקא הייתי מאוד שמח שהחזירו לשיווק את ה-206 ויש את האופציה לרכוש סופר מיני עם המתכון הישן והטוב של שלדה נהדרת, קלילות (930 קילו) והגה הידרואלי במחיר לא רע בכלל שגורם לך לחשוב פעמיים אם לרכוש את מכוניות המיני שמציפות עכשיו את השוק.

היא יכולה לגנוב לקוחות משני הצדדים- גם מקבוצת המיני וגם הסופר מיני.

למרות שהרכב כביכול מיושן, העיצוב שלו תמיד היה הכי נאה בקבוצת הסופר מיני ועדיין לא יצרו סופר מיני יותר יפה מה-206 המקורית (במיוחד בתצורת 3 דלתות).

peugeot_206_28_10_05.jpg

 

אני בעד, הלוואי והיו מוכרים היום את הפיאט 500 המקורית...(לא צוחק)

תקנו אותי אם אני תועה

פורסם
מצטער אם זילזלתי, הנקודה שאני לא מבין היא למה עדיין מייצרים את הרכב הזה, שחוץ מקוסמטיקה הוא בן 13!(אני לא אומר שזה רע). תסכים איתי שהיום זה משהו שלא קורה הרבה, בדרך כלל הכיוון היחיד הוא קדימה. בויקיפדיה רשום משהו על הרתמות פז'ו למאבק במיתון בצרפת...

 

תודה על ההבהרה. לדעתי העניה, הנימוק הויקיפדי איננו לוגי. קשה לי לראות כיצד מלחמה במיתון מתבטאת דווקא בהחייאה של רכבים היסטוריים, לדעתי הנימוק כלכלי ופשוט יותר: המשיכו להיות ביקושים, אז המשיכו לייצר.

היות ולא מצאתי סימוכין לטענה בויקיפדיה, לעמדתי מדובר בפרשנות שגויה או בתעלול של החבר'ה השובבים במחלקת השיווק של פיג'ו.

בכל מקרה, מסכים שזה צעד יוצא דופן - כל שנותר הוא לברך עליו. נתנו לי הזדמנות לרכוש את "הסופרמיני האחרונה" ובמחיר שיכולתי לעמוד בו.

 

אגב, מידיעות שקראתי, הסוף קרוב, ויפסיקו לייצר את החמודה הזו בתום השנה הנוכחית. מנוע ה TU ירוק למדי אך איננו מספק את התקינה האירופית העתידית. לא לעולם חוסן.

מומנט זמין חשוב כמעט כמו...

פורסם

ואת הגולף סיטי החליפה גרסה מוזלת של הפולו הקודמת.

כל שוק יש לו את הדרישות שלו.

 

באירופה נהיה בשנים האחרונות, מעין תחרות של סופר מיני ישנות מוזלות, תוכל לראות שם עדין את הפיאט גרנדה פונטו (לא האיוו) וגם את הקליאו הישנה (נקראת שם קליאו קמפוס).

 

אגב גם האוקטביה הישנה עד עכשיו מיוצרת בתור "אוקטביה טור" ואפילו עדין נמכרת בארץ לנהגי מוניות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...