Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

+1

אולטימו SC

הרץ היי אנרג'י

והייתי מוסיף גם Chaos

ממליץ לך לשמוע את שלושתם, אתה מוזמן לשמוע אצלי את ההיי אנרג'י

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סאב פיוניר 12 ישן מחובר למגבר V12 בשברולט מאליבו הישנה של אלי שיניים

מנגן כמו משוגע עם דיוק וצליל ממש מעולה!

אחרי משפט כזה צריך לקחת לך את הסופרימו...

בשיפוצים...

פורסם

ישראל אני חושב שאתה צריך לקחת אותו לסדרת חינוך שוב, אולי הוא ילמד לשתוק מידי פעם.

 

בנוגע לסאב, אני יכול להמליץ רק על ניסיון אישי:

HX300

 

הוא ישב אצלי על 550RMS (לדעתי קצת פחות אבל זה המוצהר) וניגן פנטסטי!

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

אני ייקח את התקציב הזה קודם כל לאיטום טוב גם של הבגאז ואחר כך נראה בכלל אם צריך להחליף את הסאב.

בנתיים הוא עושה עבודה טובה.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

בקיצור אחרי שישבתי היום כמה שעות טובות באוטו הישן של אלי ושמעתי

סאב פיוניר ישן (אבל שמור) שמנגן בצורה פנטסטית! ותאמינו או לא הסאונד היה מדהים!

ואני מזכיר שוב! סאב פיוניר 12 ישן מחובר למגבר V12 בשברולט מאליבו הישנה של אלי שיניים

מנגן כמו משוגע עם דיוק וצליל ממש מעולה!

 

אז כנראה שאין מנוס מאיטום לפני שידרוג נוסף של הרכיבים.

זהוא סופית נפלתי והפעם קשה.

יש אולי למישהוא יריעת איטום יש לי דודה ואני בקריז חייב לאטום משהוא.. :evil:

 

אוהד

 

נראה לי משום מה שהרופא שחרר ברכב שלו בלון דולף של גז צחוק :-D זה גם יסביר את זה שישבתם שעות :-P

 

אלי - מאהבה ואתה יודע את זה.

 

עכשיו להיות רציני - היה לי במשך תקופה ממושכת את ה306C - בניגוד לתירוצים עלובים לסאב כמו הP1 של רוקפורד או הרפרנס של אינפיניטי זה בכל זאת סאב, אמנם מתחתית המדרגה אבל סאב.

 

הבעיה עם הסאב הזה הוא שהוא הפך בארצנו לגיבור התחנה המרכזית ומתקינים אותו בתיבת 45 ליטר פורטד בשביל לקבל ממנו תוצאת SPL שנותנת תמורה מאוד מאוד גבוהה בעד 300 שקלים פחות או יותר אבל הדיוק שלו בצורה שכזו היא פחות או יותר דומה לזו של רוגטקה מתקופת התנ"ך.

 

באחד השרשירים כתבתי שנסעתי בארה"ב בפונטיאק G5 שהיתה בה מערכת מקורית של פיוניר עם סאב 10 אינטש שהיה נשמע ממש ממש נחמד ומן הסתם היה מדובר ברכיבים זולים שלהם.

 

אם להיות רציניים לגמרי - יש לך סאב של ארת'-קוייק שסה"כ מדובר בחברה וותיקה ויציבה שיש לה מוצרים לא רעים בכלל, בסאב וופרים יש להם מסביר ועד טוב אולי אפילו טוב מאוד (בטח שבתחום הSPL)

 

אם אתה אוהב את הסאב הזה - כבר קיבלת כאן עצה מצויינת והיא לעבור לסאב מסדרה יותר גבוהה שלהם - יש להם כאן יבואן.

 

באותה הנשימה הייתי אומר לך לנסות אולי לעבור לסאב של גראונד זירו בעזרתו של גו'ניור...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי האמת שאהבתי את הסאבים של ג'וניור למרות שהוא נסחף בעוצמה.

אבל אני כרגע יחכה עם השידרוג ואני קודם כל יעשה איטום בדלתות ובבגאז' ואחר כך נראה אם יש צורך

להחליף את הסאב.

אמת שאני לא יודע כמה RMS הוא מסוגל לספוג אבל אני בספק אם הוא מסוגל לקבל 200.

אולי עוד אחד כזה יתן תוצאה טובה... :wink:

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

הסאב סיז שלי וגם הסאב אאורה שלי שניהם מוצהרים סה"כ על 180 RMS לסיז ו 200 RMS לאאורה

 

הסיז 12

האאורה 10

 

הסיז יושב על מונו של סאן דאון שמספק עד 300 וואט ב4 אוהם כלומר פי 1.5 ממה שהסיז מוצהר ואין לסיז שום בעיה

 

האאורה מוצהר 200 והוא יושב של מגבר שיכול לספק באמת עד 200 כלומר יחס של 1:1 ואין שום בעיה

 

מה שאני מנסה לאמר לך זה שאתה לא צריך להבהל מכמה הסאב שלך יכול לספוג וגם ממה שאני מכיר מוצרים של ארת'קוייק הם לדעתי לא ישחררו לשוק סאב שמוצהר על פחות מ250 300 וואט לפחות כי כל התדמית שלהם מבוססת על SPL...

 

אתה צריך לוודא שאתה מתקין את הסאב שלך בתיבה שמתאימה לנתונים שלו, שאות האודיו שאתה מספק לו היא נקייה (בלי באס בוסט וכל השטויות מסביב) ושתחום התדר הוא כזה שהסאב יכול לעבוד בו בצורה נקייה גם כן.

 

אם הסאב שלך מחרחר או "מפליץ" כנראה שכבר הספקת להרוס אותו או שהוא פשוט כבר פיתח בלאי - תבדוק את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא מאמין - אני יודע...

 

אני מגביר טוויטרים על ערוץ שיכול להוציא כל הספק בין 33 וואט לכמעט 200...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני יתן דוגמא טובה.

 

ישראל יכול לנסוע ברכב שלו 130 אבל הוא נוסע רק 90 כי הרכב שלו גם ככה לא מגיע ל140 בקושי אז הוא לא משתמש בכל הכוח שלו.

 

(ישראל בלי לקלל עכשיו):lol:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

אכשיו אתם מבינים למה יש לו חלק נוסף מפיבר כל שבוע? כי ב120+ מתחילים ליפול לו חלקים והוא שם לב לזה רק בסוף נסיעה.

זול יותר לבנות חלק מאשר לחזור ולחפש או לחלופין, לקנות חלקים חדשים מחנות חלפים\פירוק.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

נראה לי שאם שני הסאבים האלה שיש לו שם ההבדל בין הילוך ראשון לרוורס זה עניין של הפיכת פאזות...



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...