Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על זה שקוויק שיפט זו בעצם ידית שבחלק העליון שלה היא קצרה יותר ובחלק התחתון ארוכה יותר מידית הילוכים רגילה (תקנו אותי אם אני טועה) וכך ההעברה היא מהירה יותר (כי התנועה שתהיה בחלק העליון של הידית (כאשר מעבירים הילוך) היא קטנה יותר.

אם הדבר כזה פשוט , למה אי אפשר לקצר את הידית המקורית (עם דיסק) בכמה ס"מ ולעשות חריטה חדשה בקצה שעליה תתברג הידית המקורית.

בין אם זה רעיון ממש מטומטם ובין אם זה רעיון ממש טוב אני ישמח לשמוע דעות של אנשים שמבינים.

בתודה מראש

וואלאק אתה!!

פורסם
חשבתי על זה שקוויק שיפט זו בעצם ידית שבחלק העליון שלה היא קצרה יותר ובחלק התחתון ארוכה יותר מידית הילוכים רגילה (תקנו אותי אם אני טועה) וכך ההעברה היא מהירה יותר (כי התנועה שתהיה בחלק העליון של הידית (כאשר מעבירים הילוך) היא קטנה יותר.

אם הדבר כזה פשוט , למה אי אפשר לקצר את הידית המקורית (עם דיסק) בכמה ס"מ ולעשות חריטה חדשה בקצה שעליה תתברג הידית המקורית.

בין אם זה רעיון ממש מטומטם ובין אם זה רעיון ממש טוב אני ישמח לשמוע דעות של אנשים שמבינים.

בתודה מראש

 

אפשר, זה נעשה , וגם יש מדריך. (בפיז'ו בכל אופן..)

פורסם

נחמד שהגעת לזה לבד..

זה מה שעושים...

בהצלחה.

דרך אגב לא צריך לעשות הברגה. יש ידיות הילוכים עם בורג אלן מהצד...

פורסם

תגובה לFIREFIGHTER :קוויק שיפט היא ידית הילוכים שבאה במקום הידית המקורית והיא מאפשרת העברת הילוכים מהירה יותר משום שטווח התנועה שהיד שלך תעשה בהעברת הילוך ייקטן.

 

תריץ חיפוש ותראה את זה עם תמונות והכל יהיה יותר ברור לך.

וואלאק אתה!!

פורסם
תגובה לFIREFIGHTER :קוויק שיפט היא ידית הילוכים שבאה במקום הידית המקורית והיא מאפשרת העברת הילוכים מהירה יותר משום שטווח התנועה שהיד שלך תעשה בהעברת הילוך ייקטן.

 

תריץ חיפוש ותראה את זה עם תמונות והכל יהיה יותר ברור לך.

 

אם אין לך מושג, אל תסביר לאחרים,

 

FIREGITHER, קוויקשיפט זה כינוי , "העברה מהירה" , מה שעושים , מקצרים את ה LINKAGE , מן L שכזו שמחברת (סתכל בלינק למעלה) ומקצרים אותה , ובכך מקצרים את מהלך העברת ההילוך (לא את מהלך ההילוך!) נגיד אם בין ראשון לשני יש 5 ס"מ , אז יהיה רק 2-3 ס"מ ובכך אפשר להכניס הילוכים מהר יותר.

×
×
  • תוכן חדש...