Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי דוח לפני שלושה חודשים לערך על כניסה באין כניסה,מה שמצחיק הוא שהאין כניסה היה בחניון של מכוניות, כן מין חניון כזה כמו בביג או איפה שעושים קניות, בעודי מחפש מקום חנייה, נכנסתי איפה שהיה שילוט אין כניסה בטעות,קפצו עליי שני שוטרים ודפקו לי דוח,כל תחנוניי לא עזרו לי, 500 ש"ח ו 6 נקודות.

 

עוד באותו היום הגשתי בקשה לביטול, כמובן שידעתי שאין לזה סיכוי ...

 

אחרי חודש קיבלתי בדואר את תשובת המשטרה:

 

נמצאת אשם, דוח חדש יישלח לך במהרה, ובו אפשרות לערער למשפט.

 

בינתיים עברו חודשיים ימים, תוקפו של הדוח המקורי עומד לפוג בימים הקרובים.

 

מה עלי לעשות?

 

את תשובת המשטרה, הפכתי את הבית ולא מצאתי, האם עליי לשלם את הדוח המקורי וזהו או שעליי להמתין או מה?

 

מה ייקרה במידה ויעברו ה 90 יום המקוריים? האם יהיה כפל קנס? האם ישנו סיכוי שפשוט שכחו אותי ואני לא אצטרך לשלם כלום.

 

אני ממש מודאג, מה עליי לעשות?

 

בבקשה כל מי שמבין , אנא עיזרו לי.

 

משה.

פורסם

המשטרה עובדת לאט, מאד לאט.

 

מתישהו בפברואר השנה קיבלתי דו"ח על עבירה בנובמבר 2003. הגשתי בקשה לביטול. רק חודשיים אח"כ קיבלתי אישור על כך שבקשתי התקלה והיא בטיפול, ורק לפני כשבועיים, בסוף מאי, קיבלתי את הביטול המיוחל.

 

אני די בטוח שבסופו של דבר תקבל את הדו"ח החדש. אבל אם אתה מתכוון לשלם בכל מקרה, ולא ללכת למשפט, למה לא לשלם פשוט את הדו"ח המקורי ולגמור עם זה ?

 

אולי תרים טלפון לתחנת המשטרה הרלוונטית ותשאל ? (קשה מאד להשיג אותם בטלפון, אגב).

פורסם
קיבלתי דוח לפני שלושה חודשים לערך על כניסה באין כניסה,מה שמצחיק הוא שהאין כניסה היה בחניון של מכוניות, כן מין חניון כזה כמו בביג או איפה שעושים קניות, בעודי מחפש מקום חנייה, נכנסתי איפה שהיה שילוט אין כניסה בטעות,קפצו עליי שני שוטרים ודפקו לי דוח,כל תחנוניי לא עזרו לי, 500 ש"ח ו 6 נקודות.

 

עוד באותו היום הגשתי בקשה לביטול, כמובן שידעתי שאין לזה סיכוי ...

 

אחרי חודש קיבלתי בדואר את תשובת המשטרה:

 

נמצאת אשם, דוח חדש יישלח לך במהרה, ובו אפשרות לערער למשפט.

 

בינתיים עברו חודשיים ימים, תוקפו של הדוח המקורי עומד לפוג בימים הקרובים.

 

מה עלי לעשות?

 

את תשובת המשטרה, הפכתי את הבית ולא מצאתי, האם עליי לשלם את הדוח המקורי וזהו או שעליי להמתין או מה?

 

מה ייקרה במידה ויעברו ה 90 יום המקוריים? האם יהיה כפל קנס? האם ישנו סיכוי שפשוט שכחו אותי ואני לא אצטרך לשלם כלום.

 

אני ממש מודאג, מה עליי לעשות?

 

בבקשה כל מי שמבין , אנא עיזרו לי.

 

משה.

 

אבל אתה יודע שאם זה תמרור לא כשר אתה יכול לבטל את, הלא כן?

תמרור שכזה ברוב המקרים לא מאושר ולא כתוב בארכיון של העיריה, ז"א זה לא תמרור רשמי, אבל ההחוכחה נופלת עליך..

בשביל ה6 נקודות הייתי הולך למשפט

פורסם

בפבואר היה לי אותו הדבר בצומת ביג בקריות תיגש לעיריה שממונת על המקום ותשאל את המזכירה בכניסה את מי לשאול על תמרורים בעיר ואצל אדון נכבד זה רשומים כל תמרורי התעבורה של האזור מיקומם ושמם אם תמרור זה אינו מופיע אצלהם הוא אינו חוקי!!!

פורסם

את תשובת המשטרה, הפכתי את הבית ולא מצאתי, האם עליי לשלם את הדוח המקורי וזהו או שעליי להמתין או מה?

 

מה ייקרה במידה ויעברו ה 90 יום המקוריים? האם יהיה כפל קנס? האם ישנו סיכוי שפשוט שכחו אותי ואני לא אצטרך לשלם כלום.

 

אני ממש מודאג, מה עליי לעשות?

 

בבקשה כל מי שמבין , אנא עיזרו לי.

 

משה.

 

בקיצור, חכה, תמשיך לחכות....

הם לא שכחו אותך, הדו"ח החדש בו יבוא. לא יהיה כפל קנס, אלא הקנס המקורי.

 

הדו"ח נשמע ממש קטנוני ומעצבן. לקבל רישום עבירה כזאת (שנחשבת יחסית עבירה לא קלה מבחינת העונש) ממש מרגיז!! :evil:

לא יודע אם ישתלם בסופו של דבר ללכת למשפט. סה"כ, החוק היבש אומר שנכנסת באין כניסה....

×
×
  • תוכן חדש...