Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5523 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מיועד למשפחה עם שני ילדים קטנים, בעיקר לנסיעות בתוך העיר.

מי שמכיר את הרכב ויכול לחוות את דעתו יבורך.

תודה מראש לכל מי שמגיב

פורסם

בזמנו כמעט רכשתי אחת בהנחה גדולה מקרסו, אבל תנוחת הישיבה הגרועה הורידה אותי מהעיניין.

סה"כ מדובר באוטו נחמד ומיוחד יחסית עם מגרעה גדולה הנ"ל.

פורסם

תנוחת או נוחות ישיבה היא דבר סובייקטיבי, ומשתנה בין אדם לאדם בהתאם לגילו, גובהו, ורמת הפינוק לה הוא זקוק...

 

מניסיון של מספר ימים עם אוטו כזה, ניסאן נוט פשוט נפלא!! מרווח, זריז, נעים ומאובזר. תא מטען מספק בהחלט, וגם מודולארי בהתאם לגרסה ( בגרסה הבכירה, ניתן להזיח את הספסל האחורי קדימה). והוא רכב אידיאלי למשפחה קטנה עם שני ילדים.

 

לדעתי, פספוס גדול של קרסו בארץ. רכב כזה, במחיר תחרותי ועם פרסום מאסיבי, היה צריך למכור יותר ממאזדה/טויוטה - הוא פשוט הרבה יותר שימושי מהן!! על טעם וריח אין להתווכח, אני מאד אוהב את הצורה שלו. אבל, עם ישראל - כידוע לך- מעדיף מכוניות סדאן שנראות זהות האחת לשנייה...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...