Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

 

לאור המבצע המאד מעניין של קרסו על האחריותשל ה3 שנים ולאור העובדה שנולדה לי בת לפני חודש

שזה אומר עכשיו 3 ילדים קטנים = סל קל עם בסיס ו2 כסאות בטיחות במושב אחורי וצורך בתא מטען ענק,

עלתה בי המחשבה ש...אוווולי שווה להעיף מבט על המגאן.

ידוע לי שהרכב נוח מאד, וחסכוני בדלק.

אבל, אני גם יודע שהוא דיי חף מאיבזור.

 

לכן אני מעוניין לדעת, אם מי מכם יודע, מהן רמות האבזור והמחיר פחות או יותר למגאן 2008

והאם יש גם מנועים אחרים פרט ל1600. ואני לא חושב שאני מעוניין בדיזל, אלא אם כן יש טיעונים חזקים.

 

אני יודע שיש גם מגאן עם מנוע 2000 שזה גרסה מאובזרת הרבה יותר. השאלה באיזה שנים זה קיים ?

 

האם מישהו היה בקרסו ויודע מה טיב האחריות ?

 

אגב, אני לא נעול על מגאן, אני פשוט מחפש שקט נפשי וכלכלי. אם האחריות היא לא אחריות של "מנוע וגיר" כמו בכל סוכנות שזה אחריות שלא שווה כלום.

אני פשוט חייב רכב רחב מאד, עם המון מקום בתא המטען. למשל, מונדאו החדשה !! שכרתי אחת כזו לטיול לצפון והרכב התאים ממש בדיוק. ולא היה מקום לזבוב ברכב.

 

מודה לכם.

פורסם
שלום רב.

 

לאור המבצע המאד מעניין של קרסו על האחריותשל ה3 שנים ולאור העובדה שנולדה לי בת לפני חודש

שזה אומר עכשיו 3 ילדים קטנים = סל קל עם בסיס ו2 כסאות בטיחות במושב אחורי וצורך בתא מטען ענק,

עלתה בי המחשבה ש...אוווולי שווה להעיף מבט על המגאן.

ידוע לי שהרכב נוח מאד, וחסכוני בדלק.

אבל, אני גם יודע שהוא דיי חף מאיבזור.

 

לכן אני מעוניין לדעת, אם מי מכם יודע, מהן רמות האבזור והמחיר פחות או יותר למגאן 2008

והאם יש גם מנועים אחרים פרט ל1600. ואני לא חושב שאני מעוניין בדיזל, אלא אם כן יש טיעונים חזקים.

 

אני יודע שיש גם מגאן עם מנוע 2000 שזה גרסה מאובזרת הרבה יותר. השאלה באיזה שנים זה קיים ?

 

האם מישהו היה בקרסו ויודע מה טיב האחריות ?

 

אגב, אני לא נעול על מגאן, אני פשוט מחפש שקט נפשי וכלכלי. אם האחריות היא לא אחריות של "מנוע וגיר" כמו בכל סוכנות שזה אחריות שלא שווה כלום.

אני פשוט חייב רכב רחב מאד, עם המון מקום בתא המטען. למשל, מונדאו החדשה !! שכרתי אחת כזו לטיול לצפון והרכב התאים ממש בדיוק. ולא היה מקום לזבוב ברכב.

 

מודה לכם.

 

הייתי בקרסו וגם קניתי מהם, יש להם מגוון רחב מאוד של מכוניות, ספציפית הציעו לי לקחת את הרכב שלי, מזדה 98 ולתת לי מגאן 2008 יוצאת ליסינג בתוספת של 43000 שקל, עם אחריות ל 3 שנים (גיר, מנוע, מזגן), והתחייבות לקנייה חוזרת במחירון פחות 5%, ביטוח מקיף וחובה ב 2500 שקל, 3 טיפולים מוזלים. אני קניתי מהם סנייק, יותר התחברתי לצורה שלו. ובינתיים אני מאוד נהנה ממנו, בשביל אחד מודל 2006 הוספתי 40000 וקיבלתי אחריות לשנה, צמיגים חדשים, טסט לשנה, רכב שמאוד כיף לנהוג בו, שמעתי סיפורים רעים על האמינות אבל בינתים הכל בסדר, טפו....טפו...

פורסם

אז זהו שגם לפותח השרשור סניק תהיה יותר נוחה ומתאימה מאשר מגאן.

עם כל הכבוד למרחב פנים של מגאן, היא עדיין לא פורד מונדאו החדשה.

אני ממש בספק שאפשר לחבר שלושת כיסאות הבטיחות המלאים (לא בוסטרים) במושב האחורי של מגאן.

רק אם אחד המושבים הוא בוסטר, אפשר לשקול את מגאן. אבל גם כאן זה לא מצב אופטימלי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טוב, סניק....לא יודע.

מה שבאמת מתאים בול זה הונדה FRV. אבל זה י-ק-ר !!!

 

ולאד - כיום יש לי פוקוס והכיסאות נכנסים. אמנם הדלת נסגרת קצת ב"טראח" אבל נסגרת.

אני משער שבמגאן זה יהיה זהה.

אגב, אם מישהו שעיין בפתיחת השרשור הבין שבמונדאו החדשה הכיסאות נכנסו יופי, אז לא ממש.

כלומר, ברוחב יש מקום. אבל ה"מירכוז" של הכיסאות במקומם, גורם שכיסא אחד (מאחורי נהג) יושב יופי, והשניים האחרים

ממש אחד על השני. מה שאומר שצריך קצת אלימות כשרוצים לחבר את הסלקל לבסיסו.

פורסם

המושב האחורי של סניק מחולק בדיוק לשלושה מושבי בטיחות, הרבה יותר מתאים מאשר כל משפחתית\ משפחתית גדולה.

גם סיטרואן קסארה פיקאסו יכולה להתאים מצויין.

 

אני אישית משתמש לצרכי המשפחה ברכבים מסחריים. לשלושת הכיסאות החזקתי רנו קנגו, עכשיו סיטרואן ג'מפי.

מבחינתי הם כמו מיניוואנים (אני לא מחפש איבזור\פינוק).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
המושב האחורי של סניק מחולק בדיוק לשלושה מושבי בטיחות, הרבה יותר מתאים מאשר כל משפחתית\ משפחתית גדולה.

גם סיטרואן קסארה פיקאסו יכולה להתאים מצויין.

 

אני אישית משתמש לצרכי המשפחה ברכבים מסחריים. לשלושת הכיסאות החזקתי רנו קנגו, עכשיו סיטרואן ג'מפי.

מבחינתי הם כמו מיניוואנים (אני לא מחפש איבזור\פינוק).

 

טוב, כנראה שמה שהיה לי בראש זה הסניק הביצתית שהייתה פעם.

אני בהחלט חשבתי על C4 פיקאסו. זה אותו דבר כמו קסארה פיקאסו ?

כי על הC4 פיקאסו, אמרו לי שהיא עושה המון צרות באלקטרוניקה.

ואני נזכר שנתקלתי פעם באחת שלא רצתה לשחרר את הבלם יד שהוא חשמלי שם.

והסניק הוא גם דיי אלקט' לא? אני חושב שאני זוכר שכל הלוח שוענים או ברובו, הוא אלקט'.

וכאן השאלה - האם האחריות המדוברת היא בחלק העליון של העמוד - אחריות יצרן מ-ל-א-ה ?

פורסם

עשה חיפוש בפורום על הדגמים שאתה מתעניין - ותוכל ללמוד המון. ממש המון! גם על האחריות של קרסו היה שירשור בשבוע האחרון. באחד מאתרי הרכב היתה השוואה בין סניק לפיקסו. במקרה שלך חשוב יותר מצב הרכב וכמה שמרו עליו ואיך טיפלו בו.

 

על הסניק אתה יכול לקבל ממני המלצות חמות ואוהדות: בטיחות מעולה, שימושית, חסכונית, נוחה, נוסעת יפה, מצויידת (תבדק טוב כי יש שנמוך בגרסת ליסינג) , אמינות טובה (עברו/עוברים פה 2 דגמים - גם ה"ביצה" כהגדרתך מ-2002 שהיתה נהדרת!).

כמובן שהכל בהתאמת ציפיות ופרופורציות לסוג הרכב ומטרתו והשוואה מול דגמים דומים.

החלוקה לכסאות נפרדים מאחור, שגם זזים עצמאית - תעשה לכם חיים נוחים מאוד עם הדור הצעיר.

היות ואין כמויות רבות של סניק בשוק - כדאי שאם תרצה רנו תתעניין גם במגאן.

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...