Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ותודה רבה לעונים מראש, הדבר היחיד שאותו אני מעוניין לשפר ברכב שלי זה את הברקסים,

ואני אפרט גם למה,

לפני מספר ימים שירד גשם באמצע הלילה נסעתי מאחורי רכב, היה חושך והכביש היה מחליק מאוד.

הרכב נתן בלימה ממש פתאומית ואני נסעתי מאחוריו במהירות של 50+- לא הגיע ל60.

הווישר של האוטו בדיוק עלה וירד וראיתי שהאוטו מולי האט רק לאחר שהייתי ממש קרוב אליו, הייתי במרחק של 10 מטר ממנו במהירות של 50, נתתי את הבלימה הכי חזקה שיכולתי לתת כולל הרמת אמברקס עד הסוף וכלום לא עזר, העפתי את האוטו משהו כמו 20-25 מטר קדימה סתיתי למדרכה ולצערי הורדתי תמרור.

התאונה קרתה מכיוון שהולך הרגל התפרץ לכביש כאשר הסתכל בכלל לכיוון השני ולא עבר במעבר חציה בעודו לובש בגדים שחורים באמצע הלילה ובכביש מחליק, יכול להיות שאני אשם כי נהגתי במהירות המותרת בכביש ולא נהגתי קצת יותר לאט, אבל מה הקטע של המקרים האלה?

אני ממש שונא את האנשים שמתפרצים לכביש, מילא שיסתכל לפחות אבל להסתכל לצד השני ועוד לא במעבר חצייה אפילו, אני ממש שמח שלא היו הולכי רגל על המדרכה שסתיתי עליה.

אז בקיצור איך ניתן לשפר את הברקסים?

פורסם

הבעיה היא שהחלקת, לא שהברקסים שלך לא טובים. אני צודק?

אתה צריך לשפר את הצמיגים, לא את הברקסים.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

כן החלקתי, בכל מקרה גם אם אני אקנה צמיגים חדשים אני אהיה מעוניין לשפר את הברקסים כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו

עריכה:

זה לא משנה איזה סוג של גלגלים אני אקנה?

זתומרת כל עוד הם חדשים ובמידה של האוטו זה ימנע החלקה גם אם אין מערכת EPS באוטו?

פורסם

הצמיגים צריכים להיות מתוצרת טובה(לא סיני..).

בכל אופן בשלב מסוים כל צמיג יחליק. הגורם האנושי(אתה\אני\הולך הרגל) צריך להיות חכם..:wink:

בקשר לברקסים.. איזה רכב יש לך?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

רק לי הציק שבמקום להעסוק בהתחמקות מהרכב, הוא החליט להרים אמברקס?

 

במקרה שלך, עדיף שתשקיע בקורס נהיגה במקום בברקסים שכפי הנראה היו תקינים.

פורסם
רק לי הציק שבמקום להעסוק בהתחמקות מהרכב, הוא החליט להרים אמברקס?

 

במקרה שלך, עדיף שתשקיע בקורס נהיגה במקום בברקסים שכפי הנראה היו תקינים.

תקינים ולא הספיקו לבלום.

פונטו ספייס 2001

פורסם

החלפת צמיגים לתוצרת יותר טובה, ומומלץ חדשים, בהחלט תשפר את יכולת הבלימה של הרכב.

וזה ESP, וגם ABS יעזרו לך במצבי חירום.

פורסם

להרים מעצור יד לא ממש יעזור לך בעת בלימת חירום מכיון שרוב הבלימה מתבצעת על ידי הבלמים הקידמיים עקב העברת המשקל קדימה בבלימה.

תחליף לצמיגים טריים ואיכותיים וקורס נהיגה מתקדמת. גם לומדים וגם כיף. עדיף להחליף את הצמיגים לאחר הקורס...

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
שלום ותודה רבה לעונים מראש, הדבר היחיד שאותו אני מעוניין לשפר ברכב שלי זה את הברקסים,

ואני אפרט גם למה,

לפני מספר ימים שירד גשם באמצע הלילה נסעתי מאחורי רכב, היה חושך והכביש היה מחליק מאוד.

הרכב נתן בלימה ממש פתאומית ואני נסעתי מאחוריו במהירות של 50+- לא הגיע ל60.

הווישר של האוטו בדיוק עלה וירד וראיתי שהאוטו מולי האט רק לאחר שהייתי ממש קרוב אליו, הייתי במרחק של 10 מטר ממנו במהירות של 50, נתתי את הבלימה הכי חזקה שיכולתי לתת כולל הרמת אמברקס עד הסוף וכלום לא עזר, העפתי את האוטו משהו כמו 20-25 מטר קדימה סתיתי למדרכה ולצערי הורדתי תמרור.

 

לפי מה שכתבת

שיפור הבלמים הטוב שיותר שתוכל לקנות לעצמך יהיה קורס נהיגה.

ניכר שהגורם האנושי הוא האשם העיקרי בתאונה הזו, והיה אפשר בקלות למנוע אותה לו היית נוהג אחרת.

 

בנוסף - קורס נהיגה לא רק ישפר את יכולות הבלימה שלך, אלא גם את יכולות ההאצה, את ההסתכלות על הכביש ואת הבטיחות האקטיבית שלך באוטו.

אני לא חושב שיש עוד שיפור שהוא כלכלי כל כך.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אני לא מבין למה כולם בפורום הזה ממליצים על קורסי נהיגה, אני חושב שבנאדם לומד את הכביש עם השנים ועם הניסיון, למה לא לתת לזמן לעשות את שלו?

אגב , מקום התאונה היה צפוף מאוד, כביש דו סיטרי ובאו מולי מכוניות, אפילו שחיפשתי דרך מילוט לא הייתה אחת כזאת, היו מלא מכוניות מולי, ואין דרך לעקוף מימין מכיוון שהכביש היה ממש צר ומהצד הימני היה גדר כך שבלימה מספיק חזקה אולי הייתה עוצרת את התאונה, אני לחצתי על הברקסים הכי חזק שרק אפשר ולמרות הכול התנגשתי בו בגלל ההחלקה.

אז מה מומלץ? נהיגה מתקדמת? מה לומדים שם?

פורסם
אני לא מבין למה כולם בפורום הזה ממליצים על קורסי נהיגה, אני חושב שבנאדם לומד את הכביש עם השנים ועם הניסיון, למה לא לתת לזמן לעשות את שלו?

 

כי הכביש זה לא משחק, ועל בשרך חווית את ההוכחה הזאת.

אם חס וחלילה במקום רכב שמולך זה היה בנאדם, גם אז היית אומר לתת לזמן לעשות את שלו?

פורסם

כולם פה ממליצים לך על קורס נהיגה מהסיבה הפשוטה,

שיכולת, אם לא למנוע לגמרי את התאונה, לצמצם את הנזק שלה בכך שהיית שולט ברכב שלך יותר טוב תחת בלימה.

יכול להיות שגם אם היית עם צמיגים חדשים ובלמים משופרים אפילו, לא היית מספיק לבלום בגלל משהו קטן שנקרא פיזיקה.

גם לבלמים הכי טובים בעולם לוקח זמן מסוים ומרחק מסוים לעצור. במקרה שלך 10 מטר לא היו מספיקים.

 

קורס נהיגה היה מלמד אותך איך לבלום הכי טוב עם הרכב שלך ואיך לשלוט בו תחת בלימה.

מה גם שאולי היית לומד לשמור מרחק.

 

בברכה,

גיל אסרף

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
אני לא מבין למה כולם בפורום הזה ממליצים על קורסי נהיגה, אני חושב שבנאדם לומד את הכביש עם השנים ועם הניסיון, למה לא לתת לזמן לעשות את שלו?

אגב , מקום התאונה היה צפוף מאוד, כביש דו סיטרי ובאו מולי מכוניות, אפילו שחיפשתי דרך מילוט לא הייתה אחת כזאת, היו מלא מכוניות מולי, ואין דרך לעקוף מימין מכיוון שהכביש היה ממש צר ומהצד הימני היה גדר כך שבלימה מספיק חזקה אולי הייתה עוצרת את התאונה, אני לחצתי על הברקסים הכי חזק שרק אפשר ולמרות הכול התנגשתי בו בגלל ההחלקה.

אז מה מומלץ? נהיגה מתקדמת? מה לומדים שם?

 

בגלל תאונות כמו שלך של נהגים לא מנוסים ולא מיומנים ממליצים על קורסי נהיגה. אם היית שומר מרחק סביר לא היית מגיע למצב הזה.

עכשיו רוצה לשפר, דבר עם נתי שימכור לך ברקסים מחוררים מחורצים של omp או עם ירון אדרי מספארקו וסע לדרכך עם ברקסים משופרים.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

×
×
  • תוכן חדש...