Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה אוונסיס 2011 - דעתכם ?


אייל
שימו לב! השרשור הזה בן 4749 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למרות שאתם מחפשים משהו מצ'עמם,לי עולה מתמודדת נוספת שעונה על צרכייך,אך אולי תצטרכו להתפשר על משומש 2009-2010.

אלפא 159 מנוע 2.2,נאה מאוד,דינמית,מכובדת וגם בנויה היטב ונעימה.

כמובן מאפשרת קצת יותר אם רק תבקש ממנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

חברים תודה על הנכונות , אבל אין שום רצון לקנות רכב אירופאי (בטוח לא איטלקי ובטוח לא צרפתי) או אמריקאי או קוריאני.

הכיוון הוא רכב יפני בלבד וחדש בלבד.

השאלה היא לגבי האוונסיס בלבד, לא לגבי אף אלטרנטיבה: האם יש נקודת תורפה או משהו שאמור למנוע ממישהו לרכוש אותה.

 

אם זה היה תלוי בי הייתי הולך על הסופרב או אפילו בוחן את האופל אינסיגניה שהיא קצת מעל המחיר, אבל זה לא תלוי בי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא לגבי האוונסיס בלבד, לא לגבי אף אלטרנטיבה: האם יש נקודת תורפה או משהו שאמור למנוע ממישהו לרכוש אותה.

 

.

 

הוא עלול להירדם בנסיעה :roll:

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה דעתך/דעתו על ג'יפ? אני בתקציב כזה הייתי הולך על הקשקאי. קצת לגוון מכל המכוניות ה''רגילות''.

 

http://bit.ly/hJKQg4

 

ולדעתי הסובארו B4 החדשה נראית יותר טוב מהאוונסיס, אבל על טעם וריח..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדקו אם יש מבצע בהונדה לגבי האקורד ואם יש סבלנות אז לחכות קצת ולבדוק את היונדאי I40 \קיה אופטימה.

http://www.kiamotors.com/vehicles/optima/gallery-exterior.aspx

:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך רכב מנהלים, זה תפקיד שצריך בו פאסון מסויים. קשקאי זה רכב לעקרות בית להוציא את הילדים מהגן.

 

ה B4 בגרסתה הבסיסית נראית חסרת פרופורציה לחלוטין, הגלגלים נראים קטנים על הרכב , התחת מוגבה, הפנסים הקדמיים מוגזמים.

 

לטעמי הB4 הקודמת נראיתה מדהים יחסית לרכב מנהלים בקבוצה 4, הגיעה מאובזרת כמו שצריך כבר ברמה הבסיסית (ג'נט 17, צמד מפלטים ,בקרת שיוט ,צ'יינג'ר MP3 6 דיסקים שאפילו באוונסיס של היום לא מקבלים ומה לא) והיא היתה אפילו מהנה לנהיגה.

 

תודה לכולם על העזרה, מחר נסיעת מבחן והחלטה סופית.

 

כפי שאמרתי הקוריאניות לא אופציה בכלל ולהמליץ על רכב שעוד לא הגיע זה קצת מחטיא את המטרה כי אין נסיון איתו וגם אין כוונה להמתין. האקורד לא נמצאת בטווח המחיר והמחיר לא מצדיק את התמורה לטעמי האישי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כן משנה , כי אם יש נקודות חולשה אז ממשיכים עם הרכב הנוכחי עד שימציאו מחליפה ראויה. :)

אבל כן, המבחר מצומצם ביחס לתקציב ולהעדפה האישית.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתוך אחד שנוהג על האוונסיס של ההורים פעם בשבוע,

(ונסעתי על מאזדה 6 ועוד מנהלים למניהם), אני יכול להגיד לך בוודאות שאין מה להשוות.

הגיר הרציף לא רק נותן לך את כל הכח של המנוע, הוא גם חסכוני ובכל עליה, יש לך מקסימום כח זמין! ואת זה אין לך בגיר אוטומטי רגיל.

בנוסף לכך היא משכחת מהמורות ממש יפה. ב130 קמש יש רעשי רוח (לדעתי לא כל כך שקט כמו שציפיתי).

 

מבחינת מנוע וגיר אין מתחרה שקרוב אליה. לא בזמינות לכח ולא בחיסכון ובחלקות העברת ההילוכים.

בנוגע לשיעמום זה מילה של ילדים. קונים רכב מנהלים שקט ולא ספורטיבי. ד.א. יש לה מצב ספורט שמעלה את הטורים קצת יותר גבוה.

 

אמינות אין מה לדבר.

מוסך, לדעתי היא תהיה בין הזולות לטיפול.

 

ולמרות שאני אוהב טויוטה ונוהג על אוונסיס ונהגתי עם קורולות כל החיים, אני אישית לא הייתי קונה טויוטה בזמן הקרוב.

ולא זה לא בגלל מה שקרה ביפן. אלא בגלל היבואן שלא מצ'פר את הלקוחות בכלום! הרכב לא מאובזר כמו המתחרות,

העניין עם ירידת הערך המטורפת שהייתה בקורולה גיר רובוטי והזלזול של הטריידאין של היבואן גרם לי להבין שלא אכפת להם מהלקוחות העתידיים. (שברולט,מאזדה ועוד ... הציעו לי יותר כסף על הקורולה גיר רציף מאשר טויוטה בעצמם!).

 

אז לסיכום:

רכב מעולה!

לי אישית יש בעיה עם היבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שמבחינת הציפיות של אבא שלך - אם היא עוברת נסיעת מבחן והוא מבסוט לדעתי קנייה לא רעה.

 

אישית - לי היא נראית פשוטה ומשעממת - ובוודאי לא הרכב שהייתי קונה בכדי לעשות רושם.

 

למרות שהיא אמריקאית אני חושב שהשברולט מאליבו מציעה תמורה מעולה לכסף ובאה עם שלוש שנות אחריות + אבזור מלא ומימון נוח מאד במחיר זול מהטויוטה.

 

אגב אצל הוריי זה בדיוק הפוך - הם לא מוכנים לשמוע על רכב שאינו אירופי או אמריקאי (היום הם נוסעים באוקטביה 1.8 TSI :) )

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבא שלי היה באשפתות של האשפתות כלומר שלל רכבים איטלקיים וצרפתיים והוא פשוט לא מוכן לחזור לשם.

מאז אמצע שנות ה90 עת נטש את הגרוטאות שהכניסו אותו למוסך אין מצב למשהו שאינו יפני.

 

בנוגע למאליבו - ראשית המחיר היבש שלה(כלומר לא על הכביש) הוא 1000 יותר מהאוונסיס, כשקונים רכבים מהז'אנר הזה גם מסתכלים על סחירות וכאן אין תחרות בכלל.

השאלה היא איזה יתרון יש למאליבו על האוונסיס? חסכונית יותר היא בטוח לא, שומרת ערך יותר היא בטוח לא, מחירי הטיפולים ב UMI מחרידים.

 

תנאי המימון בטויוטה מפתיעים לטובה, כנראה מכיוון שהדגם הזה לא נמכר בכמויות, כמו כן משלימים את האיבזור ע"י מגנזיום ובקרת שיוט ככה שעל פניו אם לא תקרה קטסטרופה בנסיעת המבחן , זו תהיה הבחירה.

יש ציפיות להתנהגות ונוחות אירופאית מהאוונסיס מכיוון שתוכננה באירופה ומיוצרת באנגליה ולמעשה מיועדת לשוק האירופי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלפות היום הן ממש לא מה שהיה פעם - האמינות היא טובה, טובה מאוד אפילו. אבל צריכת הדלק ועלות הטיפולים - אין מה להשוות עם רכב יפני.

 

הגרמניות - למעט גולף דור 4 ששומעים עליו פה ושם תלונות - אמינות גבוהה מאוד גם כן ומנועי הTSI היום מאוד חסכוניים. עלות האחזקה - חלק אומרים שלא יקר ושזה מנופח וחלק אומרים שהתחזוקה יקרה.

 

לגבי הצרפתיות - אני חושב שבשנתיים האחרונות לפחות רנו הבינו את חשיבות האמינות, לגבי סיטרואן... אני מבין למה אבא שלך רוצה להתרחק.

 

אם צריכת הדלק היא חשובה אז באמת ההתלבטות צריכה להיות בין רכב יפני לרכב גרמני עם מנוע TSI

 

לגבי טויוטה - נכון, היבואן לא בדיוק יורד לעם אבל בניגוד ליבואנים של VW אתה כן יכול להתווכח ואתה כן יכול להוציא מהם הטבות וחבילות אבזור אם תתעקש מספיק (מנסיון רב מאוד) והשירות שלהם יוצא מן הכלל, אחת הסיבות שרצתי על האוונסיס כשראיתי אותה היא שידעתי שאני הולך להשאר בבית שטוב לי בו.

 

אבל אני אתן לך עוד כוון מחשבה שיראה לך מגוחך בהתחלה אבל אם תבחן אותו טוב - יכול להיות שימצא חן בעיניך

 

יונדאי סונטה

 

הדבר היחידי שנפגע כאן היא תצרוכת הדלק, כל השאר מעולה.

 

יכולים לאמר הרבה דברים רעים על הרכב הזה אבל משיעורי בית שעשיתי עליו - מצאתי סרטון של מבחן עיוור שעשו בין הסונטה להונדה אקורד לבין הסינית החדשה (לא זוכר את השם - הילי 5 או משהו כזה) והסונטה עשתה מהם צחוק! העליתי לכאן את הסרטון אם תחפש מספיק טוב אתה תמצא אותו.

 

אתה יכול לקחת את הדגם של ה2.5 ליטר שדווקא יהיה יותר חסכוני מה2 ליטר (בעיקר בנסיעות פתוחות) עם סאן רוף, עם חישוקי מגנזיום, עם מושבי עור ברמת גימור טובה ועוד להוציא מהם אבזור מכאן ועד הודעה חדשה באותו המחיר פחות או יותר שתקנה את האוונסיס...

 

שווה בדיקה.

 

והאמינות אפרופו - אין לכם מה לדאוג, הרכב הכי אמין שיונדאי אי פעם שחררו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא טויוטה הוא היבואן שהכי לא נותן הנחות אבל אבא שלי הוציא מהם ג'נט מגנזיום ובקרת שיוט.

עם VW וצ'מפיון הוא לא רוצה להתעסק ואם אני לא הצלחתי לשכנע (לא ממש התאמצתי) - אף אחד לא יצליח.

 

יונדאי עם כל הכבוד, לא בתמונה בכלל. יונדאי זה למי שרוצה מקסימום איבזור ושנתון במינימום כסף.

הם עשו קפיצת מדרגה יפה בדורות האחרונים אבל הם עדיין לא בשורה הראשונה. לדעתי לפחות.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג על אוונסיס 2006

 

 

אבא שלי נוהג על סובארו B4 2010

 

נכון - השינוי צורה שעשו לסובארו B4 הוא בעצם לא מתיחת פנים אלא עיצוב מחדש של הרכב ממראה ספורטיבי מאוד למראה אלגנטי ומבוגר מאוד.

 

זה עניין של טעם אבל באמת המראה של הרכב הזה הוא מכוער כלפי אנשים מסויימים ומפואר כלפי אנשים אחרים.

 

השיפור העיקרי בB4 החדשה הוא צריכת הדלק ותיבת 6 הילוכים - אין מה לאמר, הרכב הזה עושה לנו בממוצע 1:12 והוא פשוט ע-נ-ק בגודל שלו. 140 כוחות סוס אבל הוא קצת כבד בעליות, מעבר לזה, פשוט רכב פנטסטי.

 

---- זה היה לגבי הB4 החדשה.

 

לגבי האוונסיס ---

 

ה2006 היא מאוד זריזה - רכב משפחתי גדול (כמה גדול? חניתי אותה ליד A6 והן היו זהות במימדים) עם 150 כוחות סוס ומנוע שני ליטר שעושה בממוצע 1:10

 

היא מגיעה מ0-100 בכמעט 9.5 שניות שזה יפה מאוד ויש לה תאוצת ביניים נהדרת.

 

אבל יש לה הגה כ-ב-ד, לא! מתקשר והיא מסורסת לחלוטין מהמושג "ביצועים" - זה רכב לאנשים שאוהבים לנהוג רגוע ומידי פעם לפעם אם צריך לצאת לעקיפה מהירה, אז יש המון רזרבות של כוח.

 

מעבר לזה - רכב בית אבות מבחינת נהיגה.

 

לי זה מאוד מתאים כי אני נהג סופר רגוע וכל מה שאני חיפשתי ברכב זה גודל ונוחות ביחד עם אמינות, תחזוקה זולה וחסכון בדלק או לפחות תצרוכת שפויה וזה בדיוק מה שקיבלתי.

 

באוונסיס שלי יש הכנה לקרוז קונטרול אבל לא התקינו אחד ולמען האמת הרכב משייט כל כך בקלות על 100 שאין ממש צורך.

 

היות ויש רק ארבעה הילוכים בדגם שלי מעבר ל120 קמ"ש הרכב מתחיל לאמר לך עזוב אותי, אם כי, לא חסר לו כוח.

 

רכב עם תא מטען ענקי, דיפונים עם גימורי עור, בקיצור - זה לא רכב לצעירים.

 

----- האוונסיס החדשה

 

לפי מה שאני יודע, גיר עם 7 הילוכים, מאוד חסכונית בדלק ביחס לרכב 2 ליטר.

 

עוד יותר זריזה מהקודמות לה, עשו שיפור במערכת ההיגוי והרכב מגיב טוב יותר לכביש מאשר הגרסאות הקודמות ויחזיר לך אהבה על כל שקל שתשקיע בו.

 

אבל אל תצפה מהרכב הזה להיות ביצועיסט, אני מאמין שזה עדיין יהיה רכב לאנשים מבוגרים שרוצים קצת יותר גודל ונוחות.

 

אני דווקא מאוד אוהב את העיצוב שהם נתנו לו והרכב הזה מאוד מרשים בעיניי אבל שוב, כמו שציינתי, אני בן אדם עדיין צעיר אבל נוהג כמו זקן.

 

:-P

 

שלום,

 

אפשר לשאול מאיפה לקחת את הנתונים הנ"ל?

בקטלוגים רשום 0-100 ב 11.1 שניות.

וצריכת דלק ממוצעת (יצרן) 1:10.8, כך שקשה לי להאמין שבפועל ממוצע הוא 1:10

הנתונים נלקחו מכאן:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4749 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...