Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי את הפולו החדשה שלי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ענת כיף לשמוע :-D

 

מתנצל על גניבת השרשור, זה סה"כ קשור לפולו :oops:

M B3 הזכיר לי את העניין הזה פשוט.

 

אני בעל פולו TSI חדשה, ואני מפקפק במד הדלק שלה..

 

מילאתי מיכל מלא, 45 ליטר (בטח זה מפסיק למלא קצת פחות מזה..), ב-04/04, כלומר 12 ימים עברו מאז.

נסעתי ב-12 הימים הללו 10 פעמים לעבודה (כביש 1), ועוד קצת לפה ולשם בתוך העיר.

הלוך-חזור לעבודה זה 45 ק"מ.

45*10=450 ק"מ.

נגיד עוד מספר קילומטרים בעיר זה ייצא שנסעתי בערך 480 ק"מ. (איפסתי באמצע את מד הק"מ בשביל משהו אז אני לא יודע במדויק.)

כשהתנעתי את הפולו היום, ראיתי שטנק הדלק הדיגיטלי מראה על 3/4 טנק, ובחישוב כמה ק"מ אני יכול לנסוע איתו מצוין 330 ק"מ.

 

עכשיו, זה לא נראה לי הגיוני.

בדרך לעבודה ובחזרה, הרכב לוגם בממוצע 5.5/100, כלומר בממוצע 18 ק"מ לליטר.

משמע כול נסיעה לעבודה וחזרה הביתה זה 2.5 ליטר, מה שאומר שהפולו שתתה כבר לפחות 25 ליטר, אם לא יותר.

אז נשאר בערך 20 ליטר, שזה קצת פחות מחצי מיכל, אז מדוע המד מראה מעל חצי? :conf:

מבחינת כמה אוכל לנסוע עם המיכל, זה יוצא פחות או יותר נכון, שכן 20*18=360 ק"מ.

 

בקיצור, אם זה באמת נכון כול הסיפור הזה, אז הפולו הזאת ממש חסכונית.:-D כי 800 ק"מ למיכל דלק זה נראה לי מעולה.

קראתי כאן בפורום שמישהו עשה עם הגולף TSI שלו את אילת ובחזרה עם מיכל אחד, אבל לדעתי היה לה מיכל גדול יותר.

 

גם אצלי, עם מכונית בת אחת עשרה, מנוע 2 ליטר וגיר אוטומטי רגיל ובזבזן, ב150 הקילומטרים הראשונים מחוג הדלק לא זז מה FULL. האם אני צריך להסיק מכך שהאוטו הזה פשוט חי על אויר ? לא וכך גם אתה. מדי הדלק אינם ליניאריים וקצב תזוזת המחוג עולה ככל שהכמות במיכל יורדת. הדרך הנכונה לבדיקת הצריכה היא כפי שפורט למעלה.

  • תגובות 222
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ענת מזל טוב!!



אני קיבלתי את שלי לפני שבוע .. איזה תענוג אה?? רכב לפנים בואי אני יתקן כמה דברים שאנשים פה הלחיצו אותך !!

עזבי שטויות רכב ידני על ניוטרל בעליה שבלם היד מורם בלבד ידרדר טיפה אחורה תלוי בעלייה וכמה היא תלולה אין מה לעשות מומלץ לחנות בהילוך ראשון .

דבר שני קנית רכב מושלם אני קניתי אותו כי נהגתי על הפולו הזאת במשך חצי שנה של אחי ומדובר ברכב תענוג פשוט!! הכל יש בו

תמורה מלאה לכסף סתם בשביל ההרגשה הטובה כנסי לפולקסווגן אנגליה או מדינה אחרת ותראי כמה עולה הדגם שלנו חדש כמעט ואין הבדל בגלל שזה דרגת מס נמוכה בארץ .

דבר נוסף ניתן לקנות את המכסה הזה לבגאז באי בי בגרושים .

אל תלחצי בנושא של הנסיעה מעל 110 מומלץ תמיד כמובן לא לנסוע מהר אבל זה סתם מן בטחון שהספק רושם המנוע כבר אחרי הרצה והכל בסדר.

דרך אגב אני כבר יכין אותך שלא תלחצי הכנסת הילוך ראשון טיפה יותר קשה משאר ההילוכים על מנת שתרגישי את ההבדל בין ראשון לבין שלישי... זה מנגנון בטחון .

עוד משהו בהילוך ראשון כשרק מניעים יש רעש כזה של רצועה במטיחה .. זה אמור להיות ככה זה גיר רגיל.

דרך אגב אם אמרת שנמאס לך ממוסכים אז קנית את הרכב הטוב ביותר לנושא זה.

תבלייייי זה הכי חשוב :o)

אביב

פורסם

אביב אני נוהג ברכב ידני בן 20 ובלם היד שלי מסוגל למנוע מהרכב להדרדר בכל עליה, גם באחת ממש קיצונית. אין סיבה שברכב חדש בלם היד לא יתפקד. אלא אם כן באמת יש צורך ב"שפשוף" של מערכת הבלימה.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

פורסם
גם אצלי, עם מכונית בת אחת עשרה, מנוע 2 ליטר וגיר אוטומטי רגיל ובזבזן, ב150 הקילומטרים הראשונים מחוג הדלק לא זז מה FULL. האם אני צריך להסיק מכך שהאוטו הזה פשוט חי על אויר ? לא וכך גם אתה. מדי הדלק אינם ליניאריים וקצב תזוזת המחוג עולה ככל שהכמות במיכל יורדת. הדרך הנכונה לבדיקת הצריכה היא כפי שפורט למעלה.

חבל שאצלי בגולף 1800 אוטומטית 1999-אחרי 30 קמ כבר המד בדלק מתחיל לזוז....פשוט מטחנה של דלק האוטו הזה:)

וענת -עקבתי אחרי השירשורים שלך תתחדשי ותהני:)צבע ממש ממש יפה והואטו ממש יפה לדעתי.

אגב,מה עם עלות תיקון הקלאטש תבעת כבר את מכון הבדיקה???

פורסם

תתחדשי ותהני.

אני לוקח נסיעת מבחן ביום שישי הקרוב על ה TSI כדי שאוכל לאשר לאחותי לרכוש את הרכב המדובר.

היא גם רוצה כסוף, אני מנסה למשוך אותה לכיוון אפור עכבר כי לדעתי הוא משתלב יותר טוב עם הפלסטיקה השחורה בפגוש הקדמי.

מה שמרגיז בכל העניין זה שגם אם מזמינים היום מקבלים רק בתחילת יולי וגם זה לא בטוח .

 

בקשר לבחור עם הדלק- ככה לא מודדים צריכת דלק. תעשה את זה ידני, תמלא מיכל מלא עד שקופץ, תאפס את האודומטר , בתדלוק הבא אותו דבר.

בצע חלוקה של מספר הקילומטרים בליטרים ותקבל את הצריכה.

 

בן, מה אתה בוכה, אם עם ה1.8T בGTI הקודמת השגתי ב1:10 אז כמה כבר מטחנת דלק ה1.8 שלך יכול להיות? :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בטח תעלה תמונות!

 

קנית גם כן את הידני 1400? איזה קטע, בחיי הייתי בטוחה שאני היחידה וכולם הולכים על הדגם היוקרתי TSI

 

אשמח לשמוע התרשמות שלך מהרכב, איך הוא בתאוצה בכביש המהיר? (לא יודעת למה זה כ"כ חשוב לי...)

קרה לך את המקרה המוזר שתיארתי לגבי ההנדברקס?

איך צריכת הדלק?

בקיצור פרט וספר (-:

 

כן. קניתי ידני, בצבע שחור (ציינתי כבר, אני יודע) בתוספת מגנזיום :). מה שכן, בעת הקניה ביקשתי שיוציאו את מערכת הסאונד המקורית שלהם - בלי יציאות AUX לא היה לי הרבה מה לעשות איתה. העדפתי לקנות בעצמי ולפני שבוע שמתי מערכת פיוניר (deh6250bt) עם AUX , USB ובלוטות' מובנה - מתחברת מצויין מכל בחינה עם האייפון (שיושב לו בנוחות בfix-way). אם תרצי עזרה לגבי כיסויים לרכב, מצאתי מקום מצויין (ברחובות אם זה לא רחוק מדי בשבילך...)

 

לגבי תאוצה - כיון שאני עדיין בהרצה אז אני לא "לוחץ" מדי. צריכת הדלק נכון לעכשיו היא בערך 1:13 בנסיעה משולבת. שזה קצת מוזר כי קיוותי ללפחות 1:15 (היצרן מבטיח 1:17 , כן?) אבל שוב, כיון שזה שלב ההרצה, אני מחכה למספרים סופיים.

 

נראה לי שזהו. פשוט לא רוצה לצאת מהרכב רוב הזמן :)

 

אעלה בקרוב עוד תמונות, צריך להעביר למחשב קודם

 

התמונה היא מיום קבלת הרכב. הבחור המאושר שם זה אני...

photo.JPG

פורסם

תתחדש! אתה אכן נראה מאושר לאללה בתמונה (:

 

צריכת הדלק מאכזבת לגמרי, אבל היא אמורה להשתפר. כמה מהנסיעות שלך הן עירוניות?

זה די מעצבן ה"הרצה" הזו. יש שאומרים שהיא חשובה ויש שאומרים שלא. אם לא הייתי קוראת בפורום בכלל לא הייתי מעלה על דעתי שרכב חדש צריך הרצה. אגב לא לגמרי לא ברור לי מה זה אומר לא לשמור על מהירות קבועה לאורך זמן, אם אני נוסעת בכביש החוף האם אני צריכה כל הזמן לעבור בין 90 קמש ל-100 ובחזרה? מה יקרה אם אסע כמה דקות על 120 קמש?

פורסם

תתחדשי, יש לי גם פולו בדיוק כמו אצלך קניתי אותה לפני 6 חודשים.

 

והמושב האחורי בצד ימין יש מימנו כל מיני רעשים מתי שיושבים שם

Volkswagen POLO 6R

פורסם
כמה מהנסיעות שלך הן עירוניות??

 

90% :)

 

וההרצה - הייתה לי נסיעה אחת לירושלים וחזרה. לא התאפקתי... שחררתי טיפה את הרסן של ההרצה. לא קרה כלום :)

פורסם
תתחדשי ותהני.

אני לוקח נסיעת מבחן ביום שישי הקרוב על ה TSI כדי שאוכל לאשר לאחותי לרכוש את הרכב המדובר.

היא גם רוצה כסוף, אני מנסה למשוך אותה לכיוון אפור עכבר כי לדעתי הוא משתלב יותר טוב עם הפלסטיקה השחורה בפגוש הקדמי.

מה שמרגיז בכל העניין זה שגם אם מזמינים היום מקבלים רק בתחילת יולי וגם זה לא בטוח .

 

בקשר לבחור עם הדלק- ככה לא מודדים צריכת דלק. תעשה את זה ידני, תמלא מיכל מלא עד שקופץ, תאפס את האודומטר , בתדלוק הבא אותו דבר.

בצע חלוקה של מספר הקילומטרים בליטרים ותקבל את הצריכה.

 

בן, מה אתה בוכה, אם עם ה1.8T בGTI הקודמת השגתי ב1:10 אז כמה כבר מטחנת דלק ה1.8 שלך יכול להיות? :)

אייל תתפלא...מדדתי כפי שכתבת פה,וגם בעבר ויצא לי 1ל 7.8

ובכללי יוצא לי בערך 350 קמ בלחץ מיכל ,כמובן שאני מדבר איתך על מיכל של 55 ליטר.זה מבאס נורא!וכן האוטו בסדר גמור:)

פורסם

וואו זו צריכת דלק קטלנית!

זה בטוח מושפע גם מצורת נהיגה, לא?

לי היתה גולף 1600 שנת 2001 ורק כשמכרתי אותה קלטתי עד כמה היא היתה חסכונית. הייתי מתדלקת כל 400 ק"מ ושמה בערך 25 ליטר. במועד המכירה כשהתחלתי להתעסק במפרטים של מכוניות קלטתי שהיה לי טנק דלק של 55 ליטר אז בעצם תדלקתי כל פעם כשחצי מיכל מלא (העיקר תמיד כשעברתי את ה-400 קמ בלי לתדלק הייתי בלחץ ומשוכנעת שאני עומדת להיתקע בכל רגע :). אני נוסעת כמעט ורק בינעירוני אבל נוסעת מהר ולוחצת גז בלי הפסקה.

 

במקומך הייתי שוקלת להחליף רכב במידה ואתה נוסע הרבה.

פורסם

לך ממה שאני זוכר הייתה גולף ידנית...האמת שאני לא נוסע ככ הרבה ודיי אוהב את הרכב.האמת בזמנו שבדקתי את הצריכה זה היה בניסעות לעבודה על בסיס יומי עם מלא מלא פקקים באיילון בהלוך ובחזור.מכיוון שאני לא נוסע ככ הרבה,אני מתדלק בחודש גג פעמיים פול טנק,אז לא בדקתי.

אני אבדוק באמת ואעדכן:)

ושוב תתחדשי על הרכב,אני מאוד את העיצוב של הפולו החדשה,גם מקדימה נראית הרבה יותר ממכונית מיני,ומאחורה הפנסים ממש מחמיאים לה:)

פורסם
בינתיים קצת מוקדם לחוות דעת, נסעתי רק 150 ק"מ מאז שקיבלתי את הרכב ואני לא נוסעת מעל 100-110 קמש.

עלה לי 87K על הכביש כולל המיגון והכל. לדעתי עסקה משתלמת ביותר לעומת ה-TSI שעולה 20K יותר, אבל אני עדיין מחכה לצבור קצת קילומטרז ולבדוק את התאוצה של הרכב בכביש המהיר במהירות קצת יותר גבוהה..

 

 

 

אני שואל מכיוון שאני הזמנתי סקודה פאביה 1.2 TSI הפשוטה עם 86 כ"ס שצריכה להגיע בסוף החודש .

המחיר שלה ושל הפולו הוא אותו דבר,

מה היו השיקולים שלך בין שניהם ? ולמה בסוף הלכת על הפולו ?

אני לא סגור על הפאביה ואני עדיין יכול לבטל :-) ולהזמין פולו.

פורסם

קודם כל תתחדשי!

 

ישנם מספר הבדלים בין גרסת ה TSI לזו הרגילה

 

1. כמו שציינת - המגש הכפול בתא המטען

2. מושב נוסע עולה/יורד בגובה

3. תא איכסון מתחת למושבים

4. דש בורד קדמי רך לעומת פלסטיק קשיח (ולזה שמנו לב ממש במקרה כאשר היינו באולם תצוגה)

5. משענת יד בין המושבים

6. חישוקים יותר גדולים

 

ומשהו קטן לידע כללי - במנועי 1.2 TSI אין צורך לבצע טיימינג.

 

נכון - הרכב משמעותית יותר יקר. (ולדעתי באופן לא מוצדק)

 

להורים שלי לדוגמא הוא מתאים כמו כפפה ליד.

 

לגבי צריכת דלק:

 

נסיעה לאילת עם עצירות בדרך, סה"כ 478 ק"מ על 28 ליטר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 


×
×
  • תוכן חדש...