Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי את הפולו החדשה שלי!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני שואל מכיוון שאני הזמנתי סקודה פאביה 1.2 TSI הפשוטה עם 86 כ"ס שצריכה להגיע בסוף החודש .

המחיר שלה ושל הפולו הוא אותו דבר,

מה היו השיקולים שלך בין שניהם ? ולמה בסוף הלכת על הפולו ?

אני לא סגור על הפאביה ואני עדיין יכול לבטל :-) ולהזמין פולו.

 

היו כמה סיבות:

1. אישית יותר אהבתי את המראה של הפולו.

2. זמן אספקה - פולו שוחררה תוך שבוע, לסקודה שאתה מדבר עליה היה זמן המתנה ארוך.

3. אחרי ניסיוני עם הרכב הקודם אני רציתי מינימום תקלות, והמנוע המשוכלל הזה TSI אין לי מושג איך הוא יהיה בעתיד. אני די שונה מקטע הזה מרוב האנשים כנראה, מבחינתי למשל שיהיו ברכב רק 2 חלונות חשמל ולא 4, זה 2 פחות שיכולים להתקלקל (:

4. אני התלבטתי לגבי הסקודה הידנית 1400 שמכרו לפני איזה חודשיים במבצע שופרסל ב-77 אלף שקל. הסכימו בסקודה לתת לי אותה ממש במחיר דומה, אבל היו להם רק כמה בודדות, לא בצבע שרציתי וגם ברור שזה דגם שיוצא מהמחזור אז ירדתי מזה.

5. את זה גיליתי רק אחרי שביצעתי הזמנה ואמרו לי שהביטוח יהיה מאוד גבוה (בסוף הוא לא היה גבוה בכלל) מסתבר שפולו וסקודה יש להן הרבה במשותף, ובגלל שסקודה זה רכב של מוניות אז אלו רכבים מאוד גניבים (סוחרים בחלפים).

 

בקיצור הגישה שלי היתה שאם הייתי מרוצה מגולף ישנה אז כל רכב חדש יהיה טוב בשבילי. הכי חשוב לי להצליח גם בפולו החדשה לעקוף את כולם בעליות וליסוע מהר בכביש החוף כשהכביש ריק (מהר זה כולה 120 קמש, אבל בלי להרגיש שהרכב מתאמץ ובלי צריכת דלק גבוהה). את שני הדברים האלה עוד לא הצלחתי לגמרי לבדוק ברכב החדש בגלל ההרצה וכי לא נסעתי עדיין הרבה. במהלך החג בטח תהיה לי דעה יותר מגובשת, אעדכן (:

 

 

קודם כל תתחדשי!

 

ישנם מספר הבדלים בין גרסת ה TSI לזו הרגילה

 

1. כמו שציינת - המגש הכפול בתא המטען

2. מושב נוסע עולה/יורד בגובה

3. תא איכסון מתחת למושבים

4. דש בורד קדמי רך לעומת פלסטיק קשיח (ולזה שמנו לב ממש במקרה כאשר היינו באולם תצוגה)

5. משענת יד בין המושבים

6. חישוקים יותר גדולים

 

ומשהו קטן לידע כללי - במנועי 1.2 TSI אין צורך לבצע טיימינג.

 

נכון - הרכב משמעותית יותר יקר. (ולדעתי באופן לא מוצדק)

 

להורים שלי לדוגמא הוא מתאים כמו כפפה ליד.

 

לגבי צריכת דלק:

 

נסיעה לאילת עם עצירות בדרך, סה"כ 478 ק"מ על 28 ליטר.

 

את רוב הדברים שציינת אפשר לראות בהשוואה מדוקדקת במפרט של הפולו שיש באתר של פולקסוואגן, למעט תא המטען שזה ממש לא מוזכר שם. בנוסף יש הבדל בלוח השעונים שלא בא לידי ביטוי במפרט וכאמור אני הופעתי לגלות שאין לי מד חום מנוע באוטו. עכשיו הוא חדש וזה לא אכפת לי, אבל זה דבר מאוד מרגיז שלא שמים, זה סמן די טוב לתקלה חמורה שיכולה להימנע בזכות המד הזה.

 

ה-TSI הוא מאוד חסכוני בדלק אם אני לא טועה, גם בגרסה האוטומטית.

 

bennnn - טוב נסיעה בפקקים זה משהו אחר. הנתונים שאני ציינתי הם לנסיעות חלקות לא בפקקים ורק בין עירוני.

  • תגובות 222
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

Guest רונן יצחק
פורסם

קודם כל, ענת, תתחדשי! :)

 

משהו שקצת מוזר לי ואני מקווה שזו לא בעיה ספציפית אצלי ברכב אלא תוצאה של זה שהרכב חדש, הוא שהרכב ממשיך להתדרדר כשהמנוע דולק למרות שהאנדברקס משוך בחוזקה עד למעלה. כמעט התנגשתי ברכב חונה בגלל זה כשחניתי לראשונה ליד הבית כי הרמתי אנדברקס הורדתי רגלים מהדוושות ופתאום הוא התחיל ממש להתדרדר למטה (לא סנטימטרים, בערך מטר שלם... למזלי הספקתי לבלום שנייה לפני התנגשות (: הייתי מתה אם הייתי דופקת את האוטו 15 דקות אחרי שקיבלתי אותו. אשמח לשמוע מבעלי פולו אם הם מכירים את הבעיה הזו?

 

קרה לי מקרה דומה בשבוע שעבר (תיארתי אותו באותו דיון לעיל שפתחתי), אך הטעות שלי נבעה מכך שהקלאץ' לא שוחרר, וייתכן שגם בלם היד לא הודק בחוזקה. חנית כשההילוך הראשון משולב (הייתי לכיוון העלייה?)? משכת בחוזקה את בלם היד עד הסוף?

פורסם

איזה ערס מטונף אחד עלוב חיים ומכוער נתן לי מכה לאוטו בכוונה!!

 

הוא פתח את הדלת האחורית של הרכב שלו בלי שום סיבה כשהסיבה היחידה היתה לתת לי מכה עם הדלת שלו!

ראיתי אותו מרחוק עושה זאת ולצערי הוא השאיר סימן של מכה, לא גדולה אומנם אבל מכה (לא שריטה, במישוש מרגישים שהפח נכנס טיפה פנימה).

אם זה היה קורה בטעות אז מילא, אוטו חדש זה צפוי ואנשים בארץ הם בהמות זה גם ידוע, אבל הנבלה הזה עשה את זה בכוונה. וזה גרם לי לתהות מה מביא אנשים לכזו רמה של עליבות ואומללות שזה כל מה שנותר להם בחיים. כל הדרך אחרי זה איחלתי לו שישחררו את גלעד שליט ויחטפו את היצור העלוב הזה במקום ויתעללו בו כמה שרק אפשר (מצד שני, אם להתרשם רק מהפרצוף שלו, לא הייתי חותמת על זה שהוא לא משתייך לחמאס בעצמו).

 

החדשות הטובות הן שהפולו מסתמנת כמאוד חסכונית בדלק, על 350 ק"מ תדלקתי 22 ליטר שזה אומר 1 ל-16, בנסיעה בינעירונית אבל עם הרבה פקקים של ערב חג ועם מזגן. אם זה נתון שעוד הולך להשתפר אז הרכב ממש ממש סבבה מהבחינה הזאת.

 

רונן - אני רגילה לידני, הבלם יד היה משוך עד הסוף. לא בדקתי את שוב בימים האחרונים, אני אבדוק זאת, אבל בינתיים יש שיפור מאוד גדול בכוח הבלימה של הרכב, בהתחלה הוא בלם ממש לאט והיה כתוב בספר הרכב שככה זה ב-600 ק"מ הראשונים. עכשיו אחרי 500 ק"מ הוא בולם כמו שצריך. אולי גם עניין ההנדברקס כבר יסתדר מעצמו. גם התאוצה של הרכב נהדרת, נסעתי בכיף על 110-120 קמש בלי יותר מידי גז ועם תחושה מאוד יציבה של הרכב.

 

PrinceT - כן, אצלם מחר כמה תמונות מבפנים ואעלה.

פורסם
איזה ערס מטונף אחד עלוב חיים ומכוער נתן לי מכה לאוטו בכוונה!!

 

הוא פתח את הדלת האחורית של הרכב שלו בלי שום סיבה כשהסיבה היחידה היתה לתת לי מכה עם הדלת שלו!

ראיתי אותו מרחוק עושה זאת ולצערי הוא השאיר סימן של מכה, לא גדולה אומנם אבל מכה (לא שריטה, במישוש מרגישים שהפח נכנס טיפה פנימה).

אם זה היה קורה בטעות אז מילא, אוטו חדש זה צפוי ואנשים בארץ הם בהמות זה גם ידוע, אבל הנבלה הזה עשה את זה בכוונה. וזה גרם לי לתהות מה מביא אנשים לכזו רמה של עליבות ואומללות שזה כל מה שנותר להם בחיים. כל הדרך אחרי זה איחלתי לו שישחררו את גלעד שליט ויחטפו את היצור העלוב הזה במקום ויתעללו בו כמה שרק אפשר (מצד שני, אם להתרשם רק מהפרצוף שלו, לא הייתי חותמת על זה שהוא לא משתייך לחמאס בעצמו).

 

החדשות הטובות הן שהפולו מסתמנת כמאוד חסכונית בדלק, על 350 ק"מ תדלקתי 22 ליטר שזה אומר 1 ל-16, בנסיעה בינעירונית אבל עם הרבה פקקים של ערב חג ועם מזגן. אם זה נתון שעוד הולך להשתפר אז הרכב ממש ממש סבבה מהבחינה הזאת.

 

רונן - אני רגילה לידני, הבלם יד היה משוך עד הסוף. לא בדקתי את שוב בימים האחרונים, אני אבדוק זאת, אבל בינתיים יש שיפור מאוד גדול בכוח הבלימה של הרכב, בהתחלה הוא בלם ממש לאט והיה כתוב בספר הרכב שככה זה ב-600 ק"מ הראשונים. עכשיו אחרי 500 ק"מ הוא בולם כמו שצריך. אולי גם עניין ההנדברקס כבר יסתדר מעצמו. גם התאוצה של הרכב נהדרת, נסעתי בכיף על 110-120 קמש בלי יותר מידי גז ועם תחושה מאוד יציבה של הרכב.

 

PrinceT - כן, אצלם מחר כמה תמונות מבפנים ואעלה.

 

זה הסיוט הכי גדול שלי עכשיו, שאיזה אידיוט יפתח עליי עיניים וידפוק\ישרוט לי את האיביזה.

כמה רע צריך להיות כדי לעשות כזה דבר :evil:

פורסם

לא צריך להיות רע במיוחד, צריך בעיקר להיות מסכן וקנאי. רכב חדש חדש מבריק ונוצץ הוא כנראה מועד לפורענות בהיבט הזה.

 

אגב יש משהו שלא ברור לי, הסיומת של מספר הרכב שלי היא 73, ולפי מה שהבנתי זו הסיומת של כל הרכבים החדשים מהחודשים האחרונים (אולי פחות מחודשים? רכב חדש מינואר קיבל סיומת 71). אז איך זה שקודם ראיתי ברחוב איזה רכב לא נראה חדש במיוחד עם סיומת 74 ?

פורסם

ענת שלום.

 

1. מצטער לשמוע על המכה. גם לי יש את הפחדים האלה שמישהו ידפוק לי את האוטו או משהו. האוטו אצלי עוד מעט 10 חודשים. שריטות עמוקות בדלת כבר יש, ואפילו עיקום בתחתית האוטו כי אני לא יודע לשים ג'ק במקום הנכון (יש שקע ופחח ששאלתי אמר שזה 600-700 שקל לתקן.. : - ( )

 

הייתי מעורב ב"נשיקה" עם אוטו אחר. לא נעים (יש נזק, כפי שכתבתי, אבל אטפל בזה בהמשך).

 

2. סעי בזהירות ותחני רחוק או במקומות שאינם מועדים לפורענות (זכרי ש..לא הכל תלוי בך).

 

3. את מאוד מזכירה לי את עצמי, גם אני חיפשתי אוטו בלי איבזור ובלי חלונות חשמל :)

 

4. לגבי המספרים, נראה לי שיש להם מאגר מספרים, והם מנסים "לסיים" אותם.

 

5. חג שמח.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

יצא לי להציע לאנשים עם חנייה מקורה, לקנות את החנייה שלהם במחיר ששווה ערך ליותר מרבע שווי המכונית שלי. כן, אני לא מגזים. לצערי, דחו אותי ואפילו לא בנימוס :).

 

מצטער לשמוע זאת, אבל אני מקווה שאת עדיין נהנת עם המכונית :).

פורסם

תמונות של הרכב מבפנים למי שביקש לראות.

ברשותכם ובניגוד לאחרים אני לא אצלם את המנוע (בכלל לא יודעת איך פותחים את המכסה חחח)

תכלס פנים הרכב והאבזור מאוד פשוט ובסיסי, יש יגידו מיושן. אבל בשבילי זה בהחלט מספק.

המכה באור יום בקושי נראית לעין. אתמול היא היתה נראית לי הרבה יותר גרועה. לא נורא.

DSC02453.JPG

DSC02454.JPG

DSC02455.JPG

DSC02457.JPG

DSC02459.JPG

DSC02462.JPG

פורסם

לדעתי העיצוב פנים והאבזור מאכזבים יחסית לפולקסוואגן חדשה, זה נראה די דומה לעיצובי תא הנוסעים שלהם מתחילת/אמצע שנות האלפיים. אבל העיקר שאת מרוצה, כנראה שאתה בגישה של LESS IS MORE :)

 

לגבי פתיחת מכסה המנוע- יש בקיק פאנל (משמאל לקלאץ') מעין "מנוף" שבמשיכה קלה פותח את מכסה המנוע.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

מסכימה איתך לגמרי. ירד לי האסימון לגבי זה רק כשהסתכלתי בצילומים ופתאום האוטו החדש והמהמם שלי היה נראה לי די עלוב מתמונות מבפנים (: תכלס אין שום הבדל בעיצוב הפנימי בין הפולו 2011 לבין הגולף 2001 שהיתה לי (ושנת המודל שלה היה 1998!), ולהפך הגולף היתה מחומרים יותר איכותיים ועם משענת יד ועוד כמה דברים שאין בפולו.

 

מצד שני במציאות הפולו מאוד חמודה מבפנים, התמונות יצאו לא מחמיאות לה בכלל (היא כמוני, לא פוטוגנית :)

ומבחינתי זה שווה את החסכון הכספי, לא רציתי רכב מיני אלא רכב חזק יותר ונראה לי שהפולו תספק את הסחורה.

 

זה גם הרכב הראשון שלי שהוא חדש חדש. ברכב הבא בטח יהיו כבר סטנדרטים גבוהים יותר מבחינת אבזור ומראה פנימי (:

אתמול ראיתי את ההונדה סיוויק החדשה של ההורים שלי, מעלפת מבחוץ ומבפנים. פשוט מדהימה, אבל היא עלתה הרבה יותר וגם צריכת הדלק קטלנית, הם לא מצליחים להשיג יותר מ-1 ל-10. אני השגתי ב-500 קמ הראשונים 1 ל-16 וממש לא נסעתי כמו סבתא!

פורסם

מניסיון שלי,

כדאי לך לדעת איך מתפעלים את האוטו, בייחוד במצבים כמו להרכיב גלגל. אני לא ממש הצלחתי, גרמתי נזק לפח (עיקום מלמטה, שיעלה כמה מאות שקלים לתקן).

 

נסיעה בטוחה, וחג שמח.

 

אגב, האוטו שלך נראה ממש יפה :)

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

סער, אין צורך לחזור על הפאדיחה כ"כ הרבה פעמים. :)

אם היית קורא את ספר הרכב או מעיף מבט ומפעיל הגיון היית רואה איפה ממקמים את הג'ק.

 

בכל מקרה, מי מחליף היום גלגל ? יש ספריי קצף ב20 שקל. ממלאים, נוסעים לפנצ'ריה הקרובה, מתקנים את הפנצ'ר וממשיכים הלאה.

 

רכב כמו פולו לא צריך אינטריור מתוחכם מדי, זהו לא קהל היעד.

שדרוג עצום לתא ולאיכות החיים יהיה מערכת מובנית עם מסך מגע, GPS דיבורית וכו' שתחליף את הרדיו הפשוט שמגיע עם הרכב בתוספת תא מתחתיו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל אני בבאסה אטומית. למזלי בהחלט לא קרה כלום (למעט ונטיל שיצא ממקומו והייתי חייב להחליף גלגל..) טסה משופשפת... וזה מנשיקה בכיכר תנועה עם סוזוקי אלטו.

 

מה שכן, תודה לאל לא קרה כלום ואף אחד לא נפגע. בקרוב אעלה תמונה ואתייעץ בפורום אם בכלל יש טעם לתקן את הסף מלמטה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 


×
×
  • תוכן חדש...