Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בימים אלו אני מנסה ללמוד להכין חלקים מפיבר, והתחלתי עם לנסות ללמוד להעתיק חלקים קיימים.

 

כמו שתוכלו לראות בתמונה הכנתי כבר את החלק ממנו אני רוצה ליצור תבנית, ועכשיו אני מנסה להבין איך יוצרים ממנו תבנית (כלומר את הנגטיב), איפה קונים חומרים, איזה חומרים צריך וכו'. הבנתי שיש משהו כמו פלסטלינה ששמים מסביב לחלק שהכנתי, וכשהיא מתקשה מסירים אותה והיא הופכת להיות התבנית, ושזו הדרך הכי פשוטה.

 

עצות, רעיונות, וחנויות מומלצות יתקבלו בברכה.

IMG_2505.JPG

  • אחראי פורום
פורסם

במרכז - אלגד.

בצפון - קידרון.

אתה צריך gel coat, יריעות ופוליאסטר. אם אתה בצעדיך הראשונים, הייתי מוסיף גם כלי מדידה (15 ש"ח).

כל זה כמובן בנוסף לכפפות לאטקס ומסכה.

הג'ל הוא חומר הפרדה שאתה מורח על החלק ועל השטח שיהיה אח"כ פני התבנית.

יש חומרי הפרדה אחרים, יותר זולים ויותר פשוטים ליישום, אבל הג'ל נותן פני שטח מעולים לתבנית ועוזר בכך

לפיניש שתצטרך לתת (אם בכלל) לכל חלק משוכפל.

הוא יחסית יקר (150-160 ש"ח לקילו) וצריך לערבב עם מקשה. ווקס הפרדה למשל, הוא סה"כ חומר שמנוני מאוד שאתה מורח.

זול מאוד, פשוט לשימוש. לשיקולך, זה יותר קשור לחלק המשוכפל, לכמות השיכפולים ואם בכלל נחוץ לך פיניש טוב.

שים לב שעשית לחלק המקורי זויות חליצה קלות (לא צריך יותר מחצי מעלה-מעלה), אחרת החלק יילכד בתוך התבנית.

זה על רגל אחת, בהצלחה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם

לפאות של החלק המקורי צריכות להיות זויות קלות כדי שתוכל לחלץ אותו מהתבנית.

זה שרטוט שממחיש את הכוונה, אם לא מובן אז אעלה משהו בערב.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בלי פינות של 90 מעלות אלא של 91 מעלות.

קח לידיים שלך קופסאת פלסטיק ותראה שהדפנות לא ב-90 מעלות מהסיבה שקודמי ציין.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...