Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5549 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש בעיתיות בחיבור hertz dsk165 למגבר 4 ערוצים אחד לכל זוג ערוצים בגישור? (המגבר מוציא בגישור 100W RMS, איזה מגבר סיני ג'נרי..) פשוט שמעתי וקראתי דעות חלוקות בעניין..

When God gives you lemons, you find a new God.

Alfa 145| Clarion CZ500| ZX1000 Black Edition| Hertz ES300| Hertz DSK 165

פורסם

הבעיה היחידה היא שהסט עלול להחזיר נשמתו לבורא :)

זה סט יחסית נציל ובעל יכולת ספיגה נמוכה, אתה יכול לנסות גישור רק תהיה עדין.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

כי באמת יש ממה להילחץ.

אתה יכול להשיג יותר עוצמה בדרך הזו, אך העוצמה הזו תהיה קצת פחות איכותית, ואם תתן לקומפוננט שלך יותר מדי ממנה, הוא עלול להישרף.

עם זאת, אם אתה יודע לכוון את המגבר והר"ד באופן נכון, אתה לא תסכן את הסט.

 

לא הייתי ממליץ זאת למישהו שלא יודע מה הוא עושה בדיוק, גם המגבר שלך נשמע כאחד שלא כ"כ איכותי מלכתחילה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

שאלה להבנה, עם הג'יין לא פתוח ברמה של לסכן אותו העסק יעבור בשלום או שזה תלוי בחיתוך גם?

When God gives you lemons, you find a new God.

Alfa 145| Clarion CZ500| ZX1000 Black Edition| Hertz ES300| Hertz DSK 165

פורסם

פשוט לא!

אל תחבר בגישור את הסט הזה כבר רשמתי בשרשור הקודם שלך

שאפילו בחיבור רגיל למגבר צריך להיזהר איתו. במיוחד שהסט הזה

יכול לספוג עד 80rms ואתה תיתן לו בגישור 100rms והוא סט מאוד

נציל אתה בטוח תשרוף אותו.

פורסם

אוקיי הדילמה היא פשוט שאני מתקין ברכב סאב ES300 עם מונו שינצל לו תצורה ואני לא רוצה להגיע למצב שהקומפוננטים מקדימה חלביים ממש ולא יתפסו את המקום שלהם בצליל..

הHU הוא clarion cz500. השאלה היא האם בלי הגברה הם ינוצלו ואני יהנה מכל חבילה??

When God gives you lemons, you find a new God.

Alfa 145| Clarion CZ500| ZX1000 Black Edition| Hertz ES300| Hertz DSK 165

×
×
  • תוכן חדש...