Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך עזרה


Guest Anonymous
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי שברולט קאוואליר שנת 99

 

האוטו מטוס לוקח כל אוטו ברייסים וסגירות 8)

יש לו אגזוז לחץ וצ'יפ

 

איך עוד אפשר לשפר אותו בשביל שיסגור סקאלה

אפשר לשים לו NOS ?

פורסם

רוני... איפה אתה? :?:

נו, באמת? כזאת הרמה כבר לא קיבלת הרבה זמן....

 

 

ישי? מישהו? בבקשה :twisted:

 

אדון קווליר, אני מעריץ אותך, בזכותך אני יודע כעת, שלא משנה כמה רע במצב שלי, תמיד יש יותר גרוע.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

חחחחחחחחח

NOS

אני נשפך

רק השם שלו הרג אותי

 

אני אוהב אמריקאיות

אבל האוטו הזה קללה פשוט !!!!!

בחיים לא תהיה לי קוואליר :lol::lol::lol:

רק לחשוב על אמריקאית עם מנוע קטן מV6

בושה פשוט

 

שאל את זה עם הקוואליר הצהובה שפורסמו תמונות שלה פה ב"אוף טופיק"

 

הוא יעזור לך :lol::lol:

 

שים מדבקה גדולה של TURBO מאחורה

זה יתן לך שיפור של 35 כ"ס

 

שים כונס (של קארניבל נותן הכי הרבה כוח)

ויש לך כבר גם טורבו וגם אינרקולר

 

ועל תשכח סמל של GT !

מוסיף עוד 70 כ"ס

 

והרי לך מטוס!!!

:roll:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אין לי איך לעזור ...תנסה בסדנאות שיפורים ...

המנוע עצמו משופר ? CamShaft ??

 

חבר'ה...לא יפה ככה לעשות !

יש פה באתר חברים עם אהבות שונות לרכבים משונים, אבל לא צוחקים עליהם !

כל אחד וטעמו !

מה גם שקווליר זה אוטו נחמד מאד !

ואני לא יודע מה לכולם יש נגד האוטו הזה, אני לא ניתקלתי בבעיות אמינות כל שהן

ויש לי רכב כזה יד ראשונה שנת 96.

הטענה היחידה אולי זה יציבות לא משהו....אבל הרבה רכבים הם לא משהו בשטח הזה ...

 

אגב...

אתה יכול לבדוק אצל יורם דואן אם אתה מכיר אותו !

 

אצלו תוכל למצוא כמעט כל מה שקשור לשיפורים.

הוא מתעסק עם אמריקאיות ואני לא בטוח לגבי אירופאיות...אולי

אבל לא כ"כ מעניין אותי ....

אם זה מעניין מישהו, ניתן לפנות אלי בפרטי.

(אני פשוט לא רוצה שישגעו אותו בשביל סתם "הצעת מחיר").

 

V8Driver

פורסם
ברשותי שברולט קאוואליר שנת 99

 

האוטו מטוס לוקח כל אוטו ברייסים וסגירות 8)

יש לו אגזוז לחץ וצ'יפ

 

איך עוד אפשר לשפר אותו בשביל שיסגור סקאלה

אפשר לשים לו NOS ?

 

איך אפשר לשפר עוד? תשאל פה.

אצלנו אין כלים כמוך שיכולים להתמודד עם רכב טוב כל כך כמו קוואליר עם צ'יפ ואגזוז לחץ :!:

(וואוו :shock3: ... תן לי שתי דקות להרגע מרוב התלהבות. זהו, נרגעתי. :roll: )

 

 

 

:wave:

איחלתי לחייל בהצלחה

פורסם

1. :lol::lol::lol:

 

2.

האוטו מטוס לוקח כל אוטו ברייסים וסגירות

:lol: פשוט שוס לא נורמלי :lol:

 

3.

יש לו אגזוז לחץ וצ'יפ

סחטיין.

 

4.

איך עוד אפשר לשפר אותו בשביל שיסגור סקאלה

הוא סוגר סקאלה גם בלי שיפורים.

 

5.

אפשר לשים לו NOS?.....

 

בטח !!!, למה לא, הרי מה רע כבר יכול לצאת מזה.

 

:lol::hihi::roflmao::hihi::lol:

פורסם
אין לי איך לעזור ...תנסה בסדנאות שיפורים ...

המנוע עצמו משופר ? CamShaft ??

 

חבר'ה...לא יפה ככה לעשות !

יש פה באתר חברים עם אהבות שונות לרכבים משונים, אבל לא צוחקים עליהם !

כל אחד וטעמו !

מה גם שקווליר זה אוטו נחמד מאד !

ואני לא יודע מה לכולם יש נגד האוטו הזה, אני לא ניתקלתי בבעיות אמינות כל שהן

ויש לי רכב כזה יד ראשונה שנת 96.

הטענה היחידה אולי זה יציבות לא משהו....אבל הרבה רכבים הם לא משהו בשטח הזה ...

 

אגב...

אתה יכול לבדוק אצל יורם דואן אם אתה מכיר אותו !

 

אצלו תוכל למצוא כמעט כל מה שקשור לשיפורים.

הוא מתעסק עם אמריקאיות ואני לא בטוח לגבי אירופאיות...אולי

אבל לא כ"כ מעניין אותי ....

אם זה מעניין מישהו, ניתן לפנות אלי בפרטי.

(אני פשוט לא רוצה שישגעו אותו בשביל סתם "הצעת מחיר").

 

V8Driver

 

אם אתה חובב אמריקאיות אתה צריך להבין שהאוטו הזה ממש לא אמריקאי אמיתי

4 ציל' בלבד , מנוע2.2

הקאווליר לעצמו רכב נחמד , טוב לשיוטים על כביש החוף למשל

לדעתי , אמריקאית אמיתית היא לא!!!

מבחינת גודל ,אבזור,מנוע,עיצוב

 

ד"א בארה"ב הוא נחשב לרכב סטודנטים קומפקטי :lol:

 

ד"א

מישהו ראה פעם סאטורן בישראל ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
אין לי איך לעזור ...תנסה בסדנאות שיפורים ...

המנוע עצמו משופר ? CamShaft ??

 

חבר'ה...לא יפה ככה לעשות !

יש פה באתר חברים עם אהבות שונות לרכבים משונים, אבל לא צוחקים עליהם !

כל אחד וטעמו !

מה גם שקווליר זה אוטו נחמד מאד !

ואני לא יודע מה לכולם יש נגד האוטו הזה, אני לא ניתקלתי בבעיות אמינות כל שהן

ויש לי רכב כזה יד ראשונה שנת 96.

הטענה היחידה אולי זה יציבות לא משהו....אבל הרבה רכבים הם לא משהו בשטח הזה ...

 

אגב...

אתה יכול לבדוק אצל יורם דואן אם אתה מכיר אותו !

 

אצלו תוכל למצוא כמעט כל מה שקשור לשיפורים.

הוא מתעסק עם אמריקאיות ואני לא בטוח לגבי אירופאיות...אולי

אבל לא כ"כ מעניין אותי ....

אם זה מעניין מישהו, ניתן לפנות אלי בפרטי.

(אני פשוט לא רוצה שישגעו אותו בשביל סתם "הצעת מחיר").

 

V8Driver

 

 

בקשר לשיפורי מנוע, נראה לך ????? מי צריך בכלל את כל השטויות האלה ?!?!? הקאווליר שלו פותחת אימפרזה טורבו גם ברברס, עם בלם יד מורם (מי אמר ניטי??? :lol:) וקשורה למשאית . . .

 

עכשיו ברצינות, מתי אנשים יבינו שקאווליר זה לא רכב ספורטיבי !!!!!!!!!!!

כל אחד יכול לשפר את המשפחתית שלו אבל בשורה תחתונה הרכב לא יהפוך פתאום לספורטיבי !!! אולי הוא יהיה חזק יותר, קשיח יותר, מהיר יותר וכו' אבל את הדבר הכי חשוב אי אפשר לשנות וזה שלדה ורכב עם שלדה לא טובה כגון קאווליר פשוט חבל על הכסף שזורקים . . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אין לי איך לעזור ...תנסה בסדנאות שיפורים ...

המנוע עצמו משופר ? CamShaft ??

 

חבר'ה...לא יפה ככה לעשות !

יש פה באתר חברים עם אהבות שונות לרכבים משונים, אבל לא צוחקים עליהם !

כל אחד וטעמו !

מה גם שקווליר זה אוטו נחמד מאד !

ואני לא יודע מה לכולם יש נגד האוטו הזה, אני לא ניתקלתי בבעיות אמינות כל שהן

ויש לי רכב כזה יד ראשונה שנת 96.

הטענה היחידה אולי זה יציבות לא משהו....אבל הרבה רכבים הם לא משהו בשטח הזה ...

 

אגב...

אתה יכול לבדוק אצל יורם דואן אם אתה מכיר אותו !

 

אצלו תוכל למצוא כמעט כל מה שקשור לשיפורים.

הוא מתעסק עם אמריקאיות ואני לא בטוח לגבי אירופאיות...אולי

אבל לא כ"כ מעניין אותי ....

אם זה מעניין מישהו, ניתן לפנות אלי בפרטי.

(אני פשוט לא רוצה שישגעו אותו בשביל סתם "הצעת מחיר").

 

V8Driver

 

 

בקשר לשיפורי מנוע, נראה לך ????? מי צריך בכלל את כל השטויות האלה ?!?!? הקאווליר שלו פותחת אימפרזה טורבו גם ברברס, עם בלם יד מורם (מי אמר ניטי??? :lol:) וקשורה למשאית . . .

 

עכשיו ברצינות, מתי אנשים יבינו שקאווליר זה לא רכב ספורטיבי !!!!!!!!!!!

כל אחד יכול לשפר את המשפחתית שלו אבל בשורה תחתונה הרכב לא יהפוך פתאום לספורטיבי !!! אולי הוא יהיה חזק יותר, קשיח יותר, מהיר יותר וכו' אבל את הדבר הכי חשוב אי אפשר לשנות וזה שלדה ורכב עם שלדה לא טובה כגון קאווליר פשוט חבל על הכסף שזורקים . . . .

 

חחחחחעדיין זוכר את ניטי ???.

 

היא עדיין חיה ונושמת ד"א !

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

ואני לא יודע מה לכולם יש נגד האוטו הזה, אני לא ניתקלתי בבעיות אמינות כל שהן

ויש לי רכב כזה יד ראשונה שנת 96. V8Driver

 

גם אצלי הייתה קאואליר 98, יד ראשונה, עם 60K ק"מ על השעון,

ואני יכול לרשום לך רשימה ארוכה של תקלות שהיו לי, ושהתיקון שלהן היה מאוד יקר.

 

כשנסעתי לאילת, פחדתי לקחת את הקאואליר, למה ?

כי לדוגמא היה הולך לי משהו שטותי כמו טרמוסטט,

גם זה היה עולה לי הרבה מאוד כסף לתקן שם (יש מוסכים באילת בכלל ?)

וגם לא בטוח שהיה אצלם את החלק בכלל.

העדפתי לקחת את הלנסר 93, של אחותי (לא היה איתו בעיות בכלל)

 

הקאואליר הוא בהחלט לא רכב אמריקאי, תשאל כל אמריקאי.

והוא גם לא מתקרב לרכב אירופאי/יפני "פשוט" כמו קורולה/אלמרה/סיוויק/306

שאיתם הוא מנסה להתחרות, כי הוא פשוט נופל, בכל הבחינות.

פורסם

בשביל זה צריך פונטיאק ! :-) וכן אנחנו (בעלי האמריקאיות) מודעים לבעיות הרבות..

 

מידע לאבחון אמריקאית:

 

1. תשתולל ? היא ישר תדליק לך מנורה אדומה להביע את דעתה שאתה מעצבן אותה , כמה שניות לאחר מכן היא תכבה

2. תנסע איתה כמו בנאדם , לא תדע בעיות

3. תנסע כמו מטורף , משכן ביתך , מכור מחשבך , והכן כספך למען מוסכי UMI יתעשרו ויגדלו

 

בקיצור , עזוב ת'קוואליר בשקט.. תן לה לנוע כמו חית פרא :D , ואל תשפר ואל תעשה כלום

ד"א מנסיון קוואליר סוגרת סקאלה :)

פורסם

Cavalier Turbo GT :!:

 

כאילו HELLO :!:

 

נראה לכם :?:

 

For Real :?:

 

Na Aaah :!:

 

אף אחד לא מרים לכזו הנחתה בלי להתכוון לכך.

ולא מוזר לכם שרוני לא ענה?

עזבו, מריצים עלינו קטע.

לא קניתי.

 

מישהו קיבל השראה מהצהובה ביום שישי.

פורסם

ואני לא יודע מה לכולם יש נגד האוטו הזה, אני לא ניתקלתי בבעיות אמינות כל שהן

ויש לי רכב כזה יד ראשונה שנת 96. V8Driver

 

גם אצלי הייתה קאואליר 98, יד ראשונה, עם 60K ק"מ על השעון,

ואני יכול לרשום לך רשימה ארוכה של תקלות שהיו לי, ושהתיקון שלהן היה מאוד יקר.

 

כשנסעתי לאילת, פחדתי לקחת את הקאואליר, למה ?

כי לדוגמא היה הולך לי משהו שטותי כמו טרמוסטט,

גם זה היה עולה לי הרבה מאוד כסף לתקן שם (יש מוסכים באילת בכלל ?)

וגם לא בטוח שהיה אצלם את החלק בכלל.

העדפתי לקחת את הלנסר 93, של אחותי (לא היה איתו בעיות בכלל)

 

הקאואליר הוא בהחלט לא רכב אמריקאי, תשאל כל אמריקאי.

והוא גם לא מתקרב לרכב אירופאי/יפני "פשוט" כמו קורולה/אלמרה/סיוויק/306

שאיתם הוא מנסה להתחרות, כי הוא פשוט נופל, בכל הבחינות.

אתה מעתיקן !!!!

:mad:

תעלה כמה הודעות למעלה ותראה שרשמתי לפניך שקוואליר היא לא אמריקאית !

 

 

הכול בצחוק

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

סמל לאמינות היא לא

 

הבנתי גם שהאלטרנטור שלה הולך בקצב רצחני פשוט

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...