Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך עזרה


Guest Anonymous
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם הסתלבטתי בהפוכה.

מה נהיה איתך :?:

אתה כבר לא מתבדח :?:

ביום שישי היית יותר מצחיק, ברור שזה קטע שמישהו מריץ,

אז תרוץ איתו

פורסם

זה נכון שהקווליר זה לא הרכב הכי טוב בעולם, ואני מודע היטב שהוא לא אמריקאי אמיתי !

איך אני יודע ? כי לאמא שלי יש כזה ואיזה רכב לי יש ?(סתכלו ימינה)

זה הכי אמריקאי שיש !

מנוע שמונה צילנדר ונוסע כמו ספינה.

אבל תראו ...

הקאווליר 96 של אימי לא עשה שום בעיה מעולם !

ואני עשיתי עליו את הסטאג' :wink: נהיגה !

וכן קרעתי אותו, ושום מנורה אדומה ושום בטיח !

אוטו מ צ ו יי ן !!!

 

אבל מצד שני...יש יוצאים מהכלל אני מניח...וזה הרכב שלנו :roll:

אההה....חוץ מחלונות חשמל ואנטנה שהלכו

:tongue:

 

V8Driver

פורסם
זה נכון שהקווליר זה לא הרכב הכי טוב בעולם, ואני מודע היטב שהוא לא אמריקאי אמיתי !

איך אני יודע ? כי לאמא שלי יש כזה ואיזה רכב לי יש ?(סתכלו ימינה)

זה הכי אמריקאי שיש !

מנוע שמונה צילנדר ונוסע כמו ספינה.

אבל תראו ...

הקאווליר 96 של אימי לא עשה שום בעיה מעולם !

ואני עשיתי עליו את הסטאג' :wink: נהיגה !

וכן קרעתי אותו, ושום מנורה אדומה ושום בטיח !

אוטו מ צ ו יי ן !!!

 

אבל מצד שני...יש יוצאים מהכלל אני מניח...וזה הרכב שלנו :roll:

אההה....חוץ מחלונות חשמל ואנטנה שהלכו

:tongue:

 

V8Driver

 

 

אני מקנא בך !!!!!!!!!!!!!!!

 

אני גם רוצה ! :mad::mad:

איזה שנה הביואיק שלך ?

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

ואני לא יודע מה לכולם יש נגד האוטו הזה, אני לא ניתקלתי בבעיות אמינות כל שהן

ויש לי רכב כזה יד ראשונה שנת 96. V8Driver

 

גם אצלי הייתה קאואליר 98, יד ראשונה, עם 60K ק"מ על השעון,

ואני יכול לרשום לך רשימה ארוכה של תקלות שהיו לי, ושהתיקון שלהן היה מאוד יקר.

 

כשנסעתי לאילת, פחדתי לקחת את הקאואליר, למה ?

כי לדוגמא היה הולך לי משהו שטותי כמו טרמוסטט,

גם זה היה עולה לי הרבה מאוד כסף לתקן שם (יש מוסכים באילת בכלל ?)

וגם לא בטוח שהיה אצלם את החלק בכלל.

העדפתי לקחת את הלנסר 93, של אחותי (לא היה איתו בעיות בכלל)

 

הקאואליר הוא בהחלט לא רכב אמריקאי, תשאל כל אמריקאי.

והוא גם לא מתקרב לרכב אירופאי/יפני "פשוט" כמו קורולה/אלמרה/סיוויק/306

שאיתם הוא מנסה להתחרות, כי הוא פשוט נופל, בכל הבחינות.

אתה מעתיקן !!!!

:mad:

תעלה כמה הודעות למעלה ותראה שרשמתי לפניך שקוואליר היא לא אמריקאית !

 

 

הכול בצחוק

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

סמל לאמינות היא לא

 

הבנתי גם שהאלטרנטור שלה הולך בקצב רצחני פשוט

 

ראיתי שרשמתה לפני,

 

פשוט רציתי לחזק את דבריך :wink:

פורסם

למען ההגינות

 

הקוואליר לא אוטו טוב .

 

אבל בטח לא גרוע כמו שמוצג פה.

 

120K ק"מ עשיתי על קוואליר שנת 97 , והפלא ופלא רק אלטרנטור הוחלף במשך 4 שנים!

 

והקוואליר הזאת עברה חיים קשים מאד. תנסו אתם לרדת את כביש מעלה עקרבים עם קוואליר . תענוג!

פורסם

ואני לא יודע מה לכולם יש נגד האוטו הזה, אני לא ניתקלתי בבעיות אמינות כל שהן

ויש לי רכב כזה יד ראשונה שנת 96. V8Driver

 

גם אצלי הייתה קאואליר 98, יד ראשונה, עם 60K ק"מ על השעון,

ואני יכול לרשום לך רשימה ארוכה של תקלות שהיו לי, ושהתיקון שלהן היה מאוד יקר.

 

כשנסעתי לאילת, פחדתי לקחת את הקאואליר, למה ?

כי לדוגמא היה הולך לי משהו שטותי כמו טרמוסטט,

גם זה היה עולה לי הרבה מאוד כסף לתקן שם (יש מוסכים באילת בכלל ?)

וגם לא בטוח שהיה אצלם את החלק בכלל.

העדפתי לקחת את הלנסר 93, של אחותי (לא היה איתו בעיות בכלל)

 

הקאואליר הוא בהחלט לא רכב אמריקאי, תשאל כל אמריקאי.

והוא גם לא מתקרב לרכב אירופאי/יפני "פשוט" כמו קורולה/אלמרה/סיוויק/306

שאיתם הוא מנסה להתחרות, כי הוא פשוט נופל, בכל הבחינות.

אתה מעתיקן !!!!

:mad:

תעלה כמה הודעות למעלה ותראה שרשמתי לפניך שקוואליר היא לא אמריקאית !

 

 

הכול בצחוק

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

סמל לאמינות היא לא

 

הבנתי גם שהאלטרנטור שלה הולך בקצב רצחני פשוט

 

ראיתי שרשמתה לפני,

 

פשוט רציתי לחזק את דבריך :wink:

 

אה OK 8)

 

למען ההגינות

 

הקוואליר לא אוטו טוב .

 

אבל בטח לא גרוע כמו שמוצג פה.

 

120K ק"מ עשיתי על קוואליר שנת 97 , והפלא ופלא רק אלטרנטור הוחלף במשך 4 שנים!

 

והקוואליר הזאת עברה חיים קשים מאד. תנסו אתם לרדת את כביש מעלה עקרבים עם קוואליר . תענוג!

 

זה לא אוטו כ"כ גרוע

אבל טוב הוא בטח לא !

 

אני שונא את הקוואליר..

 

אבל הכול יחסי

לעומת קורולה אני חולה על הקוואליר :twisted::twisted::twisted:

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

חברה מסכן הבן אדם הרגתם אותו!!!

מרוב תגובות נחמדות הוא כבר לא בודק מה עם ההודעה הזאת!

הוא רשם רק בהתחלה:):twisted::twisted::twisted:

לא נורא פשוט חבל שהוא פנה בגישה של האוטו הכי מהיר ברייסים...

בטח איזה ערס עם שפריצרים כחולים והשם של חברה שלו\כינוי אי סי קיו מודבק בגדול על השמשה האחורית :wink:

פורסם

זו פיקציה, מן הסתם.

 

וזאת גם הסיבה שלא עניתי לו במיטב חידודי לשון מתוך "ספר חידודי הלשון הגדול"

 

(סתם, הסיבה היא כי הייתי בעליית משמר :p )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...