Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לשמוע דעתכם והמלצות לגבי התוצאות הבאות - האם זו תוצאה טובה ? כסת"חים או בעיות ? (במיוחד ההערה האחרונה) הרכב בן 5 שנים, 60 אלף ק"מ, שמור ומטופל במורשה אחת לשנה

 

להלן הX :

 

מנוע/מע' קירור/דלק/הצתה

נזילות שמן קלות, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה

 

סרן קדמי ומע' היגוי

לתקן זוויות היגוי, נקישות במתלה

 

שילדה ומרכב ליקויים בעלי משמעות נמוכה

פגיעות פח ופגושים, מעיכות בתחתית (הבוחן אמר שהרכב לא עבר אף תאונה)

 

צמיגים אחוריים פגומים

 

העברת הכוח

נזילת שמן תיבת הילוכים (הבוחן אמר - לא משהו דחוף, אבל צריך יהיה לטפל בזה)

פורסם

בכוונה לא רציתי לציין את סוג הרכב כדי להמנע מסטיגמות / דיעות מראש

 

אחת מהמכוניות הקטנות :wink:

 

אני יודעת שאתה מחפש "מחלות" נפוצות ובכל זאת...

פורסם

על פי הבדיקות -כסת"ח רגיל+-

 

אם המוכר מסתדר איתך במחיר לדעתי ביחס לתוצאות הרכב שווה קניה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מנוע/מע' קירור/דלק/הצתה

נזילות שמן קלות, לבדוק תצרוכת שמן בנסיעה

אם נזילות שמן קלות הן הבעיה היחידה שצוינה לגבי המנוע - זה אומר שהמנוע במצב מצוין ללא רעשים או תופעות חריגות. בהחלט אופייני לרכב שטופל במורשה עם ק"מ נמוך.

 

סרן קדמי ומע' היגוי

לתקן זוויות היגוי, נקישות במתלה

תמיד כותבים משהו בסגנון זה ולכן זה נחשב ככסת"ח אבל עם זאת, יכול להיות שיש צורך בכיוון פרונט (כ300 ש"ח)

 

שילדה ומרכב ליקויים בעלי משמעות נמוכה

פגיעות פח ופגושים, מעיכות בתחתית (הבוחן אמר שהרכב לא עבר אף תאונה)

אין רכב ללא פגיעות קלות, אם הרכב נראה טוב, אין בעיה.

 

צמיגים אחוריים פגומים

בלאי רגיל של צמיג.

 

העברת הכוח

נזילת שמן תיבת הילוכים (הבוחן אמר - לא משהו דחוף, אבל צריך יהיה לטפל בזה)

לא מעיד על בעיה בהכרח, את הנזילה יש כמובן לתקן

 

חשוב לקחת בחשבון שגם אם מדובר בכסת"ח, זה לא אומר שצריך להתעלם והכל בסדר. יש לבדוק כל הערה וכל כסת"ח לגופו.

בכל אופן, על פניו הרכב במצב מצוין, שמור ומטופל. שווה לקנות לדעתי לאחר שמסתדרים על מחיר תיקון הליקויים.

פורסם

האמת היא שבתור בעל רכב לא הייתי מוריד אגורה על ליקויים כאלה.

 

מחיר רכב משומש משקלל בתוכו גם בלאי טבעי כמו צמיג ישן, נזילה כזו או אחרת ותפוחים קדמיים שאולי חופשיים (נקישות).

 

זה מצב כמעט מושלם לרכב בן 5 - ואפשר לסיים יישור קו ב-2500 ש"ח כולל רביעיית צמיגים חדשה. לא משהו שאי אפשר לעמוד בו.

פורסם

גילוי נאות

:-) - קניתי את הרכב אתמול

התלבטתי מאד, חששתי מאד, גם לי היה נראה שבגדול הבדיקה טובה מאד

אבל עם ניסיון רע ביותר בעבר - חששתי והיססתי

מצד שני היה לי ברור שרכב בן 5 שנים לעולם לא ייצא נקי מבדיקה ותמיד יהיו כמה עניינים לתקן והתלבטויות לאחר תוצאות הבדיקה

אבל לא הייתי לגמרי רגועה עדיין, לא שקטה ורציתי לשמוע את דעת המומחים כאן כדי לדעת אם להירגע או להמשיך לדאוג:-o

 

כבר לקחתי אותו לכיוון פרונט, הנקישות = בוקסות בלבד (עניין של כמה מאות שקלים) והחלפתי את ארבעת הצמיגים - זה מבחינתי ממילא אלף בית שעושים דבר ראשון אחרי קניית רכב משומש (אלא אם זה בוצע על ידי הבעלים הקודמים ממש לאחרונה כמובן) בגלל בטיחות

גם המצבר כמעט חדש ובאחריות

 

ואכן - המוכר ואני סיכמנו על 2500 ש"ח הפחתה מהמחיר המקורי שהוא דרש

מקווה שלשם שינוי יהיה לי רכב עם טיפולים פחות או יותר רגילים

 

 

פורסם

אני אתקן אותך, במדינת ישראל רכב בן שנה עם 10,000 ק"מ לא יוצא נקי.

 

למה לא לקבל כסף חינם ולגלגל אליך את כל האחריות והסיכון ? אנחנו המצאנו את זה :cry:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

לא יוצא נקי זה עניין אחר

הבעיה שהם מתעסקים יותר בשטויות

וכשבאמת יש בעיה - לא עולים עליה

עזוב את עניין הרוכש / המוכר

ברמה העקרונית - ליקויים אמיתיים צריכים לעלות בבדיקה כזו

בטיחותיים ואחרים

בכדי שיטופלו

(לפחות בשאיפה)

 

אבל במקום באמת לקבל תמונת מצב של הרכב ולטפל - הם מתמקדים בשטויות וכסת"חים

יותר מדי מקרים של תקלות שלא התגלו ושל דברים תקינים שדווקא סומנו כפגומים

 

בכלל הבדיקה הזו לא שווה הרבה... אבל כל מי שהוא לא מוסכניק בעצמו אין לו הרבה ברירה

(אני יכולה לזהות לבד חור באגזוז או בלמים שחוקים/ יבשים במידה מסויימת ועוד כמה תקלות אבל עדיין יש המון דברים שרק איש מקצוע או מומחה אמיתי יוכלו לעלות עליהם)

פורסם

"אפשר עכשיו בכל זאת לדעת באיזה רכב מדובר ?"

 

בוודאי !

 

זה פונטו גרנדה נכון? :-)

הבדיקה של האוטו יוצאת מהכלל, בהצלחה.

 

לא

יותר תואם ללוגו שלך :-)

פולו

×
×
  • תוכן חדש...